هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

سفر یکی از لازمه‌های زندگی امروزی است که با اهداف مختلف انجام می‌شود سفرهای تجاری، سفرهای کاری، سفرهای تفریحی و ….. سفر با هر هدفی که انجام شود می‌تواند روح انسان را جلا داده و سبب رشد و آرامش خاطر انسان گردد. یکی از سفرهایی که امروزه در کشور ما بسیار انجام می‌شود سفر به کشور همسایهترکیه و شهر زیبای استانبول است. هر ساله صدها تور استانبول از ایران به این شهر انجام می‌شود. افراد زیادی که علاقه به دیدنان شهر دارند مشتاقانه به این شهر سفر کرده و با کوله باری از خاطرات خوش بازمیگردند. اما آنچه یکی از ارکان یک سفر خوب و مناسب است در نظر گرفتن یک محل اقامت مناسب و ایده آل است.

اسکان در یک هتل و یا مهمانسرا و یا هر جایی که بتواند سبب فع خستگی سفر شود سبب پر بار تر شدنان سفر خواهد شد.

شهر استانبول یک شهر توریستی است این شهر دارای رتبه سوم گردشگری در بین شهرهای جهان است. زیبایی و جذابیت‌های این شهر سبب شده است که سالانه هزاران تور از کشورهای مختلف به این شهر بیایند و در نهایت این امر سبب توسعه زیر ساخت گردشگری ماندد هتل سازی در این شهر شده است.

در استانبول انواع اقسام هتل‌های شیک و لوکس و سنتی وجود دارد و هر فردی بنا بر توان مالی و سلیقه خود در سفر به این شهر می‌تواند دریکی از انها اقامت نماید. هتل مارمارا پرا در استانبول یکی از این هتل‌های زیبا است. این هتل از هتل‌های معروف و لوکس شهر استانبول است که شما می‌توانید در تور استانبول در آن اقامت کرده و از امکانات خوب این هتل در طول سفر بهرمند شوید.

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

امکانات هتل مارمارا پرا استانبول

هتل مارمارا پرا در منطقه بشکیتاش در نزدیکی میدان تقسیم استانبول واقع شده است. این هتل دارای ۲۰۵ اتاق می‌باشد، همچنین چشم انداز بسیار زیبایی به شهر استانبول دارد، هر اتاق دارای طراحی و دکوراسیون بسیار شیک و مدرن است و دارای تجهیزات کامل مانند تلوزیون صفحه تخت، سشوار، کتری برقی، حمام و دستشویی مخصوص، سیستم تهویه مطبوع می‌باشد هتل مارمارا پرا مجهز به وای وای رایگان است. یک استخر رو باز در روی بام این هتل تعبیه شده است که در طول سال قابل استفاده است و می‌تواند بسیار مفرح باشد. برای زوج‌هایی که برای ماه عسل به تور استانبول می‌روند این هتل دارای سوییت ماه عسل می‌باشد.

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

تجهیزات ورزشی هتل مارمارا پرا در سالن ورزش شامل انواع لوازم ورزشی مدرن و بدنسازی می‌باشد و مسافران می‌توانند ورزش‌های روزانه خود را در این این مجموعه ادمه دهند. پارکینگ‌های هتل رایگان می‌باشد و همچنین هتل دارای تاکسی ویژه می‌باشد. هتل مارمارا پرا دارای واحد خدمات ارز فعال می‌باشد که سبب تسهیل مسائل مالی مسافران شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، خشکشویی، آرایشگاه اشاره نمود.

در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی، انواع نوشیدنی و غذاهای میان وعده را سرو می‌شود که در نوع خود یکی از رستورانهای بی نظیر می‌باشد.

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

ساعات پذیرش هتل مارماراپرا

هتل مارمارا پرا به‌صورت ۲۴ ساعت پذیرای مهمانان محترم است.

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

دسترسی هتل مارمارا پرا به مراکز مهم شهر استانبول

هتل مارمارا پرا به علت محل قرارگیری دریکی از بهترین مناطق شهری به انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی و خصوصی دسترسی دارد. فاصله این تا هتل مارمارا پرا ایستگاه تراموا ۵ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه گوکچن ۵۲ کیلومتر فاصله دارد.این هتل  به بسیاری از مراکز تاریخی و دیدنی این شهر نزدیک است. منطقه بیوقلو برای مسافرانی که دوست دارند به فروشگاه‌ها بروند و خرید نمایند پیشنهاد خوبی است، منطقه بشکیتاش نیز منطقه‌ای مملو از آثار تاریخی است که می‌توانید به‌راحتی از انحا بازدید کنید. تعدادی از اماکن دیدنی نزدیک هتل مارماراپرا عبارت‌اند از:

  • برج گالاتا
  • موزه معصومیت
  • موزه پرا
  • مسجد تاریخی جهانگیر
  • عمارت تاریخی عمر آقا
  • میدان تقسیم (این میدان به‌نوعی نماد ملی مردم ترکیه محسوب می‌شود و بسیاری از وقایع تاریخی مهم در این میدان به وقوع پیوسته است).

آدرس هتل مارمارا پرا استانبول

Osmanlı Sokak No 1/B Taksim 34437 Istanbul TURKEY

تلفن هتل مارمارا پرا استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۳۳۴ ۸۳ ۰۰

پست الکترونیکی هتل مارمارا پرا استانبول

taksim-info@themarmarahotels.com

هتل مارمارا پرا استانبول اقامتگاهی زیبا و مدرن بر فراز شهر

شهر استانبول را در تور استانبول توان به‌خوبی شناخت و از رازهای تاریخی و تجاری آن پرده برداشت این شهر که نماد تفریح و  مدرنیته و تاریخ است می‌تواند میزبان خوب و مهربانی برای مسافران خود باشد و برای آن‌ها روزهای خاطره‌انگیزی را بسازد. هتل‌های زیبا و مدرن و ارائه خدمات بی‌نظیر در هتل‌های این شهر یکی از دلایل جذابیت شهر استانبول است.امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مختصری را از این هتل زیبا به شما ارایه دهیم . اگر تجربه ای در توراستانبول از این هتل زیبا دارد میتوانید با ما به اشتراک بگذاید تا کاربران و مسافران تور استانبول ازتجربیات شماه بهره مند شوند .