لمس زیبایی و تفریح در تور آنتالیا در بازدید از خیابان لارا و متین

هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا با تهیه تور آنتالیا به این شهر ساحلی و مدیترانه‌ای زیبا و بی نظیر می‌روند تا علاوه بر بهره مند شدن از ساحل و دریای مدیترانه، از مکان‌های دیدنی آنتالیا و هم چنین مکان‌های فرهنگی آن بازدید کنند و لذت به بریند.

یکی از مقاصد سفر به آنتالیا، خرید و گشت و گذار در خیابان‌های این شهر زیبا است و تفریحات زیبادی را در کنار خرید در خیابان‌های این شهر می‌توان تجربه کرد.
یکی از خیابان‌های مهم آنتالیا که حتماً باید در تور آنتالیا از آن بازدید کنید خیابان لارا و متین است که در مرکز آنتالیا و در جوار دریای مدیترانه قرار دارد.

با ما در این مطلب مرا باشید تا با خیابان‌های لارا و متین در آنتالیا آشنا شوید.

لمس زیبایی و تفریح در تور آنتالیا در بازدید از خیابان لارا و متین

درباره خیابان لارا و متین

خیابان لارا و متین دو خیابان موازی با هم هستند که در سر تا سر ساحل آنکارا را در بر می‌گیرند و دو تا از خیابان‌های اصلی و پر بازدید  و رفت و آمد آنتالیا می‌باشند که علاوه بر اهمیت بالای آن برای توریست‌ها از اهمیت بالایی نزد ساکنان و محلی‌های آنتالیا بهره مند است.

خیابان‌های لارا و متین که با هم موازی می‌باشند دارای مکان‌های دیدنی فراوانی هستند که در زیر برای شما ذکر می‌کنیم:

مرکز خرید

خیابان لارا و متین دارای مرکز خریدها و فروشگاه‌های زیادی هستند که در آن‌ها می‌توانید خریدهایی عالی به ویژه پوشاک ترک را با قیمتی مناسب از بوتیک‌های فراوان آن داشته باشید.

رستوران‌ها و کافه‌ها

رستوران‌های فراوانی اعم از ترکی و فرنگی در خیابان‌های لارا و متین قرار دارد که می‌توان در آن‌ها غذا و نوشیدنی‌های مورد علاقه را نوش جان کرد.

علاوه بر این خیابان لارا که خیابان ساحلی اصلی آنتالیا است دارای کافه‌های متعدد ساحلی می‌باشد که در آن‌ها می‌توانید با منظره مدیترانه‌ای از نشستن و استراحت کردن لذت ببرید.

غذاهای دریایی هم در این خیابان‌ها به وفور یافت می‌شود و اگر به این نوع غذا علاقه دارید می‌توانید یک وعده غذایی مفصل از غذاهای دریایی را در این خیابان زیبا تجربه کنید.

از بهترین رستوران‌های خیابان‌های لارا و متین می‌توان به رستوران Donkisot و Vaviano که هم دارای فضای باز و هم بسته می‌باشند اشاره کرد.
همچنین در کنار دریا کافه رستورانی به نام دنیز قرار دارد که به جرئت می توان گفت که در آنتالیا بهترین نوشیدنی های کوکتل و مخلوط را سرو می کند و مکانی عالی برای گذراندن بعد از ظهری بی نظیر همراه با دوستان و خانواده می باشد.

کلوب

در خیابان‌های لارا و متین همچنین کلوب هایی قرار دارد که اگر اهل رقص و شادی باشید می‌توانید به آن‌ها رفته و در آن از محیط شاد و تفریحات شبانه لذت فراوانی ببرید و بازدید از خیابان لارا و متین را در شب به یک تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنید.

کلوب هایی که در خیابان لارا و متین قرار دارند همگی برای افرادی که جوان هستند و برای تفریح به آنتالیا می روند محیطی عالی و بسیار خوب می باشد که در کنار لذت بردن از دریای مدیترانه، خاطراتی طلایی و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

خرید در خیابان لارا و متین

خرید که یکی از تفری های ویژه به خصوص در کشور ترکیه و تور آنتالیا است، همواره یکی از لذت بخش ترین بخش هی سفر به ترکیه بوده است و در خیابان لارا و متین که قیمت اصلی شهر آنتالیا را تشکیل می‌دهند می‌توانید بهترین خریدها را در بوتیک‌های فراوان خیابان انجام دهید.

از بوتیک‌های مشهور خیابان‌های لارا و متین می‌توان به Antaliya Fashin و Marilyn اشاره کرد.

لمس زیبایی و تفریح در تور آنتالیا در بازدید از خیابان لارا و متین

پیاده روی و دو چرخه سواری

یکی از تفریحات اصلی خیابان‌های لارا و متین پیاده روی و دوچرخه سواری در محیط ساحلی و زیبای آن است که این نه تنها نظر توریست‌ها را بلکه نظر مردم عادی آنجا را هم همواره به خود جلب کرده است.
می‌توانید در سراسر خیابان‌های لارا و متین پیاده روی کرده و از هوا و منظره مدیترانه‌ای لدت ببرید.

پارک ساحلی و پلاژ

علاوه بر همه‌ی موارد ذکر شده در بالا در باره خیابان‌های لارا و متین، این خیابان‌ها دارای چند پارک ساحلی بزرگ هستند که بزرگ‌ترین آن‌ها پارک ساحلی Falez است.

در کنار این‌ها در وسطای این خیابان یک پلاژ ساحلی قرار دارد که در آن می‌توانید در آب‌های دریای مدیترانه شنا کرده و از آفتاب آن لذت ببرید و حمام آفتاب بگیرید.

البته این را هم باید بدانید مجتمع تفریحی و پارک و پلاژ Akra هم در انتهای خیابان‌های لارا و متین قرار دارد که حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها دیدن کنید.

لمس زیبایی و تفریح در تور آنتالیا در بازدید از خیابان لارا و متین

مسجد

یک مسجد قدیمی در بین خیابان لارا و متین قرار دارد که اگر اهل بازدید از مکان‌های فرهنگی و مذهبی هستید می‌توانید به آن جا رفته و از بازدید از آن لذت ببرید و اگر علاقه مند بودید در آن به عبادت بپردازید.

بازدید از خیابان لارا و متین

همانطور که در بالا گفتیم بازدید از خیابان‌های لارا و متین می‌تواند بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد و در ضمن بازدید از آن می‌توانید به خرید و تفریحات مختلفی بپردازید.

از آنجا که هوای آنتالیا شرجی می‌باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از این خیابان‌ها از لباس خنک استفاده کنید و حتماً این این خیابان ها را با پای پیاده و یا با دوچرخه ببینید تا بتوانید از همه چیز این خیابان‌های بسیار زیبا لذت ببرید.

در کنار بازدید از این خیابان‌ها می‌توانید به مرکز خرید Madam Lara رفته و از بازدید آن هم لذت ببرید.

لمس زیبایی و تفریح در تور آنتالیا در بازدید از خیابان لارا و متین

دسترسی به خیابان لارا و متین

همانطور که گفته شد خیابان لارا و متین در قسمت مرکزی آنتالیا قرار دارد و دسترسی به آن می‌تواند آسان و بدون دردسر باشد.

می‌توانید با استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس به این خیابان‌ها بیایید و بهترین پیشنهاد ما استفاده از اتوبوس‌های خیابان اصلی آتاتورک می‌باشد که در انتهای مسیر از این خیابان‌ها می‌گذرد.

آدرس خیابان لارا و متین

Yeşilbahçe Mahallesi, Metin Kasapoğlu Cd Muratpaşa/Antalya, Turkey

در آخر آرزوی سفری عالی همراه با لحظات طلایی برای شما و همراهانتان در تور آنتالیا داریم و امیدواریم این مطلب شما را به خوبی با خیابان لارا و متین در آنتالیا و مکان‌های دیدنی آنتالیا آشنا کرده باشد.