مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی، محلی برای یافتن تمام برندهای جهانی در یک جا

اگر قصد رفتن به دوبی و تهیه تور دبی را دارید یا اینکه در شهر زیبای دبی به سر می‌برید، باید از مکان‌های دیدنی بسیار این شهر و همچنین مرکز خریدهای مدرن و بزرگ آن دیدن کنید.
یکی از مرکز خریدهای بسیار بزرگ دبی که در کنار ساختمانهای برجمان قرار دارد مرکز خرید برجمان Burjuman mall  نام دارد که می‌توانید ساعاتی را در آن گذرانده و به خرید و همچنین تفریح بپردازید.

با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره مرکز خرید برجمان Burjuman mall  و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی و نحوه دسترسی به آن بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی، محلی برای یافتن تمام برندهای جهانی در یک جا

درباره مرکز خرید برجمان Burjuman mall

مرکز خرید برجمان Burjuman mall همان طور که گفته شد، یکی از مراکز خرید بزرگ دبی است که در کنار ساختمان‌های برجمان قرار دارد.
این مرکز خرید بزرگ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تأسیس شده در دبی است که در منطقه بر دبی و قسمت پر رفت و آمد شهر قرار دارد.
مرکز خرید برجمان Burjuman mall  توسط گروه سرمایه گذاری القریر ساخته شده و مالکیت آن نیز در اختیار این گروه است.
در مجموع مرکز خرید برجمان Burjuman mall  و مجتمع‌های اطراف آن مساحتی به اندازه ۲۶۰ هزار متر مربع را اشغال کرده‌اند که شامل مرکز خرید، برج اداری و تجاری و همچنین هتل لوکس و ساختمانهای مسکونی است.
خود مرکز خرید به تنهایی مساحتی حدود ۸۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود.

مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی، محلی برای یافتن تمام برندهای جهانی در یک جا

نکات دیگری که باید راجع به مرکز خرید برجمان Burjuman mall بدانید

یکی از نکات جالب درباره مرکز خرید برجمان Burjuman mall این است که این مرکز خرید در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه از طرف سازمان بین المللی مراکز خرید شده است و همچنین در سال ۲۰۰۶ به عنوان مرکز خرید سال در امارات متحده عربی شناخته شده است.
مرکز خرید برجمان در سال ۲۰۱۴ صاحب یک فروشگاه کارفور که یک فروشگاه هایپر مارکت بسیار معروف فرانسوی است شد که مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع را شامل می‌شود و در ضلع شمالی مجتمع برجمان Burjuman ساخته شده است.
لازم است بدانید که این هایپر مارکت یکی از بزرگترین هایپر مارکت های این مکان و همچنین در محله بر دبی است.

این مجموعه دارای ۴۰ رستوران و کافه بسیار شیک و لوکس است که می‌توانید ساعاتی را در آنها با آرامش به غذا خوردن و نوشیدنی‌های مختلف بگذرانید.

تاریخچه ساخت مرکز خرید برجمان Burjuman mall

مرکز خرید برجمان Burjuman mall  همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۱ و در ماه نوامبر ساختنان به اتمام رسید که همین آن را تبدیل به یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی کرده است.
قسمت شمالی مرکز خرید که اولین فاز ساخته شده از این مرکز است، به مساحت ۵۰ هزار متر مربع ساخته شد و بخش جنوبی مرکز خرید برجمان Burjuman mall  در بهار سال ۲۰۰۷ به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع ساخته شد.
که این دو در مجموع مرکز خرید برجمان Burjuman mall  را به مرکز خریدی با مساحت ۸۰ هزار متر مربع تبدیل کرد.
در ماه مارس سال ۲۰۱۳ قسمت شمالی مرکز خرید برای بازسازی بسته شود که هایپرمارکتی که در بالا ذکر شد (هایپرمارکت کارفور) در همین نوسازی در سال ۲۰۱۴ ساخته شد.
درباره تاریخچه ساخت مرکز خرید برجمان Burjuman mall  می‌توان افزود که در سال ۲۰۰۲ پروژه تکمیل مرکز خرید برجمان بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری را به خود اختصاص داد که در آن ساخته شدن یک مجتمع مسکونی ۲۶ طبقه لوکس، یک هتل ۲۳ طبقه لوکس و یک برج تجاری و اداری با ۳۰ طبقه صورت گرفت.
همچنین شروع ساخته شدن بخش جنوبی مرکز خرید برجمان Burjuman mall  در سال ۲۰۰۷ آغاز و در سال ۲۰۱۴ به اتمام رسید.

مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی، محلی برای یافتن تمام برندهای جهانی در یک جا

امکانات موجود در مرکز خرید برجمان Burjuman mall

مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی دارای سه طبقه است و در کل مساحت ۸۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود که حدود ۱۹۰ فروشگاه در آن آماده به خدمت به مشتریان هستند.
همانطور که گفته شد مرکز خرید Burjuman mall  شامل مرکز خرید و مجتمع‌های کناری آن است که می‌توان موارد زیر را نام برد و به صورت خلاصه درباره آنها اطلاعاتی را دریافت کرد:

  • برج تجاری و اداری برجمان:

    یکی از بلندترین برجهای منطقه بر دبی است که در روی مرکز خرید برجمان ساخته شده است این برج شامل ۳۰ طبقه است که بیست و دو طبقه آن برای مصارف اداری تخصیص داده شده است.

  • مجتمع مسکونی برجمان:

    مجتمع مسکونی برجمان یکی از مجموعه‌هایی است که مجموعه برجمان را کامل کرده است معماری آن برگرفته از معماری شهر نیویورک و لندن است که توسط گروه معماری kohn pedersen Fox ساخته شده است. این برج مسکونی شامل ۸۰ واحد دوبلکس بسیار لوکس، ۲۰ واحد خانه بسیار بزرگ و همچنین ۵ پنت هاوس فوق مدرن است. این برج مسکونی همچنین دارای ۸ اتاق کنفرانس، پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ ماشین و همچنین باشگاه ورزشی و استخر شنا است. مجتمع مسکونی برجمان در سال ۲۰۰۶ و ماه جولای افتتاح شد.

  • هتل برجمان:

    هتل برجمان با نام arjaan توسط rotana ساخته شد که یک هتل لوکس و در کنار مرکز خرید برجمان Burjuman mall  قرار دارد.

مرکز خرید برجمان Burjuman mall در بر دبی علاوه بر این که مکانی عالی برای خرید از بهترین برندهای جهانی است و شما می‌توانید از این برندها با قیمت مناسب خرید کنید، مکانی برای تفریح و گذراندن ساعاتی خوش نیز می‌باشد.

یکی از این امکانات تفریحی مرکز خرید برجمان Burjuman mall ، شهربازی magic planet است که دارای دستگاه‌های مدرن بازی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان است و در این شهر بازی بزرگ که در طبقه فوقانی مرکز خرید برجمان Burjuman mall  قرار دارد، می‌توانید ساعاتی را به تفریح و بازی بگذرانید.
درون شهربازی علاوه بر رستوران‌ها و کافی شاپ های موجود در مرکز خرید، رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید غذاهای خوشمزه در آن بخورید.
در خود محیط مرکز خرید برجمان Burjuman mall نیز می‌توانید رستوران‌ها و کافی شاپ های مختلفی را از برندهای معروف جهانی مشاهده کنید و در آنها غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید.
از این برندهای معروف می‌توان به مک دونالد و برگر کینگز و استار باکس اشاره کرد.
همچنین رستورانی به نام حاتم در این مرکز خرید قرار دارد که ارائه کننده خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی عربی هست و پیشنهاد ما به شما این است که از این رستوران هم دیدن کنید و در آن غذا بخورید.

مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی، محلی برای یافتن تمام برندهای جهانی در یک جا

همانطور که گفته شد مرکز خرید برجمان مکانی برای پیدا کردن انواع برندهای لباس و عطر است که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Zara
  • Forever 21
  • Calvin klein
  • D&G
  • Polo
  • Ritu kumar
  • Mango
  • H&m
  • Splash
  • عطر فروشی مشهور ajmal
  • Victoria secret
  • Nike
  • Adidas
  • Mont blanc
  • Dkny

علاوه بر امکانات ذکر شده در بالا، در مرکز خرید برجمان Burjuman mall  و مجموعه تفریحاتی آن می‌توانید به باشگاه ورزشی که در کنار آن قرار دارد رفته و از استخر و باشگاه مجهز آن نیز بهره مند شوید.

البته نکته ناگفته نماند ساختمان این مرکز خرید دارای معماری و تزیینات بسیار زیبایی می‌باشد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن سقف بزرگ شیشه‌ای آن است که همواره توسط تزیینات مختلف دکور شده است.

از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید برجمان Burjuman mall می‌توان به آبنمای موزیکال طبقه سوم و همچنین حیاط بسیار زیبای آن که دارای درختان و فضای سبز می‌باشد، اشاره کرد.

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اکثر برندهای مشهور در قسمت قدیمی و در فاز اول مرکز خرید قرار دارند.

بازدید از مرکز خرید برجمان Burjuman mall

همان طور که در بالا گفتیم، مرکز خرید برجمان Burjuman mall در ببر دبی قرار دارد که همین گویای این قضیه است که شما ضمن بازدید از این مرکز خرید و مجموعه بزرگ برجمان، می‌توانید از مکان‌های دیدنی موجود در اطراف این مرکز خرید هم دیدن کنید.
از مهمترین مراکزی که در نزدیکی مرکز خرید برجمان قرار دارد می‌توان به پارک خور دوبی و فروشگاه ایرانی پسند day to day اشاره کرد که شما ضمن بازدید از مرکز خرید برجمان Burjuman mall می‌توانید از آنجا بازدید و خرید کنید.
در مرکز خرید دی تو دی بیشتر کالاهای با قیمت مناسب برای خرید پیدا می‌شوند.
البته کمی جلوتر از مرکز خرید برجمان و در روبروی خیابان فست فود زنجیره‌ای به نام پیتزا هات وجود دارد که شما می‌توانید خوشمزه‌ترین پیتزاها را در آن تجربه کنید.

برای بازدید مرکز خرید برجمان باید بین ساعات ۱۰ صبح و ۱۱ شب به آنجا مراجعه کنید.
این را در نظر داشته باشید که امکان دارد مرکز خرید در ساعات بعد از ظهر روزهای تعطیل بسیار شلوغ باشد برای همین رفتن به آنجا و بازدید از مرکز تجاری برجمان را به ساعات ظهر یا شب اختصاص دهید.

دسترسی به مرکز خرید برجمان Burjuman mall در بر دبی

مرکز خرید برجمان همانطور که گفته شد در منطقه بر دبی و قسمت شلوغ و پر رفت و آمد شهر دبی قرار دارد، بنابراین برای رفتن به آن جا نیازی نیست که سختی زیادی را متحمل شوید.
در تور دبی برای رفتن به آنجا می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی مترو و اتوبوس استفاده کنید.
البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مترو به ایستگاه برجمان بیاید و دقیقه در روبه روی مرکز خرید برجمان Burjuman mall از مترو پیاده شوید. این به صرفه‌ترین و سریعترین راه برای دسترسی به مرکز خرید برجمان است.

آدرس مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی

Khalid Bin Al Waleed Rd – Dubai – United Arab Emirates

شماره تلفن مرکز خرید برجمان Burjuman mall دبی (به زبان انگلیسی و عربی)

+۹۷۱ ۴ ۳۵۲ ۰۲۲۲

در آخر این مطلب ساعات بسیار خوش را برای شما در این مرکز خرید و در تور دبی آرزو مندیم و امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.