پارک‌های آبی دبی، بهترین تفریح تور دبی در هوای گرم و شرجی دبی

۰۷

بهمن
۱۳۹۶

پارک‌های آبی دبی | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1161 ۰

پارک‌های آبی دبی، بهترین تفریح تور دبی در هوای گرم و شرجی دبی

۱٫ پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

یکی از جذابیت‌های تور دبی نورگشت پارک‌های آبی دبی هست که بسیاری از توریست‌های دبی پارک‌های آبی دبی را یکی از بهترین تفریحات می‌دانند. آکواونچر که با وسعت ۱۷ هکتار در سال ۲۰۰۹ ساخته‌شده یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دبی و از مشهورترین و بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان هست. این پارک آبی در مجموعهٔ هتل آتلانتیس (Atlantis) قرارگرفته است. نکتهٔ جالب برای گردشگران تور دبی، کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند به‌طور نامحدود از پارک آبی استفاده کنند.

پارک‌های آبی دبی، بهترین تفریح تور دبی در هوای گرم و شرجی دبی

این پارک از پارک‌های آبی دبی ماجراجویی آبی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است: استخرهای بزرگ و کوچک، رودخانه‌های وحشی، وسایل هیجان‌انگیز، نبرد با کوسه، سرسره‌های متنوع با اندازه وشکل های گوناگون. استخر زیگورات (Ziggurat) که در این پارک از همه مشهورتر است این احساس به شما می‌دهد که وارد استخری شده‌اید که باید با کوسه‌ها نبرد کنید، حسی بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت. همچنین در این پارک یک تونل شیشه‌ای به زیرآب راه دارد که در آنجا انواع آبزیان زیبا را می‌بینید. در هنگام ساخت این پروژهٔ مصنوعی به ویرانه‌هایی در زیرآب رسیدند که کاملاً بافرهنگ امارات تفاوت داشته به همین علت این پارک آبی آتلانتیس به معنی شهر افسانه‌ای گمشده نام گرفت.

یکی از جذاب‌ترین قسمت این بخش برای گردشگران تور دبی پیاده‌روی زیرآبی آن هست که شما در زیرآب پیاده‌روی می‌کنید و محیط اطرافتان را می‌بینید که بلیط این قسمت با توجه به سنین مختلف متفاوت است افراد بلندتر از ۱٫۲ متر بزرگ‌سال هستند و افراد کوتاه‌تر کودک محسوب می‌شوند و نکتهٔ قابل‌توجه که کودکان به‌تنهایی اجازهٔ ورود به این پارک آبی را ندارند. پیشنهاد تور دبی نورگشت به شما: اگر به این پارک آبی رفتید در صورت تمایل بلیط خلیج دلفین را هم رزرو کنید، در این خلیج می‌توانید حدود ۳۰ دقیقه با دلفین‌ها شنا کنید. ساعت بازدید این پارک از پارک‌های آبی دبی هرروز هفته از ۱۰ تا ۱۸.

۲. پارک آبی و سرزمین عجایب Wonderland Theme & Water park

پارک آبی و سرزمین عجایب یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی دبی که مکان سرگرمی تور دبی محسوب می‌شود. این پارک در زمینی به مساحت ۹ هکتار احداث‌شده و در ۱۹۹۶ افتتاح‌شده است. در قسمت سرپوشیده و فضای باز این پارک بیش از ۳۰ وسیلهٔ بازی هیجان‌انگیز وجود دارد که هر فردی را در هر سنی به هیجان وامی‌دارد. در این پارک که دارای دو بخش سرباز و سرپوشیده هست برای راحتی گردشگران تور دبی امکاناتی نظیر چندین کافی شاپ و رستوران قرار داده‌شده است. ساعت بازدید این پارک آبی هرروز از ۱۰ تا ۲۰.

پارک‌های آبی دبی، بهترین تفریح تور دبی در هوای گرم و شرجی دبی

۳. پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Water Park

پارک آبی وایلد وادی که معنی رودخانهٔ وحشی هست یکی هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی دبی در خیابان جمیرا دبی و در کنار هتل برج العرب هست. این پارک فوق‌العاده که در سطح جهانی قرار دارد در سال ۲۰۰۰ با بیش از ۲۳۰ وسیله آبی متناسب برای تمامی سنین افتتاح‌شده است. جمیرا اسکرا (Jumeirah Sceirah) بلندترین و سریع‌ترین سرسرهٔ آبی جهان با ارتفاع ۳۳ متر و با سرعت فرود ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد که در این پارک قرار دارد. یکی دیگر از تفریحات این پارک از پارک‌های آبی دبی می‌توان به رودخانهٔ مصنوعی مواج با طول ۳۶۰ متر و بزرگ‌ترین استخر موج‌دار خاورمیانه با موج‌هایی به ارتفاع یک و نیم متر اشاره کرد. ساعت بازدید این پارک هرروز از ۱۰ تا ۲۰.

پارک‌های آبی دبی، بهترین تفریح تور دبی در هوای گرم و شرجی دبی

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید