خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل و تور مسافرتی نورگشت هرمزان

تور های ارزان و لحظه آخری نورگشت

جشنواره خرید استانبول

۳۰

آبان
۱۳۹۶

جشنواره خرید استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1202 ۰

این شهر سنتی برای همه افرادی که برای خرید به بهانه ای نیاز دارند تبدیل شده است یا به عبارت ساده تر بهشتی برای خریداران. فعالیت های فرهنگی اجراهای کنسرت، نمایش، همراه با بازی برای کودکان و مسابقات در این فستیوال برگزار می شود. اگر میخواهید یک جشنواره خرید واقعی تجربه کرده باشید و همچنین یک سبک زندگی جدید را تجربه نمایید. به استانبول بروید تا همه چیز برایتان فراهم شود. لذت بردن از امتیاز های خرید متعدد با تخفیف های بزرگ در این جشنواره هر چه بیشتر لذت ببرید.

جشنواره خرید استانبول یا همان فستیوال خرید استانبول در سال ۲۰۱۱ شروع به کارکرد تا گردشگرانی که با تور استانبول وارد این شهر می‌شوند علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری بتوانند خریدهای موردنظر خود را انجام دهند ازاین‌رو حکومت ترکیه با تأسیس این جشنواره خرید استانبول توانسته است جایگاهی خوبی در منطقه برای خود به دست بیاورد.

جشنواره خرید استانبول به مدت ۴۰ شب به طول می‌انجامد این جشنواره تا حالا چندین مرتبه برگزارشده است و از تاریخ ۷ تا ۲۹ ژوئن یا همان ۱۷ خرداد تا ۸ تیر برگزار می‌شود. که همه غرفه‌های موجود در این فستیوال خرید استانبول مشمول تخفیف ویژه برای خریداران می‌شوند.  جشنواره به‌ویژه گردشگران خارجی که با تور استانبول به این شهر سفرکرده‌اند را جذب می‌کند زیرا مغازه‌ها از پرداخت مالیات رایگان لذت می‌برند.

مراکز خرید استانبول

شهر استانبول علاوه بر اینکه یکی از مراکز تفریحی و فرهنگی جهان است، یکی از بزرگ‌ترین شهرها برای دوستداران خرید است. شهر استانبول با حدود ۱۲۰ مرکز خرید در سراسر استانبول مراکز خرید بیشتری را در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دارد. این مراکز خرید مارک‌های بی‌شماری و خدمات بسیاری از بخش‌های مختلف از لباس‌ها ، غذاها ،سرگرمی‌ها و الکترونیک ارائه می‌دهند و علاوه بر مکان‌هایی برای خرید این مراکز نیز به‌عنوان مناطق تفریحی در نظر گرفته می‌شوند. دوستداران خرید می‌توانند هر آنچه مدنظر دارند را در مراکز خرید استانبول تهیه کنند از مارک‌های داخلی گرفته تا مارک‌های بین‌المللی برای عرضه در شهر استانبول وجود دارد و این مارک‌ها تمامی سنین را به‌راحتی پوشش می‌دهند.  البته تمامی مارک‌های که در این شهر وجود دارند در واقعه نماینده رسمی برند بوده و تمامی اجناس قابل‌عرضه اصلی می‌باشد.

خدمات موجود برای جشنواره خرید استانبول

با شرکت در این جشنواره با مهمان‌نوازی و رویدادهای ورزشی عمومی و سرگرمی از طریق برنامه‌های که در این جشنواره برای هر فرد طراحی‌شده است. ما افتخار می‌کنیم تجربه‌های خود را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم تا شما بتوانید د این فستیوال لذت ببرید.
فهرستی از مراکز خرید جشنواره خرید استانبول که در آن شما می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید عبارت‌اند از :

Akasya Akasya, Üsküdar 34660 İstanbul ۰۲۱۶ ۳۲۵ ۰۳ ۷۲ www.ak-asya.com.tr
Capitol Mahir İz Caddesi 34662 Altunizade / İstanbul ۰۲۱۶ ۵۵۴ ۷۷ ۷۷ www.capitol.com.tr
Emaar Square Mall Ünalan Mahallesi, Ayazma Cd. No:78, 34700 Üsküdar/İstanbul ۰۲۱۶ ۵۴۷ ۱۷ ۳۰ www.emaarsquaremall.com
Forum İstanbul Kocatepe Paşa Bayrampaşa ۰۲۱۲ ۴۴۳ ۱۳ ۵۰ www.forumistanbul.com.tr
Grand Bazaar Beyazıt Mh., 34126 Fatih/İstanbul ۰۲۱۲ ۵۱۹ ۱۲ ۴۸ www.kapalicarsiyonetim.com
İstinye Park İstinye Bayırı ۷۳ Istinye ۰۲۱۲ ۳۴۵ ۵۵ ۵۵ www.istinyepark.com
Kanyon Büyükdere 185 Levent ۰۲۱۲ ۳۵۳ ۵۳ ۰۰ www.kanyon.com.tr
Palladium Barbaros Mah. Halk Cad. No:8-B Ataşehir 34746 İstanbul ۰۲۱۶ ۶۶۳ ۱۵ ۰۰ www.palladiumatasehir.com.tr
Venezia Karadeniz Mah., Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Küçükköy / Gaziosmanpaşa ۰۲۱۲ ۶۱۸ ۸۱ ۰۱ www.veneziamegaoutlet.com
Zorlu Center Levazim Mah. Koru Sok. No:2  ۳۴۳۴۰ Beşiktaş ۰۲۱۲ ۳۳۶ ۹۱ ۶۰ www.zorlucenter.com

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید