مرکز خرید توریم (torium) استانبول مکانی زیبا هم برای خرید و هم تفریحات برفی

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید می‌توانید از مناظر، مساجد و مکان های تاریخی استانبول رفته و لذت ببرید؛ اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما می‌توانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید توریم torium است.

مرکز خرید توریم torium مرکز خریدی بزرگ و سرشار از جاهای سرگرم کننده است از جمله اسنو پارک که با این مطلب همراه باشید تا بیشتر راجع به این مرکز خرید بدانید.

درباره ی مرکز خرید توریم

مرکز خرید توریم torium که مرکز خریدی است که از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در سال ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد. این مرکز خرید با سرمایه‌گذاری در حدود ۲۰ میلیون یورو دارای یکی از بزرگترین مرکز های تفریحی ترکیه می باشد.

مرکز تفریحی توریم و در حدود ۴۵۰۰ مترمربع دارا بوده است؛ و همچنین مرکز خرید مفرح دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاعی در حدود ۲۷ متر است.

در مرکز خرید توریم  torium  در تمام فصول سال اسنو پارکی با تمام امکانات برای ورزش های زمستانی از جمله اسکی، صعود به کوه، سکوی پرتاب ارتفاع ۷۰ متر و مرکز آموزشی اسکی و مرکز بازی های برقی وجود دارد. به دلیل وجود این امکانات ورزشی و تفریحی باعث شده است که در این مرکز خرید بیش از یک میلیون بازدید کننده در هر ماه به آن جا بازدید کند و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کند. به امکانات دیگر ان مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اتاق پزشکی
  • پارکینگ و اینترنت بی سیم
  • آمبولانس
  • اتاق کودک و فضایی باز برای فعالیت های هنری فرهنگی و سرگرم کننده

امکانات بالا و تفریحی ذکر شده و همچنین برند های معتیر و مرغوب موجود در مرکز خرید توریم torium سبب شده است که این مرکز خرید به یکی از پر بازدید ترین مرکز خرید های ترکیه تبدیل شود.

بازدید از مرکز خرید توریم

مرکز خرید توریم که علاوه بر برند های معتبری که برای بازدید هستند بلکه مرکز تفریحی بسیار بزرگی نیز دارا بوده که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

مرکز خرید توریم torium یکی از بهترین مرکز خرید ها مناسب برای کودکان می‌باشد زیرا علاوه بر اسنو پارک و بازی های برفی بلکه دارای اسباب بازی فروشی معروفی نیز می‌باشد. دیگر خوبی که می‌توان از این مرکز خرید بزرگ  گفت پارکینگ این مرکز خرید است که بزرگ است و حتی در تعطیلات جا پارک برای بازدید کنندگان محیا بوده.

مرکز خرید توریم torium همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب برای بازدید از فروشگاه ها و رستوران های با کیفیت باز می‌باشد. قبل از بازدید از این مرکز خرید حتما از ساعت شلوغی و خلوتی آن اطمینان حاصل کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. شلوغ ترین روز بازدید از این مرکز خرید بزرگ و زیبا، یک شنبه ها می‌باشد و شلوغ ترین ساعت آن از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۷ شب می‌باشد.

دسترسی به مرکز خرید توریم

از آن جا که مرکز خرید توریم torium در محله ی تورگات اوزل قرار دارد پس دسترسی ساده ای می‌توان به این مرکز خرید داشت. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

هم می‌توانید با اتوبوس به مرکز خرید توریم رفته و از فروشگاه ها و رستوران و حتی پارک تفریحی آن بازدید کنید و هم می‌توانید با استفاده از مترو از مرکز خرید توریم بازدید کنید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله این مرکز خرید بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید توریم

urgut Özal Mahallesi, E-5 Üzeri, 34903 Haramidere/Esenyurt/İstanbul, Turkey

شماره تماس مرکز خرید توریم

+۹۰ ۲۱۲ ۶۹۹ ۹۰ ۵۰