شهربازی موی پارک Moipark استانبول

۲۳

آذر
۱۳۹۶

شهربازی موی پارک Moipark استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1919 ۰

شهربازی موی پارک استانبول بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه

اگر قصد سفر به استانبول و بازدید از این شهر زیبا رادارید می‌توانید ضمن بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی آن برای آن‌که از تفریحات بی‌نظیری بهره‌مند بشوید از مرکزهای تفریحی مانند پارک‌ها و شهربازی‌ها هم دیدن کنید.

یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی که در شهر استانبول قرار دارد و هرساله افراد زیادی در تور استانبول از آن بازدید می‌کنند شهربازی موی پارک Moipark استانبول می‌باشد که می‌توانید لحظاتی طلایی را در آن تجربه کنید.

دانستنی‌ها درباره شهربازی موی پارک Moipark

شهربازی موی پارک Moipark استانبول مساحتی بالغ‌بر ۱۲ هزار مترمربع دارد.که مبلغ ۳۶ میلیون دلار آمریکایی هزینه صرف ساخت این شهربازی بسیار جالب و محبوب در شهر استانبول شده است که در نزدیکی استادیوم آتاتورک قرار دارد این شهربازی Moipark بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه نیز نام دارد که درون مال بزرگ استانبول واقع‌شده است.
 برای تمامی گروه‌های سنی جذابیت‌های خاص خود را دارد.طبقه بالا مخصوص کودکان ۴ تا ۱۰ سال و طبقه پایین برای افراد ۱۰ سال به بالا اختصاص‌یافته است که تمام خانواده را سرگرم خواهد کرد. این پارک در تمامی روزهای هفته پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.
 هرساله بازدیدکنندگان زیادی از سرتاسر دنیا را مجذوب Moipark میشوند. حتی برای بومیان منطقه از محبوبیت چشم‌گیری برخوردار است.

امکانات رفاهی شهربازی موی پارک Moipark استانبول

شاتل پرسرعت تونل سرگرمی بازی‌های الکترونیکی کارناوال چرخ‌وفلک هتل وحشت و غیره ازجمله سرگرمی‌های مهیج شهربازی موی پارک Moipark استانبول می‌باشد.

همچنین در این مجموعه رستوران‌هایی وجود دارند و می‌توانید از آن‌ها غذاهای خوشمزه خریداری کرده و نوش جان‌کنید.

دسترسی شهربازی موی پارک Moipark استانبول

این پارک واقع در ۲۰ کیلومتری تکسیم و در نزدیکی اتوبان آتاتورک و مرکز خرید قرار دارد دسترسی به آن با مترو نیز بسیار آسان می‌باشد ایستگاه ماسکو واقع در غرب این مجموعه و ایستگاه دمیرچی در شمال وجود دارد دسترسی به این مجموعه با مترو آسان‌تر از رفت‌وآمد با تاکسی می‌باشد.

بازدید شهربازی موی پارک Moipark استانبول

ساعات کار این مجموعه هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به‌غیراز روزهای دوشنبه ساعات کار از ۱۲ ظهر تا ۱۰شب می‌باشد. همچنین هزینه ورودی ندارد و هزینه شما بستگی به استفاده شما از دستگاه‌ها دارد.

مزایای بازدید شهربازی موی پارک Moipark استانبول

اگر شما طرفدار بازی‌های کامپیوتری و تفریحات مهیج امروزی نیستید می‌توانید از قدم زدن در مال بزرگ استانبول لذت ببرید یا از امکانات و رستوران‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید اگر علاقه‌مند به غذاهای چینی هستید رستوران سوشی کمپانی با طعم‌های فوق‌العاده پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

آدرس شهربازی موی پارک Moipark استانبول

۳۴۴۹۰ İkitelli Osb/Başakşehir/Istanbul, Turkey

شماره تلفن شهربازی موی پارک Moipark

+۹۰ ۲۱۲ ۸۰۱ ۱۰ ۶۰

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید