درباره برگزاری فستیوال موسیقی کوش آداسی Music Festival kusadasi

۱۶

دی
۱۳۹۶

فستیوال موسیقی کوش آداسی Music Festival kusadasi | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1166 ۰

درباره برگزاری فستیوال موسیقی کوش آداسی Music Festival kusadasi

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی و پربازدید ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را به مقصد تور کوش آداسی به سوی خود جلب می‌کند. این شهر علاوه بر داشتن مراکز تفریحی و آثار باستانی بسیار ارزشمند هر ساله با برگزاری فستیوال‌های متفاوتی بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند که اکثر آن‌ها را توریست‌های خارجی تشکیل می‌دهند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی فستیوال موسیقی که هر سال در این شهر برگزار می‌شود بپردازیم. این شهر باستانی که در امتداد دریای اژه قرار گرفته است هر ساله میزبان فستیوال‌های موسیقی کوش آداسی  که شامل:

  • فستیوال موسیقی گلد پیگون کوش آداسی Gold Pigeon Music Festival
  • فستیوال موسیقی افسس کوش آداسی    Ephesus music festival

می‌باشد.

"درباره

فستیوال موسیقی گلد پیگون در کوش آداسی

فستیوال موسیقی گلد پیگون تا کنون ۱۹ بار در کوش آداسی برگزار شده است. فستیوال موسیقی گلد پیگون در ۲۱ ژوئن با اجرای مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و تا ۲۶ ژوئن میزبان اجرای ستاره‌های بزرگ موسیقی ترکی می‌باشد. فستیوال موسیقی گلد پیگون هر سال در استادیوم  OZER TURK در کوش آداسی برگزار می‌شود که خوانندگان بسیار مشهور ترکی را به روی صحنه می‌آورد. این فستیوال که یک نوع جشنواره رقابتی مابین خوانندگان است که توسط شهردار این شهر برای اولین بار برگزار شد در فستیوال موسیقی گلد پیگون که توسط شهرداری کوش آداسی برگزار می‌شود ۱۰ فینالیست نهایی به رقابت می‌پردازند همچنین این فستیوال در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ ژوئن در خیابان‌های این شهر و بین عموم مردم به اجرای کنسرت می‌پردازد. شرکت در فستیوال موسیقی گلد پیگون می‌تواند انتخاب بسیار درستی برای گذراندن اوقات پر هیجان و لذت بخشی برای خود و اعضای خانواده‌تان در تور کوش آداسی باشد. این فستیوال در واقع یک رقابت ۵ روزه برای افراد مشهور و حرفه‌ای درزمینهٔ موسیقی است که علاقه مندان زیادی دارد. هم‌زمان با برگزاری این فستیوال در کوش آداسی شما می‌توانید از والیبال ساحلی، کنسرت‌ها و نمایش‌های کمدی، کافه‌هایی که به سرو کوکتل‌های هیجان انگیز می‌پردازند، هم بهره مند شوید و جالب است که بدانید تمامی این‌ها به صورت رایگان و در خیابان‌های شهر به بازدید کنندگان عرضه می‌شوند. قابل ذکر است که فینال این رقابت در ۲۵ ژوئن برگزار می‌شود.
ساعات شروع کنسرت‌ها در فستیوال موسیقی گلد پیگون کوش آداسی:

  • ۲۱ ژوئن ساعت ۱۶:۰۰ Ismail Cem Peace and Friendship Square
  • ۲۲،۲۳،۲۴ ژوئن ساعت ۲۱:۰۰ در  Ismail Cem Peace and Friendship Square
  • ۲۵ ژوئن ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم  OZER TURK

درباره برگزاری فستیوال موسیقی کوش آداسی Music Festival kusadasi

فستیوال موسیقی افسس کوش آداسی

افسس یکی از تاریخی‌ترین مناطق کوش آداسی به حساب می‌آید. این ناحیه در گذشته محل زندگی یونانیان باستان و تحت سلطه‌ی امپراتوری بیزانس در شرق مدیترانه بوده است. پس از حمله‌ی ترک‌ها به قسطنطنیه این منطقه نیز جزوی از امپراتوری عثمانی شد. به همین جهت این منطقه از کوش آداسی آثار باستانی دو امپراتوری را در خود جای داده است و از نظر تاریخی ارزش بسیار بالایی دارد. هرساله گردشگران زیادی در تور کوش آداسی خود به بازدید از این منطقه می‌پردازند. این منطقه در کوش آداسی هر سال میزبان برگزاری فستیوال موسیقی افسس می‌باشد. در این فستیوال افرادی می‌توانند مشارکت داشته باشند که بتوانند اجرای زنده موسیقی داشته باشند، جزو گروه‌های ارکستر و کورها و … باشند و حداقل به مدت ۳۰ دقیقه به اجرای یک کنسرت به صورت رایگان بپردازند.فستیوال موسیقی افسس هر سال به مدت ۵ روز میزبان عده زیادی از افراد اهل موسیقی و علاقه مند به موسیقی می‌باشد که تعداد زیادی از این بازدید کنندگان را توریست‌های خارجی تور کوش آداسی تشکیل می‌دهند. همان‌طور که گفته شد با توجه به اینکه این فستیوال موسیقی در افسس برگزار می‌شود فرصت بسیار مناسبی را برای بازدید کنندگان به وجود می‌آورد تا بتوانند از سازه‌های تاریخی که در این منطقه قرار گرفته نیز بازدید کنند. همچنین با برگزاری  فستیوال موزیک افسس خیابان‌های شهر بسیار هیجان انگیز و پر شور و شوق می‌شود، مردمان محلی به رقص و پای‌کوبی می‌پردازند و حتی تا پس از نیمه شب هم بارها و کافه‌ها به سرو نوشیدنی و غذاهای سنتی ترکی می‌پردازند. هر ساله در ماه آوریل برگزار می‌شود که یکی از زمان‌ها و ماه‌های مناسب برای سفر به کوش آداسی است پس می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر بازدید از سایر نقاط کوش آداسی، لذت شرکت در فستیوال موسیقی افسس را هم ببرید.

درباره برگزاری فستیوال موسیقی کوش آداسی Music Festival kusadasi

آدرس فستیوال موسیقی گلد پیگون در کوش آداسی

Kadınlar Denizi Mahallesi, Yüksel Yalova Cd. 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

آدرس فستیوال موسیقی در افسس در کوش آداسی

Selcuk,Izmir Province.Turkey

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید