منطقهٔ قرهود دبی یکی از بهترین های دبی

دبی باوجوداینکه تنها کمتر از ۱۰ درصد خاک عربستان را به خود اختصاص داده دومین امارات عربستان بعد از ابوظبی محسوب می‌شود این امارت زیبا تنها ۶ درصد از درآمد خود را از نفت خام به دست می‌آورد، بخش عمدهٔ درآمد دبی از طریق صنعت گردشگری هست. منطقهٔ قرهود دبی نیز در این درآمدزایی بی‌تأثیر نیست و دارای بخش‌های دیدنی خود برای گردشگران تور دبی هست. این منطقه که ازنظر جغرافیایی کنار فرودگاه بین‌المللی دبی و منطقهٔ دیره واقع‌شده است به دلیل نزدیکی به فرودگاه و تردد هواپیماها، سروصداهای بلند هواپیماها هنگام فرود آمدن، در این منطقه ساخت‌وساز چندانی صورت نمی‌گیرد.

منطقهٔ قرهود دبی یکی از بهترین های دبی

اما از طرفی به دلیل فاصلهٔ ۵ دقیقه‌ای فرودگاه به منطقهٔ قرهود از منطقه‌های بی‌نظیر برای استراحت کوتاه خلبانان هست که از مزیت‌های اصلی منطقهٔ قرهود به شمار می‌آید. هنگامی‌که کمی از فرودگاه فاصله بگیرید به قسمت مرکز این منطقه می‌رسید که همانند سایر منطقه‌ها از گوشه گوشهٔ آن برای درآمدزایی از گردشگران تور دبی استفاده کردند و مجتمع‌هایی باقیمت بسیار مناسب وجود دارد. این منطقه می‌تواند به‌عنوان اقامتگاه اولیهٔ گردشگران تور دبی نیز محسوب شود. در منطقهٔ قرهود امکانات رفاهی ازجمله رستوران، ۲ سوپر مارکت بزرگ، عکاسی و غیره وجود دارد.

منطقهٔ قرهود دبی یکی از بهترین های دبی

هتل آل بوستان روتانا دبی در منطقهٔ قرهود

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستارهٔ منطقهٔ قرهود هتل آل بوستان روتانا هست که تقریباً می‌توان گفت تنها هتل عالی در منطقهٔ قرهود است که دارای ۲۷۵ اتاق هست. این هتل دارای مزایای بسیاری هست و از همه مهم‌تر پیاده چند دقیقه بیش‌تر با خور دبی و تفریحات باشگاه گلف و قایقرانی خور دبی، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی و ورزشگاه تنیس فاصله ندارد. گردشگران تور دبی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند با اقامت در ۱ هتل عالی باقیمت بسیار مناسب از مناطق دیگر دبی نیز بهره‌مند شوند.

منطقهٔ قرهود دبی یکی از بهترین های دبی

البته در خود هتل نیز امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد مانند سونا، ماساژ، مرکز تناسب‌اندام به‌طور کامل مجهز به آخرین تجهیزات قلبی و عروقی، زمین تنیس و گلف و اسکواش، هتل دارای ۲۷۵ اتاق هست و همچنین دارای سالنی مخصوص برای آرایش، کرایه اتومبیل شخصی بنا بر درخواست گردشگران تور دبی. در جادهٔ قرهود ۳ مدرسهٔ بین‌المللی به نام‌های مدرسه بین‌المللی دیره دبی، مدرسه بین‌المللی کمبریج و مدرسه آمریکایی دبی قرارگرفته است. در آخر به‌طورکلی می‌توان گفت که اگر در این منطقه از ترافیک پل منطقهٔ قرهود و سروصدای هواپیماهای فرودگاه فاکتور بگیریم یک منطقهٔ آرام و عالی برای گردشگران دبی هست و در سفر به دبی قطعاً زمانی را به تفریح در این منطقه باید اختصاص دهید.