۲۲

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه تکنولوژی ساخت و ساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 938 ۰

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI بزرگ‌ترین نمایشگاه در این زمینه در منطقه خاورمیانه

ترکیه و شهر استانبول می‌تواند مقصد خوبی برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلفی که هرساله در این شهر زیبا و بزرگ برگزار می‌شود باشد و شما می‌توانید به‌راحتی با تهیه تور استانبول و تور نمایشگاهی به این شهر آمده و در نمایشگاه‌های موردنظر خود شرکت کنید.
یکی از نمایشگاه‌های تخصصی از سال ۱۹۷۸ تا امروز هرساله برگزار می‌شود نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول است که یک نمایشگاه تخصصی و بسیار ویژه می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ چهلمین سال برگزاری آن خواهد بود.

با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول،تاریخ برگزاری آن و مکان نمایشگاهی آن آشنا شوید.

درباره نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول همان‌طور که گفته شد برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ در راستای بهبود شرایط ایمنی و تجارت داربست و زمینه ساخت‌وساز محلی در ترکیه افتتاح شد که از آن زمان تا الان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌هایی در جهان می‌باشد که هدف آن حمایت از صنعت ساخت‌وساز و صنعت داربست و همچنین قالب‌های صنعتی برای این صنایع می‌باشد.

در طول این سال‌ها شرکت‌های زیادی در نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول شرکت کرده و از گسترش بازار و ارتباطات خود بهره‌مند شدند.

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول که چهل سال از اولین تاریخ برگزاری آن می‌گذرد، سال‌ها کیفیت خود را افزایش داده و امروز یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌های برگزارشده در ترکیه و شهر استانبول می‌باشد.

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول در محیط به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود که سال ۲۰۱۷ سالن‌ها و راهروهای جدیدی به این نمایشگاه اضافه شد تا پیرو بزرگ شدن و شلوغ شدن نمایشگاه، کیفیت خود را حفظ کنند.
نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول بزرگ‌ترین نمایشگاه رو بسته درزمینهٔ ساختمان و ساخت‌وساز در ترکیه می‌باشد که کشورهای نظیر ترکیه، بالکان، کشورهای مشترک‌المنافع، کشورهای آفریقایی شمالی و همچنین کشورهای خاورمیانه در آن سرمایه‌گذاری کرده و از این نمایشگاه حمایت می‌کنند.
به‌صورت کلی نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول توسط سازمان توسعه تجارت جهانی ترکیه TOBB برگزار می‌شود که در آن می‌توانید با شرکت‌کنندگان ذکرشده در زیر ارتباط برقرار کرده و کسب‌وکار خود را گسترش دهید:

  • تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم و ابزارهای مربوط به ساخت‌وساز
  • تولیدکنندگان داربست
  • ارائه‌دهندگان خدمات داربست
  • ارائه‌دهندگان سرویس‌های ساخت‌وساز ساختمانی
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های ایمنی ساخت‌وساز
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های کنترل و تعمیرات و نگهداری ساخت‌وساز
  • شرکت‌های تأمین‌کننده ابزار و ماشین‌آلات ساخت‌وساز
  • شرکت‌های قالب‌گیری و ریخته‌گری سازنده داربست
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده و تولیدکننده قالب‌های صنعتی
  • شرکت‌های متخصص در مدیریت پروژه‌های ساخت‌وساز
  • شرکت‌های بیمه مربوط به ساخت‌وساز

اگر در صنعت ساخت‌وساز و همچنین داربست و قالب‌های صنعتی فعال هستید با شرکت در نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول و تهیه غرفه می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • با شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه درزمینهٔ داربست و ساخت‌وساز و قالب‌های صنعتی در منطقه اعتبار شرکت خود را بسیار زیاد کنید و فرصت‌های تجاری و همکاری زیادی را از کشورهای مختلف داشته باشید.
  • محصولات، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های خود را با ۱۱۱ هزار بازدیدکننده از ۱۰۵ کشور جهان به اشتراک بگذارید و همچنین از جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژی در کسب‌وکار خود آشنا شوید.
  • از امکانات و شرایط مذاکره بین کسب‌وکاری بهره‌مند شود و همچنین شانس برقراری ارتباط و شراکت با شرکت‌های پیشرفته اروپا و بقیه نقاط جهان را به خود بدهید.
  • با جمع‌آوری اطلاعات از بازار و خواست مشتری‌ها می‌توانید محصولات و خدمات خود را بهبود داده و درهای جدیدی را به کسب‌وکار خود بازکنید.
  • می‌توانید فروش بدون واسطه به مشتریانی از سراسر دنیا داشته باشید و این‌طور با برقراری ارتباط با خارج از کشور شرکت خود را به یک شرکت بین‌المللی تبدیل کنید.

بازدید از نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول در مرکز نمایشگاهی مدرن تویاپ در استانبول برگزار می‌شود که یک مرکز نمایشگاهی بسیار مدرن و با امکانات کامل می‌باشد که شما می‌توانید بازدید بدون دردسر و راحتی را در آن تجربه کنید.

مرکز نمایشگاهی TUYAP دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی می‌باشد که در میان آن‌ها مک‌دونالد وجود دارد و می‌توانید در بین بازدید خود از نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول در این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استراحت کرده و نوشیدنی و خوراکی موردعلاقه خود را نوش جان‌کنید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول:

نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول هرساله در ماه می برگزار می‌شود که در سال ۲۰۱۸ این تاریخ به‌صورت دقیق ۸ ماه می تا دوازدهم ماه می مصادف با هجدهم اردیبهشت تا بیست و دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

برای بازدید از نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول باید این ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر به مرکز نمایشگاهی تویاپ مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید بعد از بازدید از نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول می‌توانید از مکآن‌های دیدنی استانبول که در نزدیکی نمایشگاه قرار دارد، دیدن کنید، که می توان از آن‌ها به مرکز خرید اوت لت استانبول اشاره کرد.

همچنین باید بدانید ازآنجاکه نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول یک نمایشگاه حرفه‌ای و تخصصی می‌باشد دارای هزینه ورودی می‌باشد که شما باید برای ورود به آن مبلغی در حدود ۲۰ دقیقه را پرداخت کنید که البته می‌توانید با تهیه نرم‌افزار گوشی هوشمند مرکز نمایشگاهی تویاپ علاوه بر بهره‌مند شدن از تخفیف‌های ویژه از تسهیلات و امکانات دیگری نیز بهره‌مند شوید که شمارا در بازدید از نمایشگاه یاری می‌کند.

دسترسی به نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول

ازآنجاکه نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول در سالن نمایشگاهی تویاپ در غرب استانبول برگزار می‌شود که فاصله ۲۵ دقیقه‌ای از فرودگاه آتاتورک استانبول و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای از میدان تکسیم قرار دارد، برای دسترسی به آن می‌توانید علاوه بر استفاده از وسایل نقلیه نظیر تاکسی و بی آر تی (اتوبوس‌های تندرو) می‌توانید از سرویس‌های حمل‌ونقل ویژه این نمایشگاه که اکثراً از میدان تکسیم و فرودگاه آتاتورک در ساعت ۹ صبح شروع به حرکت کرده و در ساعت ۶ و ۷ بعدازظهر به آنجا برمی‌گردد، استفاده کنید و این راحت‌ترین راه دسترسی به نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول می‌باشد.

آدرس نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول

E-5 Karayolu, Gürpinar Kavsagi
۳۴۵۲۲ Buyukcekmece
Istanbul, Turkey

در آخر آرزو داریم که از بازدید خود از نمایشگاه تکنولوژی ساخت‌وساز داربست و قالب صنعتی YAPI استانبول لذت برده و  فرصت‌های جدیدی را برای گسترش کسب‌وکار خود در تور استانبول کسب کنید و سفری عالی را برای شما آرزومندیم.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید