مرکز خرید ریف Reef Mall دبی فروشگاهی زیبا برای خریدی عالی در تور دبی

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی فروشگاهی زیبا برای خریدی عالی در تور دبی

در بازدید از شهر دوبی و هنگامی که در تور دبی هستید، قطعاً از مکان‌های زیادی در دوبی نظیر مراکز خرید، مکان‌های دیدنی، پارک‌ها و مراکز تجاری این شهر زیبا دیدن خواهید کرد.
یکی از مراکز خرید مدرن دوبی که در تور دبی می‌توانید از آن دیدن کنید، مرکز خرید ریف Reef Mall دبی است.
این مرکز خرید که در منطقه صلاح الدین دبی که بخشی پر رفت و آمد است، قرار دارد و می‌تواند مکان خوبی برای خرید از برندهای مطرح جهانی با قیمت مناسب باشد.
با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره مرکز خرید ریف Reef Mall دبی بیشتر بدانید و همچنین نحوه دسترسی به آن را یاد بگیرید.

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی فروشگاهی زیبا برای خریدی عالی در تور دبی

درباره مرکز خرید ریف Reef Mall دبی و خرید در آن

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی یک مرکز خرید دو طبقه است که در نزدیکی محله al riqa در قسمت صلاح الدین قرار گرفته است. این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های زیادی در اصناف مختلف است که می‌توانید از آنها خرید لباس، کف، کفش، ساعت، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایش و مبلمان خانگی را انجام دهید.
درباره‌ی مرکز خرید ریف Reef Mall دبی می‌توان گفت که یکی از مرکز خریدهای میان رده و کوچک شهر دبی حساب می‌شود، اما می‌توان در آن خریدهای خوبی از برندهای خوب انجام داد.
همچنین این مرکز خرید دارای یک محیط بازی برای کودکان است که می‌تواند لحظاتی عالی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد.
از برندهای لباسی که می‌توانید در این مرکز خرید از آنها خرید کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Brands4U
  • Splash
  • Babyshop
  • Shoe Mart
  • Lifestyle
  • Damas
  • Giordano
  • Hang Ten

همچنین در فودکورت مرکز خرید ریف Reef Mall دبی می‌توانید از انواع و اقسام رستوران‌ها و کافی شاپ ها دیدن کرده و در آنها غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید.
برندهای معروف را در فود کورت این مجموعه می‌توان یافت. برندهای رستورانی و کافه مانند Dome Café و  Gloria Jean‘s Coffees
همچنین در قسمتی دیگر بستنی فروشی مشهور بسکین رابینز Basskin Robbins نیز وجود دارد که می‌توانید خوشمزه‌ترین بستنی‌های دنیا را در آن مزه کنید.

یکی از جاذبه‌های مرکز خرید ریف Reef Mall دبی این است که در این مرکز خرید در ایام مختلف سال جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که در آن‌ها تخفیف‌های خوبی به مشتریان داده می‌شود و شما اگر خوش شانس باشید و در هنگام این جشنواره‌ها به این مرکز خرید بروید، می‌توانید علاوه بر بهره مند شدن از تخفیفات ویژه، لحظاتی شاد را در این مجموعه تجربه کنید.
همچنین در قرعه کشی جشنواره سالیانه آن شرکت کرده و می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یک ماشین لوکس که هر ساله به عنوان جایزه داده می‌شود، امتحان کنید.
همچنین در مرکز خرید ریف Reef Mall سوپرمارکت بزرگی قرار دارد که در آن می‌توانید کالاهای روزمره خود را خرید کنید. البته حتماً بعد از خرید رسید خود را چک کنید تا کالاهای اضافی در رسید شما منظور نشده باشد.

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی فروشگاهی زیبا برای خریدی عالی در تور دبی

بازدید از مرکز خرید ریف Reef Mall دبی

در بازدید از مرکز خرید ریف Reef Mall دبی می‌توانید از مکان‌های دیدنی بسیار جذاب اطراف آن هم دیدن کنید، از آنجا که این مرکز خرید در کنار خیابان صلاح الدین و مرکز شهر دبی قرار دارد می‌توانید بعد از بازدید از آنجا به گالری و فروشگاه سوغاتی که در نزدیکی آن قرار دارد و رفته و از آنجا سوغاتی‌های بسیار زیبا و همچنین لباس‌هایی با قیمت مناسب خریداری کنید و همچنین از آثار هنری داخل این گالری نیز دیدن کنید.
برای بازدید  خود از مرکز خرید ریف Reef Mall  باید بین ساعت ۱۰ صبح و ۱۰ شب به این مکان مراجعه کنید.
به یاد داشته باشید که فروشگاه‌های این مجموعه اکثراً از ساعت ۱۲ ظهر به بعد شروع به فعالیت می‌کنند و اگر در صبح زود به این مکان بروید، امکان دارد به مغازه‌های بسته بر بخورید.

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی فروشگاهی زیبا برای خریدی عالی در تور دبی

دسترسی به مرکز خرید ریف Reef Mall دبی

مرکز خرید ریف Reef Mall دبی در بین خیابان الجزیره و خیابان صلاح الدین قرار دارد، برای همین دسترسی به آن کار زیاد سختی نیست از آنجا که ایستگاه مترو صلاح الدین در چند قدمی مرکزخرید قرار دارد می‌توانید با مترو به این آمده و بعد از پیاده شدن با پای پیاده به داخل مرکز خرید بروید.
البته که می‌توانید از تاکسی هم برای آمدن به اینجا استفاده کنید، اما از آنجایی که کرایه تاکسی گران است برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر می‌توانید برای آمدن به این مرکز خرید از مترو استفاده کنید و پیشنهاد ما هم این است.
البته هتل‌های زیادی نیز در نزدیکی مرکز خرید ریف Reef Mall دبی قرار دارد به همین خاطر امکان دارد اگر هتل شما در نزدیکی آن است نیازی به استفاده از وسیله نقلیه نداشته باشید.
همچنین در نزدیکی مرکز خرید ریف Reef Mall یک مرکز خرید بسیار بزرگ دیگر به اسم الغریر قرار دارد و می‌توانید از آن جا هم بازدید کنید و برندهای معروف و مطرح جهانی مانند D&G و Gucci را پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید ریف Reef Mall دبی

Salahuddin Road, Next To Salahuddin Metro Station, Deira – Dubai – United Arab Emirates

شماره تلفن مرکز خرید ریف Reef Mall دبی

+۹۷۱ ۴ ۲۲۴ ۲۲۴۰

در آخر آرزو داریم که ساعاتی خوش را در تور دبی و  مرکز خرید ریف Reef Mall دبی بگذرانید و همچنین این مطلب برای شما مفید بوده باشد و شما را با مرکز خرید به خوبی آشنا کرده باشد.
در پایان از شما خواهش داریم تا تجربیات طلایی و خاطرات جالب خود را از این مرکز خرید در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.