مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

در هر زمان از سال ترکیه و شهر استانبول میزبان هزاران نفر توریستی است که با انتخاب تور استانبول به این شهر رؤیایی و دوست داشتنی سفر می‌کنند.
هدف سفر به ترکیه می‌تواند بازدید از مکان‌های تفریحی، دیدنی، تاریخی و موزه‌های بسیار زیاد این شهر باشد اما خیلی‌ها برای خرید به این شهر می‌آیند چرا که در ترکیه می‌توان کالاهای متنوعی را با کیفیت خوب و قیمتی مناسب خریداری کرد و پوشاک در بین این کالاها از تنوع و اهمیت بالایی برخوردار است.
یکی از مکان‌های مناسب برای خرید در تور استانبول، مرکز خرید کانیون می‌باشد که دارای امکانات رفاهی مناسبی نیز هست.
اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را به طور کامل با مرکز خرید کانیون استانبول و همچنین نحوه دسترسی و بازدید از آن آشنا کنیم.

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی
مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

درباره مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مرکز خریدهای این شهر است که در خیابان بویوک دره buyukdere و در منطقه levent لونت و محله Esentepe که در قسمت اروپایی استانبول است قرار دارد.
این مرکز خرید در ۶ ژوئن سال ۲۰۰۶ در زمینی به وسعت ۳۷ هزار متر مربع و در ۴ طبقه افتتاح شده است و تا به امروز تبدیل به یکی از مجهزترین و پر طرفدارترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است.

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

مرکز خرید کانیون استانبول از آن جا که یک مرکز خرید مولتی برند است، اکثر برندهای پوشاک خارجی و ترک در آن دارای نمایندگی هستند که همین موضوع این مکان را مکانی عالی برای خرید پوشاک‌های برند کرده است. البته در این مرکز خرید فروشگاه‌های لوکس و گران قیمتی نیز وجود دارد که کالاهای خاصی می‌فروشند پس اگر محدودیت مالی ندارید سری به این مکان بزنید.
از برندهایی که در این مرکز خرید می‌توانید از آن‌ها خرید کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Ann Taylor
  • ‏‎ Harvey Nichols
  • ‏‎ Vakko
  • Swarovski
  • zara
  • massimo Dutti
  • mango
  • jack and jones
  • GAP
  • و ده‌ها برند معتبر دیگر

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

درکنار تمام این‌ها مرکز خرید کانیون استانبول یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مراکز خرید ترکیه از نظر معماری و ظاهر ساختمانی است و در یکی از آسمان خراش‌های استانبول قرار دارد و جالب اینجاست که به خاطر طراحی منحصر به فردش برنده‌ی جایزه‌ی طراحی هم می‌باشد. از نظر طراحی این پاساژ منحصر به فرد است و پاساژی روباز می‌باشد که فروشگاه‌های آن در تراس‌های ساختمان قرار دارند و می‌توان آن را نیمه رو باز دانست. پس اگر در فصل بهار به تور استانبول می‌روید فرصت بازدید از این مکان را در هوای عالی بهار این شهر از دست ندهید.

همچنین در کنار مرکز خرید بودن مجموعه مرکز خرید کانیون استانبول، این مرکز دارای مجتمع مسکونی و دفاتر اداری نیز می‌باشد که همین باعث شده این مکان تبدیل به مکانی سر زنده و سرشار از زندگی و رفت و آمد باشد و در کمتر مواقعی آن را می‌توان خالی از افراد دید.

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

امکانات مرکز خرید کانیون استانبول

  • مرکز خرید کانیون استانبول امکانات کامل و بسیار مناسبی دارد که همه این امکانات تجربه‌ی خرید در آن را تبدیل به تجربه‌ای تمام عیار می‌کند و می‌توان در کنار خریدی عالی از محصولات برند، از امکانات تفریحی آن هم بهره مند شد و از زمانی که در تور استانبول برای خرید صرف می‌شود نهایت بهره را برد.
    از امکانات مرکز خرید کانیون استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • این مرکز خرید دارای ۱۶۰ فروشگاه می‌باشد.
  • همچنین دارای ۹ سالن مجهز و درجه یک سینمایی است که در آن فیلم‌های روز هالیوود و ترکیه به اکران در می‌آید و در بین آن‌ها سینماهای ۳ بعدی هم وجود دارد.
  • دارای سالن ورزشی بزرگ و مجهز است و خوب است که بدانید یکی از بزرگترین سالن‌های ورزشی استانبول محسوب می‌شود.
  • پارکینگ با ظرفیت ۲۳۰۰ خودرو دارد.
  • برج اداری آن دارای ۳۰ طبقه (که ۴ طبقه آن زیر زمین قرار دارد) است.
  • برج مسکونی آن دارای ۲۲ طبقه و ۱۷۹ واحد آپارتمان لوکس می‌باشد.
  • فود کورتی مجهز با چندین کافه و رستوران روباز و رو بسته که در آن می‌توان بهترین غذاهای ترک و خارجی را مزه کنید.
  • در قسمت مرکزی غرفه‌های خوراکی قرار دارند که در کنار آن‌ها در بیشتر مواقع گروه موسیقی‌ای در حال نواختن است و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

بازدید از مرکز خرید کانیون استانبول

بازدید از مرکز خرید کانیون می‌تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد چرا که این مرکز خرید از نظر ظاهری با دیگر مراکز خرید فرق دارد و در کنار این‌ها دارای امکانات رفاهی زیادی است و ضمن خرید می‌توانید از غذاهای خوشمزه فود کورت آن و همچنین امکانات تفریحی دیگرش بهره مند شوید.

اگر اهل خرید هستید و نمی‌خواهید فرصت خرید در استانبول را از دست بدهید، حدود ۳-۴ ساعت برای خرید در این مکان باید در تور استانبول خود وقت بگذارید اما اگر تنها می‌خواهید که از برند خاصی و یا کالایی خاص خرید کنید می‌توانید در ۱-۲ ساعت از مرکز خرید کانیون دیدن کنید و از آن لذت ببرید.

ضمن بازدید از این مرکز خرید حالا که تا این محله آمده‌اید خوب است که از مکان‌های دیدنی استانبول که در نزدیکی آن قرار دارد رفته و به آن‌ها هم سر بزنید.
از این مراکز دیدنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید زورلو استانبول
  • مرکز خرید سفیر
  • مرکز خرید مترو سیتی
  • مرکز خرید آک مرکز

ساعات بازدید از مرکز خرید کانیون استانبول

برای بازدید از مرکز خرید کانیون استانبول می‌توانید بین ساعات ۱۰ صبح و ۱۰ شب در تمامی روزهای هفته به این مکان بیایید. البته برای اینکه به شلوغی این مکان به ویژه در فصل حراج بر نخورید بهتره که ساعات اولیه روز و ظهر را برای بازدید از این مکان در تور استانبول در نظر بگیرید.

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

دسترسی به مرکز خرید کانیون استانبول

همان طور که در بالا گفته شد مرکز خرید کانیون استانبول در منطقه لونت و در خیابان بویوک دره قرار دارد پس دسترسی به آن می‌تواند بسیار راحت و بدون دردسر باشد و شما با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس می‌توانید به راحتی بدون خرج کردن پول زیادی به این مکان دسترسی داشته باشید.
پیشنهاد ما برای دسترسی به مرکز خرید کانیون در تور استانبول این است که با مترو در هر کجای شهر که هستید به خط M2 دسترسی پیدا کرده و بعد از آن به ایستگاه لونت bogazici-Levent بیایید. بعد از پیاده شدن از مترو می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده روی در خیابان بویوک دره به سمت شمال غرب، ضمن دیدن این خیابان به پاساژ کانیون دسترسی پیدا کنید.
البته اگر در بخش آسیایی هستید می‌توانید با بعد از آمدن با تراموا به کاپاتاش و بعد از آن آمدن به میدان تقسیم با فونیکلار، از میدان تقسیم سوار مترو شده و به این ایستگاه بیایید.

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول

Buyukdere Caddesı No:185 34394 Levent-ıst., istanbulTurkey استانبول, ترکیه

شماره تلفن مرکز خرید کانیون استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۳۱۷ ۵۳ ۰۰

مرکز خرید کانیون استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبا و دوست داشتنی

در آخر آرزو داریم که از سفر به ترکیه و تور استانبول خود نهایت لذت را برده باشید و در طول این سفر خاطراتی طلایی و به یاد ماندنی را در کنار دوستان و همراهان خود رقم بزنید.
و همچنین امیدواریم این مطلب شما را به طور کامل و به خوبی با این مکان دیدنی در این شهر زیبا آشنا کرده باشد.
اگر قبلاً تجربه رفتن به مرکز خرید کانیون استانبول را دارید در زیر این مطلب نظرات و تجربیات خود را از این مکان با ما در میان بگذارید تا دیگر مسافران و کاربران هم بتوانند از نظرات ارزشمند شما بهره مند شوند.