نمایشگاه پارک های تفریحی و استانبول

۱۳

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه پارک های تفریحی و صنایع وابسته استانبول (ATRAX)

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1020 ۰

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته ATRAX ، تنها نمایشگاه با این موضوع در منطقه

استانبول به خاطر موقعیت بسیار خوبِ خود که در میان اروپا و آسیا قرارگرفته است مکان عالی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌باشد.
هرساله نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی بسیار زیادی دران برگزار می‌شود و افرادی زیادی هرسال با تهیه تور استانبول و تور نمایشگاهی به این نمایشگاه‌های متعدد حرفه‌ای در استانبول می‌روند.
یکی از نمایشگاه‌های حرفه‌ای که هرساله در ترکیه و شهر استانبول برگزار می‌شود نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX  می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین نمایشگاه‌های برگزارشده در این زمینه در دنیا می‌باشد.

با ما در این مطلب همراه باشید تا با نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX، نحوه دسترسی به آن، مکان و زمان آن و همچنین شرکت‌کنندگان آن به‌صورت کامل آشنا شوید.

درباره نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX همان‌طور که از اسم آن پیداست مربوط به تجهیزات و خدمات تفریحی و دستگاه‌های بازی پارک‌های تفریحی می‌باشد و افرادی که می‌خواهند درزمینهٔ تفریحات و ایجاد پارک‌ها سرمایه‌گذاری کنند بهترین مکان برای آن‌ها نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX می‌باشد.

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX نمایشگاهی مرتبط با پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته به آن است که دران جدیدترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های تفریحی و بازی پارک‌ها را می‌توان  مشاهده کرد و با تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات این نوع از محصولات از سراسر دنیا ارتباط برقرار کرد.
ازآنجاکه در منطقه و کشورهای اطراف ترکیه همچنین نمایشگاهی با چنین موضوع برگزار نمی‌شود، نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های برگزارشده در میان کشورهای اطراف ترکیه می‌باشد و می‌توان ادعا کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز است.

هزاران تولیدکننده حرفه‌ای و خدمات دهندگان خبره درزمینهٔ پارک‌های فضای باز، پارک‌های آبی، پارک‌های تفریحی، موزه‌ها، پارک‌های آکواریوم و دلفیناریوم به‌صورت فعال در نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX حضور دارند و فرصتی بسیار عالی برای مراجعه‌کنندگان به این نمایشگاه ضمن برقراری ارتباط با ارائه‌کنندگان خدمات می‌باشد.

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX  در طول سه روز در ماه دسامبر برگزار می‌شود و ۱۹۵ ارائه‌کننده خدمات از ۳۰ کشور دنیا دران حضور پیدا می‌کنند و هرساله بالغ‌بر ده هزار بازدیدکننده از ۶۰ کشور دنیا در نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX حاضر می‌شوند. در سال ۲۰۱۷ این نمایشگاه از تاریخ‌های ۷ دسامبر تا ۹ دسامبر برگزار شد.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX این است که هرساله دستگاه‌های جدید و هیجان‌انگیز بسیاری توسط شرکت‌های مختلف از سراسر جهان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و حتی دیدن آن‌ها هم می‌تواند بسیار جذاب و سرشار از هیجان باشد همچنین در نمایشگاه و کنفرانس‌هایی برگزار می‌شود که علاوه بر ارائه اطلاعات به‌روز درباره این صنعت، تأثیرات روحی و روانی و همچنین میزان هیجان هرکدام از بازی‌ها و دستگاه‌ها را بررسی کرده و شما می‌توانید با این اطلاعات بهترین دستگاه‌ها و امکانات موردنظر خود را انتخاب کنید.

بخش‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX ازآنجاکه طیف وسیعی از محصولات را درزمینهٔ تفریحاتی و بازی را شامل می‌شود و همچنین قسمتی از آن به وسایل ورزشی تخصص دارد ‌می‌توان بخش‌های بسیار زیادی را دران پیدا کرد که در زیر برای شما شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را ذکر می‌کنیم:

  • تولیدکنندگان و سازندگان بازی‌های کامپیوتری آرکید
  • تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و دستگاه‌های بولینگ و تجهیزات و لوازم جانبی آن
  • ارائه‌کنندگان و سازندگان ماشین‌های شمارش پول و ژتون
  • دستگاه‌های تولیدکننده ژتون
  • امکانات کازینو و میزهای بازی برای بازی ورق و دستگاه‌های مانند جک پات
  • سازندگان و ارائه‌کنندگان میزهای بیلیارد ، چوب‌های بیلیارد، توپ‌ها و باقی لوازم و تجهیزات مربوط به آن
  • سازندگان و ارائه‌کنندگان دستگاه‌های سواری مانند قطار هوایی و سورتمه برای پارک‌ها دارای فضای باز و بسته
  • ارائه‌کنندگان خدمات ایمنی برای دستگاه‌های تفریحی پارک‌ها
  • ارائه‌کنندگان و سازندگان سیستم‌های خودپرداز و خودفروش مانند دستگاه‌های فروش خودکار نوشابه
  • ارائه‌کنندگان و سازندگان سیستم‌های ورزشی مخصوص پارک‌ها و باشگاه‌ها
  • سازندگان و ارائه‌کنندگان سیستم‌ها و امکانات مخصوص برای آکواریوم و محل نگهداری ماهی
  • ارائه‌کنندگان خدمات و سیستم‌های اختصاصی برای محل نمایش دلفین در دلفیناریوم
  • ارائه‌کنندگان نرم‌افزارهای مربوط به دستگاه‌ها تفریحاتی
  • شرکت‌های اندازه‌گیری و ایمنی درزمینهٔ تفریحات و پارک‌ها
  • شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات نصب دستگاه‌های مخصوص پارک‌ها
  • شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات تعمیرات و نگهداری دستگاه‌های مربوط به تفریح و پارک

بازدید از نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX هرساله در مرکز نمایشگاهی استانبول در جوار فرودگاه داخلی آتاتورک استانبول قرار دارند، برگزار می‌شود.
مرکز نمایشگاه استانبول یک نمایشگاه مدرن با امکانات کامل و به‌روز می‌باشد که می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ دردسری از آن بازدید کنید و لذت ببرید.

همان‌طور که گفته شد هرساله نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX در تاریخ ماه دسامبر در نزدیکی کریسمس برگزار می‌شود و فرصت خوبی است که ضمن بازدید از نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته ATRAX اوقات خود را در کریسمس در استانبول بگذرانید و این شهر زیبا را در این فصل مشاهده کنید.
برای  بازدید از نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX باید بین ساعات ۱۱ ظهر و ۷ بعدازظهر به مرکز نمایشگاهی استانبول واقع در خیابان atatyrk havalimani sarbet مراجعه کنید.
نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX ازآنجاکه برای افراد حرفه‌ای این صنعت ساخته‌شده است دارای ورودی می‌باشد و باید برای ورودی آن مبلغی در حدود ۲۰ لیره را پرداخت کنید.

ضمن بازدید ازآنجا می‌توانید در کافه و رستوران‌های موجود در نمایشگاه استراحت کرده و غذا نوش جان‌کنید و بعد از بازدیدتان از نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX می‌توانید از نمایشگاه‌های موجود در جوار این مرکز نمایشگاه به نام مرکز نمایشگاهی سی ان آر نیز دیدن کنید که دران نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
همچنین اگر علاقه‌مند بودید می‌توانید با طی کردن مسیری ۱۰ دقیقه‌ای به آکواریوم استانبول که در ضلع جنوبی فرودگاه آتاتورک قرار دارد نیز مراجعه کرده و ازآنجا دیدن کنید.

دسترسی نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

ازآنجاکه نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX  در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می‌شود دسترسی به آن می‌تواند آسان و بدون هرگونه دردسر صورت گیرد.
مرکز نمایشگاهی استانبول در قسمت مرکزی شهر استانبول و در جنوب آن قرار دارد و می‌توانید با راه‌های متعددی به آن دسترسی پیدا کنید که شامل موارد زیر می‌شود :

  • استفاده از مترو
    می‌توانید با استفاده از مترو به ایستگاه DTM fuar istanbul merkezi بیایید و به‌صورت مستقیم با گذراندن چند دقیقه پیاده‌روی به مرکز نمایشگاهی استانبول و نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX دسترسی پیدا کنید.
  • استفاده از اتوبوس
    می‌توانید با اتوبوس‌های خط cobancesme kavasi به‌راحتی به نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX و مرکز نمایشگاه استانبول دسترسی پیدا کنید.
  • استفاده از سرویس‌های ایاب و ذهاب
    در برخی از نمایشگاه‌ها برای دسترسی به مرکز نمایشگاهی استانبول سرویس‌های ایاب ذهاب و ترانسپورت ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود برای اطلاع از آن‌ها باید به سایت برگزارکننده نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX بروید و در صورت امکان می‌توانید با مراجعه به مکان حرکت این سرویس‌های ایاب و ذهاب، از آن‌ها به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.
  • استفاده از تاکسی
    راحت‌ترین و سریع‌ترین راه دسترسی به مرکز نمایشگاهی استانبول و نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX استفاده از تاکسی می‌باشد اما ازآنجاکه تاکسی و کرایه آن در ترکیه گران می‌باشد راه به‌صرفه‌ای نیست.

آدرس نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

۱ – ۲ – ۳  February 2018, Istanbul Expo Center /  Yesilkoy / Istanbul – TURKEY
Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey

شماره تلفن نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۴۶۸ ۵۲ ۰۰

در آخر امیدواریم که اگر قصد راه‌اندازی پارک‌های تفریحی روباز و روبسته رادارید در نمایشگاه پارک‌های تفریحی و صنایع وابسته استانبول ATRAX اطلاعات جدید و ارتباطات عالی را کسب کنید و از تور استانبول خود و بازدید از این شهر زیبا نهایت لذت را برده باشید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید