باشگاه گلف دبی بزرگ‌ترین باشگاه گلف در خاورمیانه و جایگاه برگزاری رقابت‌های بین المللی گلف

دبی با اینکه کمتر از ۶ درصد خاک امارات متحده عربی را به خود اختصاص داده است، امروزه شهری با بیشترین جمعیت و پایتخت تجاری امارات متحده عربی به شمار می‌رود. این شهر با پیشرفت‌های سریع و باورنکردنی توجه تمامی گردشگران جهان را به خود معطوف  و جایگاهی مناسب برای تاجران فراهم کرده است.

در این مکان شما می‌توانید در تعطیلات خود تفریح‌های لوکسی را در کنار خانواده داشته باشید. یکی از این تفریحات هیجان‌انگیز و لوکس در تور دبی، رفتن به باشگاه گلف دبی  است.

بازی گلف، یکی از ورزش‌های فضای آزاد می‌باشد که افراد به صورت فردی یا تیمی به وسیله چوب‌های گوناگون ویژه‌ای، توپ گلف را درون سوراخی در زمین می‌اندازند. کوچک‌ترین زمین‌های گلف باید حداقل حدود ۳۰ یا ۴۰ هزار متر مربع وسعت داشته باشند. برای انجام این بازی حتماً کفش‌های میخ‌دار مخصوص را با خود به همراه داشته باشید زیرا در هنگام بازی کردن پای شما نچرخد. این بازی از سرزمین اسکاتلند به وجود آمده است و قدیمی‌ترین زمین‌های گلف جهان در اسکاتلند موجود می‌باشد. بازی گلف از دیرباز به عنوان بازی مرفهان و نخبگان به شمار می‌آید امروزه در میان طبقات دیگر جامعه نیز این بازی به شکل قابل توجهی طرفداران خود را جذب کرده است.

باشگاه گلف دبی بزرگ‌ترین باشگاه گلف در خاورمیانه و جایگاه برگزاری رقابت‌های بین المللی گلف

تاریخچه باشگاه گلف دبی و ساختار آن

امروزه یکی از مهمترین باشگاه‌های گلف باشگاه گلف دبی واقع در امارات متحده عربی است که دارای چندین زمین قهرمانی بین المللی استاندارد و بسیار زیبا می‌باشد و در سال ۱۹۸۸ تأسیس شده‌است.

باشگاه گلف دبی تمام چمن است و در هر ساعت از شبانه روز قابلیت بازی دارد. همچنین دارای دو قسمت می‌باشد که یکی ۳۶ حفره‌ای و دیگری ۱۸ حفره‌ای است. باشگاه گلف دبی جزء مراکز آموزشی برتر گلف جهان است و در داخل آن چهار مرکز دارای امکاناتی چون فروشگاه لوازم ورزشی امکانات غذاخوری و دوره‌های آموزش گلف وجود دارد. باشگاه گلف دبی اولین زمین گلف چمن در خاورمیانه است و از این رو گردشگران اطراف کشور امارات را بیشتر از هر جای دیگر به خود جذب کرده‌است.

باشگاه گلف دبی بزرگ‌ترین باشگاه گلف در خاورمیانه و جایگاه برگزاری رقابت‌های بین المللی گلف

امکانات باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی در سال‌های اخیر توانسته شهرتی را از آن خود کند که عنوان زمین بازی میلیاردرها به آن اختصاص یابد. این زمین بازی در تپه‌های باشکوه و دیدنی امارات قرار گرفته است و یکی از مراکز روبه رشد گلف در جهان می‌باشد که سالانه در آن مسابقات قهرمانی بین المللی گلف برگزار می‌شود. باشگاه گلف دبی از بالاترین استانداردهای جهانی برای بازی‌های بین المللی برخوردار می‌باشد. در این زمین چمن شما علاوه بر بازی گلف می‌توانید ورزش‌های دیگری را از جمله تنیس، بدنسازی، اسکواش، سونا و استخر را تجربه کنید. تمام دوره‌های مختلف آموزشی که در این مرکز برگزار می‌شود نیز جزء عناوین برترین دوره‌های آموزشی گل دنیا شناخته شده‌است. که این ویژگی‌ها در کل باشگاه گلف امارات را به یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های دبی تبدیل می‌کنند.

باشگاه گلف دبی بزرگ‌ترین باشگاه گلف در خاورمیانه و جایگاه برگزاری رقابت‌های بین المللی گلف

مراکز اقامتی نزدیک به باشگاه گلف دبی

اگر شما قصد سفر به دبی با تور دبی را دارید و می‌خواهید تفریحات و تعطیلات لوکس و جذابی را در این شهر داشته باشید، یکی از انتخاب‌های ممکن برای شما باشگاه گلف دبی می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با خیال راحت در اطراف این زمین در هتلهایی که معرفی خواهد شد اقامت داشته باشید. یکی از مکانهای اقامتی در اطراف زمین گلف دبی هتل شراتون می‌باشد که از پر آوازه‌ترین هتل‌های ۴ ستاره دبی است. ابسیاری از گردشگران کیفیت و خدمات آن را هم تراز هتل‌های ۵ ستاره می‌دانند. در هتل شرایتون ۲۶۲ اتاق و سوئیت وجود دارد و این مکان انواع سالن‌های کنفرانس، مهمانی و جلسات با گنجایش ۱۰ الی ۵۰۰ نفر را دارا می‌باشد. از دیگر امکانات هتل شراتون می‌توان استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های ماساژ، ورزشگاه، بدنسازی و همچنین طیف گسترده غذاها و خوراکیها در رستوران‌های آن را نام برد که می‌توانند به راحتی رضایت میهمانان را جلب نمایند. در این هتل انواع غذاهای ژاپنی، هندی، بین المللی، ایتالیایی و عربی سرو می‌گردد. از ویژگی‌های هتل شرایتون می‌توان به فروشگاه، سالن جلسات، ناهار خوری در فضای باز و بسته، مرکز تناسب اندام، اینترنت پرسرعت و برنامه‌های ویژه برای کودکان شما اشاره کرد. فاصله هتل شرایتون تا زمین گلف ۲۷ کیلومتر می‌باشد و این هتل یکی از نزدیکترین هتل‌های لوکس شهر به این زمین گلف است. اگر بخواهید در این هتل اقامت داشته باشید هزینه آن از شبی ۱۵۸ دلار تا ۴۶۹ دلار می‌باشد. اما اگر بخواهید در هتلی با هزینه کمتر اقامت داشته باشید هتل مارینا می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما در تور دبی باشد؛ زیرا هزینه این هتل از حدود ۱۱۱ دلار تا ۳۲۷ دلار می‌باشد و فاصله آن تا باشگاه گلف امارات حتی کمتر از ۴ کیلومتر است.