تجربه آرامش در تور دبی در پارک الوصل دبی

هر ساله افراد بسیاری با تهیه تور دبی خود را برای بازدید از این شهر بسیار جذاب و پر از آسمان خراش آماده میکنند تا علاوه بر خریدی عالی، از مکان های دیدینی بسیار متعدد آن هم دیدن کنند.
یکی از مکان هایی که می توانید در میان روزی شلوغ و پر از خرید در آن استراحت کرده و آرامش را تجربه کنید، پارک الوصل دبی میباشد.

اگر به پارک الوصل دبی علاقه دارید و میخواهید درباره این مکان دیدنی دبی بیشتر بدانید ما را در این مطلب همراهی کنید.

تجربه آرامش در تور دبی در پارک الوصل دبی

درباره پارک الوصل

پارک الوصل، پارکی است خانوادگی با محیطی زیبا و چمن‌های سبز چشم نواز. راه رفتن روی آنها منعی ندارد و می‌توانید از قدم زدن روی آنها لذت ببرید.
این پارک پارکی بسیار مناسب برای کودکان است زیرا امنیت مناسبی دارد و کودکان نیز معمولاً فضای پارک را می‌پسندند، آن‌ها می‌توانند روی چمن‌ها مشغول به فوتبال شوند یا هر بازی دیگری انجام دهند، علاوه بر اینها این پارک در دوبی صندلی‌های زیادی دارد که در سایه درختان تعبیه شده‌اند و خانواده‌ها می‌توانند بر روی آنها بنشینند و همزمان هم از محیط زیبای پارک لذت ببرند و هم کودکان مشغول به بازی خود را نظاره کنند.

توصیفی از پارک الوصل

پارک الوصل از پارک‌های معمولی دوبی است و وسعت زیادی ندارد نام این پارک را به دلیل واقع بودن در نزدیکی خیابان الوصل (محله الوصل)، پارک الوصل گذاشتند. اگر بخواهیم این پارک را در چند کلمه توصیف کنیم می‌توانیم بگوییم که پارک خانوادگی و مناسب برای وقت گذرانی کودکان و والدین آنها در کنار هم است.

تجربه آرامش در تور دبی در پارک الوصل دبی

بازدید از پارک الوصل

برای ورود به این پارک نیازی به هزینه نیست و می‌توانید به راحتی از فضای آن لذت ببرید. ساعت کاری پارک الوصل در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب می‌باشد و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ و نیم شب می‌باشد.
این پارک دبی از حدود ساعت ۵ بعد از ظهر رو به شلوغی می‌رود و در ساعت ۹ معمولاً به اوج شلوغی خود می‌رسد.
از جاذبه‌های دیدنی پارک نخل‌های تنومند و کهنسال داخل این پارک می‌باشد که با نورپردازی جذاب در شب این نخل‌ها جلوه زیبایی در شب به نمایش می‌گذارند.
هوای مطبوع و زیبایی نخل‌ها در شب با آن نور پردازی رؤیایی یک پیاده روی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.
علاوه بر تمام این اطلاعات پارک الوصل دبی در نزدیکی بیمارستانی قرار دارد که مراجعه کنندگان آن معمولاً از هموطنان کشور عزیزمان می‌باشند و این پارک مکان مناسبی برای استراحت و منتظر ماندن همراهان بیماران نیز هست تا در این پارک از محیط بیمارستان دور باشند و بتوانند دور از استرس، نگرانی و تشویش‌هایی که معمولاً در جو بیمارستان موجود می‌باشد با خیالی آسوده بیاسایند.
پارک‌های دبی علا رغم آب و هوای نا مناسب این کشور در بعضی از فصول دارای پوشش گیاهی مناسبی بر خوردار می‌باشد و این پارک از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و در فصول شرجی هوای نسبتاً مطبوعی دارد و می‌توانید در این فصول نیز در این پارک به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

تجربه آرامش در تور دبی در پارک الوصل دبی

دسترسی به پارک الوصل

پارک الوصل در قسمت جمیرا قرار دارد و برای همین دسترسی به آن میتواند برای شما بدون دردسر باشد و با استفاده از تمامی وسیله های نقلیه عمومی میتوانید به این مکان دوست داشتنی دسترسی داشته باشید.

آدرس پارک الوصل

Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

در آخر امیدواریم از سفر در تور دبی لذت ببرید و خاطراتی عالی در بازدید از مکان های دیدنی دبی و همچنین پارک الوصل بدست بیاورید. اگر تجربه بازدید از این مکان را دارید با ما در زیر این متن در میان بگذارید.