خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا

 خیابان آتاتورک یکی از بنام‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های ” شهر آنتالیا” در کشور ترکیه هست. خیابان آتاتورک که در آن مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا قرار دارد، افراد زیادی را برای خرید به آنجا می‌کشاند که دارای مغازه و فروشگاه‌های متعدد و متنوع هست. در خیابان آتاتورک علاوه بر فروشگاه‌های محلی متنوع و رنگارنگ، نمایندگی‌های مختلفی از لباس‌فروشی‌ها نیز به چشم می‌خورد که تماماً نمانام‌های معتبر جهانی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.ما همواره توضیه میکنیم که در تور آنتالیا حتما از این مکان دیدنی آنتالیا دیدن کنید.

خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا

ویژگی خیابان آتاتورک آنتالیا

خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا واقع‌شده است و هرسال و بهتر است بگویم هر فصل تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را به سمت خود روانه می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز خیابان آتاتورک قرار داشتن فروشگاه‌هایی با محصولات برند در آن هست. در خیابان آتاتورک رستوران‌های باکیفیت و کافه‌های بی‌نظیر فراوان هست و توریست‌ها برای مصرف غذاهای ترکیه‌ای به این رستوران‌ها سر می‌زنند. یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر آنتالیا خیابان آتا تورک هست. در طول روز افراد زیادی از این خیابان بازدید می‌کنند نکته قابل‌توجه در مورد خیابان آتا تورک قرار داشتن هتل‌های فراوان در آن هست که این امر سبب شده است توریست‌های زیادی در این منطقه به گردش و بازدید بپردازند.

خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا

نمایندگی‌های معتبر خیابان آتاتورک

همان‌طور که اشاره شد یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های آنتالیا خیابان آتا تورک است که در این خیابان به علت تنوع فروشگاه‌ها و رستوران‌ها افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند. افرادی هستند که تمایل فراوان به خرید اجناس مارس دارند ازاین‌رو به چند دسته از مارس‌های معتبر موجود در خیابان آتا تورک اشاره می‌کنیم:

الف- نمایندگی آدیداس که یکی از پرطرفدارترین کالاهای ورزشی در دنیا هست.

ب- نمایندگی نایک که به‌عنوان سرآمد کالاهای ورزشی در دنیا شناخته‌شده است.

ج- شعبه آل، سی که به‌عنوان یک فروشگاه شلوغ در خیابان آتا تورک مطرح هست.

نکته قابل‌توجه در مورد خرید از فروشگاه‌های خیابان آتا تورک این است که شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید اجناس گران و ارزان را انتخاب کنید. چراکه در خیابان آتاتورک به‌قدری تنوع زیاد هست که افراد می‌توانند با هر قدرت خرید به انتخاب اجناس و خرید کالاهای مدنظر خود بپردازند. این به این معنی است که در این خیابان شناخته‌شده در شهر آنتالیا برحسب توان مالی افراد مغازه‌های متفاوتی به‌منظور فروش محصولات با انواع مختلف بناشده است که این مسلماً یک مزیت بزرگ در شهر توریستی آنتالیا در کشور ترکیه محسوب می‌گردد؛ بنابراین توصیه ما به شما در سفر به خیابان آتا تورک دیدن تمامی فروشگاه‌های آن است.

خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا

هتل‌های خیابان آتاتورک

در خیابان آتا تورک هتل‌های فراوانی قرارگرفته است در این خیابان هتل‌ها به دسته‌های مختلف و درجه‌های متعددی تقسیم می‌شوند. از هتل‌های معمولی گرفته تا هتل‌های سه ستاره یا چهار ستاره در خیابان آتاتورک دیده می‌شوند؛ که افراد معروف و ثروتمند اغلب در هتل‌های پنج ستاره دیده می‌شوند و این حاکی از کیفیت این هتل‌ها است. آنچه توریست‌ها را مجاب می‌کند که به این خیابان بیایند و از هتل‌های آن استفاده کنند علاوه بر کیفیت هتل‌های این منطقه استفاده از بازار این خیابان است که دسترسی را برای توریست‌ها آسان کرده است. در هتل‌های خیابان آتا تورک که قدیمی بودن آن در عین جذاب بودنش به چشم می‌خورد چند ویژگی برجسته نمایان است که بارزترین آن استفاده از غذاهای سنتی کشور ترکیه است. ازاین‌رو توصیه می‌شود از گردشگران حتماً از این خیابان بازدید کرده و از مناظر ساختمانی قدیمی آن بهره‌مند شوند. اگر تمایل به خرید اجناس خوب و برند دارید و یا حتی برای سوغاتی وسیله‌ای را می‌خواهید تهیه کنید از خیابان آتاتورک دیدن نمایید که علاوه بر زیبایی‌های بصری از امکانات ویژه خرید نیز بهره‌مند شوید. این را نیز به خاطر داشته باشید که در تور آنتالیا حتماً از خیابان آتاتورک بازدید کنید.