غواصی در کوش آداسی و آب‌های زیبای مدیترانه

۱۶

دی
۱۳۹۶

غواصی در کوش آداسی Kuşadası’nda dalış | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1151 ۰

غواصی در کوش آداسی و آب‌های زیبای مدیترانه

کوش آداسی یکی از شهرهای مهم ترکیه است که در کسب درآمد در صنعت توریست این کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند. این شهر هر ساله با ارائه خدماتی درزمینهٔ تفریحی گردشگران زیادی را به تور کوش آداسی جذب می‌کند. کوش آداسی واقع در امتداد ساحل دریای اژه قرار گرفته و بیشتر تفریحاتی که به گردشگران ارائه می‌دهد نیز در زمینه تفریحاتی آبی مثل پارک‌های آبی، قایق‌رانی، برگزاری جشن‌ها و کلاب های مختلف در پلاژهای معروفش در سواحل دریای اژه و یکی از مهم‌ترین آنان غواصی در آب‌های زیبای مدیترانه است.
غواصی در کوش آداسی می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین بخش‌های تور کوش آداسی شما را تشکیل دهد. اصلاً نگران نباشید تجربه‌ی غواصی در کوش آداسی فقط مختص افراد حرفه‌ای در این زمینه نیست حتی اگر تا کنون نیز تجربه‌ای از غواصی نداشته‌اید، غواصی در کوش آداسی برای شما هم در محیطی کاملاً ایمن ارائه می‌شود. پس با ما همراه باشید تا شما را به سفری در زیر آب‌های دریای اژه برده و بیشتر درباره‌ی این تجربه به یاد ماندنی برای شما عزیزان مسافر تور کوش آداسی صحبت کنیم.

غواصی در کوش آداسی و آب‌های زیبای مدیترانه

غواصی در کوش آداسی تجربه‌ای ساده اما فراموش نشدنی

کوش آداسی درزمینهٔ غواصی دارای تجربه‌های بالایی می‌باشد چراکه هر ساله غواصان زیادی از سراسر دنیا برای غواصی در کوش آداسی به این شهر سفر می‌کنند. غواصی در کوش آداسی فرصت مناسبی است تا غواصان بتوانند به مناطق بکر مدیترانه و موجودات و جانوران موجود در این آب‌ها دست پیدا کنند. تجربه‌ی غواصی در کوش آداسی از مهمترین ثروت‌های این شهر است که آن را به گردشگران و توریست‌های خود هدیه می‌دهد.
این شهر که بخشی از آن توسط آب‌های مدیترانه، دریای اژه، دریای مرمر و دریای سیاه احاطه شده است سه ایستگاه را برای غواصی در کوش آداسی به  گردشگران ارائه می‌دهد که معروف‌ترین آن‌ها  Aqua Adabanko است.
غواصی در کوش آداسی شامل بازدید از موجودات دریایی بازدید از غارهای نهفته در زیر آب و کشتی‌های غرق شده و … می‌باشد.

غواصی در کوش آداسی با توجه به میزان حرفه‌ای بودن شما

در این بخش ارائه خدمات با توجه به مبتدی بودن و یا حرفه‌ای بودن شما می‌باشد. خیالتان راحت باشد غواصی در کوش آداسی کاملاً در شرایطی ایمن و همراه با راهنماهای این رشته که در تمام طول غواصی شما را همراهی می‌کنند صورت می‌گیرد. همچنین آن‌ها وسایل و تجهیزات کاملی را به شما ارائه می‌دهند ولی شاید بهتر باشد که بدانید اگر خودتان وسایل غواصی را داشته باشید هزینه غواصی برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است.

غواصی در کوش آداسی و آب‌های زیبای مدیترانه

غواصی در کوش آداسی به دو صورت انجام می‌شود

غواصی در شهر کوش آداسی به دو شکل صورت می‌گیرد که ما به طور کامل آن را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

  • غواصی نمایشی برای افراد مبتدی: غواصان و مدرسین حرفه‌ای در زمینه غواصی شروع به آموزش و تعلیمات غواصی به گردشگران می‌کنند سپس به گرم کردن که پیش نیاز  غواصی در کوش آداسی است می‌پردازند به صورتی که ابتدا تمرین شیرجه به صورت غیر واقعی و سپس شیرجه در عمق ۵ متری همراه با مدرس و آموزش‌های زیر آب را پشت سر می‌گذرانید و سپس شما را بالا می‌آورند تمام این‌ها در مدت ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و پس از آن با تائید توسط مربیان شما آماده غواصی می‌باشید.
  • غواصی برای غواصان حرفه‌ای: در این بخش این غواصان برای غواصی در کوش آداسی توسط یک قایق به وسط آب‌های مدیترانه برده می‌شوند و سپس در آنجا به عمق دلخواه رفته و به بازدید از صخره‌ها و موجودات دریایی آن قسمت می‌پردازند. در تمام طول غواصی تیم مجربی از غواصان آن‌ها را همراهی می‌کنند.

بازدید از هواپیمای A300 در غواصی در کوش آداسی

این هواپیما که در واقع یک هواپیمای از کار افتاده می‌باشد و بین بندر کوش آداسی و ساحل کوشتور قرار دارد و در عمق ۱۷ متری غرق شده است.
جریان از این قرار است که این هواپیما توسط خود دولت پس از اینکه از کار افتاده شده است به عنوان جاذبه‌ای در غواصی در کوش آداسی غرق شده است. بازدید از این هواپیما در غواصی در کوش آداسی را هرگز از دست ندهید چرا که تمامی شیشه‌ها و وسایلی که موجب خطر می‌باشند از این هواپیما جدا شده است و اصلاً خطری شما را تهدید نمی‌کند. بازدید از این هواپیما برای گردشگران به عنوان بخشی از غواصی در کوش آداسی بسیار هیجان انگیز می‌باشد و می‌توانند در برای شما مسافران تور کوش آداسی بهترین تجربه‌تان در طول سفر را رقم بزند.

غواصی در کوش آداسی و آب‌های زیبای مدیترانه

سخن آخر غواصی در کوش آداسی

باید بدانید که کوش آداسی تمامی شرایط را برای گردشگرانش فراهم آورده تا بتوانند به تماشای دنیای زیر آب بروند و نهایت لذت را در تور کوش آداسی خود ببرند پس ما نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم غواصی در آب‌های مدیترانه را هرگز از دست ندهید.
امیدواریم سفری خوش را در آب‌های مدیترانه همراه با خانواده خود تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید