پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۰۷

بهمن
۱۳۹۶

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی | آژانس هواپیمایی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1165 ۰

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۱. بانجی جامپینگ در تور دبی

بدون شک تجربهٔ سقوط امن از ارتفاع یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات برای افراد معتاد به آدرنالین در تور دبی هست. این سقوط آزاد که یک نوع ورزش نیز محسوب می‌شود که در آن هیجان به اوج خود می‌رسد. نخستین بار این ورزش در اروپا در سال ۱۹۷۹ برگزار شد. این ورزش برای گردشگران تور نورگشت دبی علاوه بر هیجان فوایدی نیز دارد ازجمله از بین رفتن ترس از ارتفاع، افزایش اعتمادبه‌نفس، تنظیم سیستم تنفسی، تنظیم سیستم قلبی و عروقی. بانجی جامپینگ یک ورزش پرهیجان هست اما در صورت رعایت نکات ایمنی و با توجه به‌سلامت شخص و میزان تحمل هیجان ورزش پرخطر محسوب نمی‌شود. این تفریح در طول فستیوال خرید در برخی از مناطق دبی برگزار می‌شود.

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۲. غارنوردی در تور دبی

غارنوردی یکی از تفریحاتی است که اغلب گردشگران آن را تجربه می‌کنند، با توجه به اینکه در دبی اکثر تفریحان مدرن و دست‌ساز انسان هستند شاید یک غارنوردی در کوهستان هجر برای گردشگران متفاوت باشد. البته در این منطقه شبکهٔ غارنوردی کوه هجر به‌طور کامل کشف نشده است و امکان خطر در آن بسیار هست. پس برای تجربه کردن این ورزش ایمنی بسیار بالایی باید داشته باشید. قبل از اینکه تصمیم گرفتن برای تجربهٔ این ورزش، از وضعیت آب‌وهوایی به‌طور کامل مطمئن باشید و با یک رهبر باتجربه حتماً اقدام کنید.

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۳. بالن‌سواری در تور دبی

بالن‌سواری یکی از رؤیایی‌ترین و محبوب‌ترین تورهای تفریحی بین گردشگران هست. پرواز با بالن یک تجربهٔ فراموش‌نشدنی خواهد بود که حس لمس کردن آسمان را به گردشگران می‌دهد. با پرواز بالن می‌توانید شهر را با تمام زرق‌وبرقش زیر پای خود احساس کنید. مبدأ پرواز در صحرایی هست که تنها سی دقیقه از برج خلیفه فاصله دارد. تفریح بالن‌های هوای داغ دبی حدود چهار ساعت طول می‌کشد.

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۴. تور هلیکوپتر در تور دبی

شاید حرکت با بالن‌های داغ برای شما کمی کسل‌کننده باشد. قطعاً پرواز و اوج گرفتن با تور هلیکوپتر دبی برای شما بسیار مفرح خواهد بود. این تورها در تمام ساعات روز در حال فعالیت هستند و دیدن دبی و جزایر مصنوعی آن از ارتفاع تجربه‌ای بی‌نظیر هست. این تورها هتل برج العرب، خور دبی، جزایر مصنوعی جهان، قصرها، سواحل و داوها را به شما نشان خواهند داد. بازهٔ زمانی پرواز این تورها حدود ۱۵ دقیقه هست و حداکثر پنج نفر را با خود به همراه خواهند داشت. در ضمن طبق قوانین امنیتی دبی هنگام استفاده از این تورها باید گذرنامهٔ خود را همراه داشته باشید.

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

۵. تور اتوبوس دوطبقه در تور دبی (Big Bus Tour)

یکی از اصلی‌ترین خرج‌ها در یک مسافرت هزینه کرایه‌های بالای تاکسی و حمل‌ونقل هست. خیلی از افراد برای کم کردن این هزینه از مترو استفاده می‌کنند. شاید برای گردشگرانی که به سفر آمده‌اند تا روحیه و انرژی بگیرند، جابجایی در زیرزمین اصلاً جذاب نباشد. تور اتوبوس دوطبقه دبی یک سفر ماجراجویی است این اتوبوس دوطبقه که طبقهٔ دوم آن سرباز هست دارای دو مسیر در نقشهٔ دبی و ۲۰ ایستگاه هست. با استفاده از این تور نه‌تنها در هزینه صرفه‌جویی می‌کنید بلکه بسیار جذاب و هیجانی خواهد بود. بسیاری از مکان‌هایی که تور دبی نورگشت هدف دیدن از آن را دارد مانند جزیره آتلانتیس، قلعه الفهیدی، برج العرب، برج‌های امارات و غیره در مسیر تورهای اتوبوس قرار دارند. هزینهٔ این اتوبوس به دلار گرفته می‌شود و برای کودکان زیر ۵ سال رایگان هست. این اتوبوس‌ها در فاصلهٔ زمانی هر ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت وارد ایستگاه می‌شوند. از مزیت‌های این اتوبوس: دارای ۴۴ صندلی در بالا و ۲۸ صندلی در پایین هست.

پنج تفریح پرطرفدار گردشگران تور دبی که حتما باید تجربه کنید!

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید