نمایشگاه انرژی اوراسیا در استانبول

۱۳

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه انرژی، برق و فن آوری های الکترونیکی اوراسیا استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1044 ۰

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا محل دیدار جدیدترین تکنولوژی‌های برق

هرساله تعداد زیادی از افراد با تهیه تور استانبول یا تور نمایشگاهی ویژه به استانبول سفرکرده و در نمایشگاه‌های مختلفی که در مراکز نمایشگاهی مدرن این شهر اتفاق می‌افتد، شرکت می‌کنند. یکی از نمایشگاه‌های تخصصی که به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و در هر دوره بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول می‌باشد.

فرقی نمی‌کند که در چه صنعتی باشید قطعاً کار خود را می‌توانید با آشنا شدن با تکنیک‌های جدید فناوری برق و الکترونیک در صنعت خود پیشرفت‌های زیادی داشته باشید.
اگر علاقه‌مند به بازدید از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولهستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول، مکان و زمان برگزاری آن و همچنین شرکت‌کنندگان موجود در آن آشنا شوید.

درباره نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

تولیدکنندگان ژنراتورهای قدرتمند صنعتی، تأمین‌کنندگان برق و قدرت، سیستم‌های انتقال قدرت الکترونیکی، سیستم‌های تقسیم و توزیع برق و ذخیره آن؛ تمامی عنوان‌هایی هستند که در نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولبرای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولتمام موارد ذکرشده در بالا را در کنار هم قرار داده است تا شما به‌عنوان یک بازدیدکننده حرفه‌ای بتوانید با شرکت‌های پیشرو و تولیدکننده تکنولوژی‌های مرتبط با برق و قدرت و انرژی که در این نمایشگاه حضور دارند آشنا شوید و همچنین محصولات آن‌ها را از نزدیک ببینید و درصورتی‌که نیازمند بودید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول در موازات پیشرفت بسیار زیاد ترکیه درزمینهٔ برق و الکتروتکنیک و همچنین تأمین انرژی‌های صنعتی برگزارشده است که در آن می‌توان پیشرفت‌های بسیار زیادی کشور ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی را در این نمایشگاه بازدید کرد.

فرقی نمی‌کند که در چه صنعتی فعالیت داشته باشید، پیشرفت در تجهیزات برقی و سرمایه‌گذاری بر روی فنّاوری‌ها و دستگاه‌های جدید که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند، می‌توانند شمارا در دستیابی به قله‌های بهره‌وری در صنعت خود کمک کنند و همچنین از طرفی سیستم‌های هوشمند الکترونیکی که در نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول به نمایش عموم گذاشته می‌شوند می‌توانند دروازه جدیدی به سمت دنیای اتوماسیون و خودکار سازی را برای شما باز کنند.

یکی از ویژگی‌های نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول این است که جدیدترین دستگاه‌ها در محیط‌های به‌صورت کامل ایمن به نمایش گذاشته‌شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را از نزدیک دیده و با ارائه‌کنندگان آن‌ها صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید.

همچنین در این نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولکنفرانس‌های خبری و اطلاعاتی زیادی برگزار می‌شود که شمارا با جدیدترین پیشرفت‌ها درزمینهٔ تکنولوژی برق و تأمین انرژی و انتقال آن آشنا می‌کنند.
نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولازآنجایی‌که در کشور ترکیه که یک کشور پیشرفته اروپایی می‌باشد قرار دارد، محلی برای برقراری ارتباط با شرکت‌های پیشرو درزمینهٔ برق و تأمین انرژی فعال در اروپا می‌باشد و شما می‌توانید با برقراری ارتباط با پیشروترین شرکت‌های ارائه‌کنندگان خدمات، از جدیدترین فنّاوری‌ها و امکانات روز دنیا بهره‌مند شوید.

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولهم‌زمان مصادف با نمایشگاه‌های مهمی برگزار می‌شود که همگی آن‌ها در زیرمجموعه نمایشگاه‌های اتوماسیون اوراسیا که هرساله در ماه مارس برگزار می‌شود هستند، در کنار آن می‌توانید از نمایشگاه‌های مهمی که در زیر برای شما ذکر می‌کنیم دیدن کنید:

  • نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا استانبول WIN Eurasia Automatin
  • نمایشگاه فن‌آوری بسته‌بندی اوراسیا استانبول
  • نمایشگاه جوشکاری
  • نمایشگاه پوشش و رنگ رزی

در کنار این‌ها خود نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول دارای دو قسمت صنعتی می‌باشد که شامل بخش الکتریکی و مهندسی الکترونیک و بخش قدرت و انرژی صنعتی می‌شود.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

شرکت‌های زیادی از بخش‌های مختلف صنعت الکترونیک و برق قدرتی و صنعتی در نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولحاضر می‌شوند که در زیر برای شما عنوان می‌کنیم:

  • ارائه‌کنندگان خدمات کابل و تجهیزات انتقال قدرت برق
  • ارائه‌کنندگان تجهیزات و خدمات تست و اندازه‌گیری قدرت الکترونیکی و الکتریک
  • تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات موتورهای الکتریکی و اینورتر های متناوب و همچنین درایوهای موتور الکتریکی
  • ارائه‌کنندگان خدمات تقسیم و توزیع قدرت الکتریکی و الکترونیک
  • تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان قطعات الکترونیکی و الکتریکی ریز پایه
  • تولیدکنندگان چرخ‌دنده‌ها و قطعات مکانیکی الکتریکی و درایوهای سیستم
  • ارائه‌کنندگان تجهیزات نورپردازی و نوردهی الکتریکی و همچنین برق‌رسانی به این سیستم‌ها
  • ارائه‌کنندگان سیستم‌های مهندسی الکتریکی
  • ارائه‌کنندگان خدمات اندازه‌گیری و تست سیستم‌های الکتریکی
  • تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات ترانسفورماتور، باتری، پیل های غول‌پیکر و برق‌رسانی مداوم
  • شرکت‌های ارائه‌کننده و سازندگان خدمات ژنراتورها و برق اضطراری
  • ارائه‌کنندگان خدمات شبکه برق مدیریت و نگهداری و تعمیرات برق و الکترونیک
  • شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات تست کیفیت و پیگیری کیفیت برق و الکتریک
  • ارائه‌کنندگان فعالان زمینه یکپارچه‌سازی هوشمند سازی سیستم توزیع برق

بازدید نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولدر مرکز مدرن نمایشگاهی تویاپ برگزار می‌شود که یک مرکز نمایشگاهی عالی و باکیفیت و همچنین بسیار بزرگ می‌باشد که هرساله میزبان نمایشگاه‌های مختلفی نظیر همین نمایشگاه و نمایشگاه‌های اوراسیا می‌باشد.

شما می‌توانید ضمن بازدید از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول همان‌طور که در بالا گفته شد از نمایشگاه‌های متعدد دیگری که هم‌زمان با این نمایشگاه در نمایشگاه اوراسیا برگزار می‌شوند دیدن کنید و در کنار آن می‌توانید از بازدید خود از محیط‌های اطراف نمایشگاه نیز لذت ببرید.

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولدر تاریخ پانزدهم تا هجدهم ماه مارس در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد اما به‌صورت کلی هرساله در همین تاریخ و در ماه مارس برگزار می‌شود برای بازدید از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولباید بین ساعات ۱۰ صبح و ۷ بعدازظهر در مکان نمایشگاه تویاپ حضور پیداکرده و در نمایشگاه شرکت کنید.

ورودی نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول رایگان نمی‌باشد و برای ورود به آن باید مبلغی حدود ۲۰ لیر را پرداخت کنید اما می‌توانید با نصب نرم‌افزار مخصوص مرکز نمایشگاهی تویاپ علاوه بر بهره‌مند شدن از تخفیف در ورودی، از امکانات ویژه نظیر نقشه کامل غرفه‌های ساختمان و همچنین تسهیلات ویژه این نرم‌افزار بهره‌مند شوید.

به یاد داشته باشید که در مرکز نمایشگاهی تویاپ رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های فراوانی وجود دارند که معروف‌ترین آن‌ها مک‌دونالد می‌باشد و می‌توانید در آن‌ها استراحت کرده و نوشیدنی و غذای موردعلاقه خود را نوش جان‌کنید.

در کنار بازدید از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبولمی‌توانید از مکان‌های نزدیک آن مانند مرکز خرید اوت لت استانبول و مرکز خرید kaya milleniyum نیز دیدن کرده و از آن‌ها خریدهای خوبی را داشته باشید.

دسترسی به نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول همان‌طور که گفته شد در مرکز نمایشگاهی تویاپ در منطقه جمهوریت استانبول واقع در غرب این شهر برگزار می‌شود و راه‌های رسیدن به آن راه‌های متعددی است که در زیر برای شما به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از سرویس ایاب و ذهاب
    سرویس‌های ایاب و ذهاب ویژه مرکز نمایشگاهی در سراسر شهر قرار دارند که در زیر برای شما ذکر کرده‌ایم. این روش آسان‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه دسترسی به نمایشگاه می‌باشد
    محل حرکت: ATATÜRK AIRPORT DOMESTIC TERMINAL

ساعت حرکت: ۰۹:۳۰

ساعت بازگشت: ۱۷:۰۰

محل حرکت: (ATATÜRK CULTURE CENTER (TAKSİM

ساعت حرکت: ۰۹٫۳۰ – ۱۰٫۳۰ – ۱۲٫۰۰ 

ساعت بازگشت: ۱۶٫۰۰ – ۱۷٫۰۰ – ۱۸٫۰۰

محل حرکت: BAKIRKÖY SEABUS PORT- CARPARK (در روزهای عادی)

ساعت حرکت: ۰۹:۳۰

ساعت بازگشت: ۱۶:۳۰

  • استفاده از خطوط بی آر تی
    می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های تندرو و سوارشدن در خطوط زیر در ایستگاه مرکز نمایشگاهی تویاپ پیاده شده و از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول دیدن کنید.

(ZİNCİRLİKUYU – BEYLİKDÜZÜ (TÜYAP
(SÖĞÜTLÜÇEŞME – BEYLÜKDÜZÜ (TÜYAP

  • تاکسی
    هم‌چنین می‌توانید از تاکسی برای رسیدن به مرکز نمایشگاهی استفاده کنید اما تاکسی و کرایه آن در ترکیه برای شما هزینه زیادی را در بر خواهد گرفت و این روش از طرف ما برای شما پیشنهاد نمی‌شود.

آدرس نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

Tüyap Fair and Congress Center Cumhuriyet Mahallesi Eski Hadımköy Yolu Caddesi 9/1, 34500 Büyükçekmece – İSTANBUL

شماره تلفن نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

+۹۰ (۲۱۲) ۸۶۷ ۱۱ ۰۰

در آخر امیدواریم که از بازدیدتان از نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبوللذت برده باشید و در آنجا با پیشروهای صنعت و همچنین صنایع دیگر در نمایشگاه‌های اوراسیا در تور استانبول خود آشنا شده باشید. اگر به نمایشگاه انرژی، برق و فن‌آوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول رفته‌اید نظرات و خاطرات خود را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید