تورآنتالیا- مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در شهر آنتالیا

مرکز خرید ام ام ام مایگروسی نزدیک به سواحل کنیالتی آنتالیا واقع‌شده است. مرکز خرید ام ام ام مایگروسی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر آنتالیا محسوب می‌گردد اما ام ام ام مایگروسی دارای امکانات مختلف و متعددی است که در ادامه این بحث به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در فروشگاه زنجیره‌ای‌ام ام ام مایگروسی اجناس برند فروخته و عرضه می‌شوند. در مرکز خرید ام ام ام مایگروسی انواعی از فروشگاه‌های کوچک و مغازه‌های بزرگ قرار دارند.

تورآنتالیا- مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در شهر آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به همراه خرید از مرکز ام ام ام مایگروسی

دیدن از مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در تورهای مختلف آنتالیا ازجمله تور استانبول و حتی تور آنکارا قرار دارد شما بدانید با سفر به آنتالیا می‌توانید از این مرکز خرید و استفاده نمایید. در مرکز خرید ام ام ام مایگروسی انواع غذاهای ترکی و در خصوص کباب ترکی فراوان سرو می‌شود. اگر با تور آنتالیا یا با تورهای دیگر به این شهر سفر کنید حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید. این مرکز خرید در شهر آنتالیا دارای رتبه خوبی ازلحاظ کیفیت در بین سایر مراکز خرید است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۱ آغاز به فعالیت نموده است و در این میان توریستها این مرکز خرید از محبوبیت فراوانی برخوردار است. نام مستعار این فروشگاه و آنچه در میان توریست‌ها بیشتر بیان می‌شود به‌عنوان مرکز خرید میگروس آنتالیا است.

تورآنتالیا- مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در شهر آنتالیا

 مشخصات مرکز خرید ام ام ام مایگروسی

 مرکز خرید ام ام ام مایگروسی دارای صدو سی فروشگاه بزرگ و کوچک است که از معروف‌ترین و به نام‌ترین برندهای کشور ترکیه و دنیا در آن ارائه می‌گردد. در مرکز خرید ام ام ام مایگروسی آنتالیا، انواع است فودها و رستوران‌های برند قرار دارند. این مرکز خرید طوری قرارگرفته است که از دیدگاه جغرافیایی برخی از فروشگاه‌های آن مخصوصاً رستوران‌های آن به سمت ” دریای مدیترانه ” و سواحل شهر آنتالیا و کوه زیبای “ توروس ” می‌باشد به همین بهانه توصیه می‌شود افرادی که با تور آنتالیا به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند حتماً از این مرکز خرید دیدن کرده و از فضای زیبایی که این مرکز خرید دارد بهره‌مند شوند. از امکانات ویژه مرکز خرید ام ام ام مایگروسی می‌توان به هشت سینما در آن اشاره کرد که برای گردشگران و توریست‌ها بسیار جذاب و دیدنی است.

البته در این مرکز خرید مراکز سرگرمی و تفریحی دیگری نیز وجود دارد. از افرادی که با تور آنتالیا سفر می‌کنند می‌توانند از این مرکز خرید نیز دیدن فرمایند. مرکز خرید ام ام ام مایگروسی دارای سه درب ورودی است. در این مرکز خرید دو دستگاه آسانسور و یک پارکینگ بزرگ جانمایی شده است ظرفیت پارکینگ این مرکز خرید نزدیک به هزار و سیصد ماشین است.

تورآنتالیا- مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در شهر آنتالیا

اطلاعاتی چند در مورد مرکز خرید ام ام ام مایگروسی

  • ساعات کار مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در فصول سال مختلف می‌باشد در فصل زمستان ده صبح الی ده شب و در فصل تابستان از ساعت ده صبح الی یازده شب است.
  • درب ورودی این مرکز خرید به شکل یک برج کوچک دوقلو می‌باشد که در امتداد گوش‌به‌زنگ‌ها بزرگ قرار دارد.
  • مردمان ترکیه نیز از این مرکز خرید استفاده می‌کنند.
  • مردمان شهرهایی مانند بودور و قونیه و اسپارتا برای خرید به مرکز خرید. ام ام ام مایگروسی می‌روند
  • مرکز خرید ام ام ام مایگروسی در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده است و از محبوبیت فراوانی در میان مردم شهر آنتالیا برخوردار است
  • این مرکز خرید دارای ۱۳۰ فروشگاه بزرگ و کوچک مختلف می‌باشد.