تور نمایشگاهی استانبول

۲۸

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1328 ۰

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول فرصتی برای گسترش کسب و کار  ریخته گری

 

سفر به استانبول و بازدید از این شهر توسط تور استانبول می تواند همراه با بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی بسیار زیاد موجود در این شهر باشد و همچنین می توانید در سفر به استانبول از نمایشگاه‌ های متعددی که هر ساله و در دوران مختلف در این شهر برگزار می شود، دیدن کرده و از آن ها بهره‌ مند شوید.
هر ساله تعداد زیادی از افراد برای دیدن و بازدید از نمایشگاه های استانبول به این شهر سفر می‌ کنند که یکی از مهم ترین نمایشگاه های برگزار شده در این شهر که هر ساله بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند، نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول می باشد.
اگر در صنعت محصولات ریخته گری فعال هستید و به بازدید از نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول علاقه‌ مندید با ما در این مطلب همراه باشید تا به صورت کامل با این نمایشگاه، مکان برگزاری آن، زمان برگزاری آن و نحوه دسترسی به آن آشنا شوید.

تور استانبول نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

درباره نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول هر ساله در ماه اکتبر مصادف با ماه آبان در مرکز نمایشگاهی پیشرفته TUYAP برگزار می شود که

  • حدود ۱۰۰۰ شرکت که ۳۷۰ عدد از آن ها ترکیه ای و باقی شرکت هایی از سراسر دنیا نظیر آلمان، اسپانیا، ایران، انگلستان، ایتالیا، چین و دیگر کشور های اروپایی می‌ باشند، در این نمایشگاه غرفه دارند.
  •  هر ساله بالغ بر ۱۶ هزار بازدید کننده از ۷۷ کشور جهان در  نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول حضور پیدا می‌ کنند.
  •  نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول در محیطی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع برگزار می شود که یکی از نمایشگاه های بزرگ در این موضوع در سراسر جهان محسوب می شود.

با توجه به پیشرفت های زیاد کشور ترکیه و اروپا در تجهیزات و محصولات ریخته گری و فلزات غیر آهنی، نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول ضمن دستیابی به بازارهای جهانی شامل بازارهای آسیا، خاورمیانه، اروپا و آسیای شرقی می شود، برگزار شده است.

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول یک رویداد معروف جهانی می باشد که خریداران صنایع، سرمایه‌ گذاران و متخصصان خبره از سراسر جهان در این جا با هم ملاقات می‌ کنند و جدید ترین تکنولوژی ها و محصولات خود در این زمینه را به نمایش می‌گذارند.
نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول تمرکز خود را روی امکانات، ماشین آلات و تجهیزات تولید و شکل دادن به فلزات غیر آهنی معطوف کرده است و شما می‌ توانید با حضور در این نمایشگاه با برقراری ارتباطات بین المللی، کسب و کار خود را در این زمینه پیشرفت داده و بین المللی کنید.

 

لازم است بدانید نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول بعد از یک نمایشگاه بزرگ که در این موضوع در اروپا و در کشور آلمان برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه هایی با موضوع ریخته گری و شکل دادن فلزات غیر آهنی در جهان می باشد.
شما با شرکت در این نمایشگاه می توانید از مزایایی که در زیر برای شما عنوان می‌ کنیم، بهره مند شوید:

  • ارتباط با منابع و شرکت های قوی در این زمینه به منظور حمایت از صنعت خود و گسترش ارتباطات تجاری برای حضور در بین شرکت‌ هایی که نو آوری و آخرین تحولات این صنعت را در اختیار دارند.
  • فرصتی برای تبادل ایده‌ ها و تکنولوژی‌ ها در رابطه با ریخته گری و شکل دهی فلزات غیر آهنی و تکنیک ها و راه حل ها، بین شرکت های پیشرو و کسب و کار شما
  • فرصتی برای بازدید از صنعت ریخته گری ترکیه
  • دیدار با تامین کنندگان مواد خام و ارتباط تجاری با آن ها
  • مشاهده توانایی صنعت متالوژی شرکت های برتر جهان و الهام گیری از آن ها
  • ملاقات با مقامات و بزرگان و دانشمندان فعال در زمینه ریخته گری فلزات غیر آهنی در سطح بین المللی
  • مقایسه قیمت ها و شرایط کار خدمات و محصولات رقیب برای بازسازی استراتژی فروش و بازاریابی

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول همان طور که از اسم آن پیداست درباره ریخته گری و تغییر شکل فلزات غیر آهنی و تکنولوژی قالب آن ها می باشد که در زیر شرکت کننده های این نمایشگاه را برای شما ذکر می کنیم:

  • تولید کنندگان تجهیزات تولید ورق آهن و فولاد
  • ارائه دهندگان سرویس های کوره ای شامل کوره های القایی و کوره های قوس
  • ارائه دهندگان و تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات کارخانجات ریخته گری
  • تولید کنندگان ماشین آلات حرفه ای ریخته گری
  • تولید کنندگان ماشین آلات ریخته گری تحت فشار اعم از فشار کم و فشار زیاد
  • تولید کنندگان ماشین آلات آماده سازی شن و ماسه
  • تولیدکنندگان دستگاه هایی با تکنولوژی هسته ای در زمینه ریخته گری
  • تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات ماشین آلات تمیز کننده و مواد اولیه آن ها
  • تامین کنندگان مواد خام و مواد مصرفی
  • تامین کنندگان مواد نسوز
  • ارائه کنندگان دوره های آموزشی ریخته گری
  • ارائه کنندگان سرویس های تجزیه و تحلیل و آنالیز سیستم های ریخته گری
  • شرکت های فعال در زمینه ریخته گری فولاد، فلزات غیر آهنی و قالب سازی

تور استانبول نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

بازدید از نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول همان طور که در بالا به آن اشاره شد، در سالن های نمایشگاهی مجهز تویاپ می باشد که بازدید آسان و بدون دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد .

نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول هر ساله در ماه اکتبر مصادف با ماه آبان برگزار می‌ شود که در سال ۲۰۱۸ این نمایشگاه در تاریخ ۲۵ اکتبر تا ۲۷ اکتبر مصادف با سوم تا ششم آبان ماه برگزار خواهد شد.

برای حضور در نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول شما می‌ توانید بین ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر در سالن های نمایشگاهی تویاپ حضور پیدا کنید و از فرصت های ارائه شده در نمایشگاه بهره مند شوید.

در کنار این ها ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول از آنجا که این نمایشگاه دارای کافی شاپ ها و رستوران های متعدد و مشهوری می باشد، شما می توانید در این رستوران ها و کافی شاپ ها استراحت کرده و غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنید.
همچنین در کنار بازدید از نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول می توانید از مکان های دیدنی شهر استانبول که در نزدیکی مرکز نمایشگاهی تویاپ قرار دارد نیز دیدن کرده و از آن ها لذت ببرید.
از این مکان های دیدنی می توان به مرکز خرید اوت لت استانبول و پارک بسیار بزرگ و سرسبز نزدیک نمایشگاه به نام buyuk cemece اشاره کرد.

به یاد داسته باشید از آنجا که نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول یک نمایشگاه حرفه ای و تخصصی می باشد دارای هزینه ورودی می باشد که شما باید برای ورود به آن مبلغی در حدود ۲۰ دقیقه را پرداخت کنید که البته می‌توانید با تهیه نرم افزار گوشی هوشمند مرکز نمایشگاهی تویاپ علاوه بر بهره مند شدن از تخفیف های ویژه از تسهیلات و امکانات دیگری نیز بهره مند شوید که شما را در بازدید از نمایشگاه یاری می کند.

تور استانبول نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

دسترسی به نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

همانطور که گفته شد نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول در مرکز نمایشگاهی تویاپ در غرب استانبول که در فاصله ۲۵ دقیقه ای از فرودگاه آتاتورک استانبول به فاصله ۴۵ دقیقه ای از میدان تکسیم می باشد، برگزار می شود و می توانید برای دسترسی به آن علاوه بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی، نظیر تاکسی و اتوبوس های تندرو، از سرویس های ایاب و ذهاب و ترانسپورت ویژه  نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول استفاده کرده و به صورت رایگان به محل نمایشگاه بروید.
این سرویس ها معمولا از میدان تکسیم و فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول در ساعت ۹ صبح شروع به حرکت کرده و در ساعت ۶ بعد از ظهر به همین مقاصد باز می گردد.

آدرس نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول

E-5 Karayolu, Gürpinar Kavsagi
۳۴۵۲۲ Buyukcekmece
Istanbul, Turkey

در آخر آرزومندیم که اگر در صنعت ریخته گری و متالوژی فعال هستید از بازدید از  نمایشگاه بین المللی محصولات ریخته گری استانبول در تور استانبول نهایت استفاده را ببرید و در کنار آن از مکان های دیدنی استانبول بازدید کرده و از آن ها لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید