تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

هزاران نفر در هر سال به ترکیه سفر می‌کنند تا در تور استانبول از مکان‌های دیدنی متعدد این شهر زیبا و دوست داشتنی بازدید کنند و از حضور در این شهر لذت ببرند.
مکان‌های دیدنی استانبول بسیار متنوع است و می‌توان از آن‌ها به مساجد، موزه‌ها، پارک‌ها و مکان‌های دیدنی بسیاری اشاره کرد. اما در کنار تمام این‌ها یکی از جذابیت‌های اصلی تور استانبول، بازدید از مراکز خرید این شهر و خرید در آن است چرا که ترکیه مکانی عالی برای خرید کالا به ویژه پوشاک با کیفیت بالا و قیمتی مناسب است و در کنار آن می‌توان از تنوع مدلی بسیار زیادی بهره برد.
یکی از مراکز خرید مهم این شهر مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول است که در آن می‌توان علاوه بر خرید، به تفریح و سرگرمی نیز پرداخت.
اگر قصد دارید به این مکان بروید با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را به طور کامل با مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول و همچنین نحوه بازدید و دسترسی به آن در تور استانبول آشنا کنیم.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول
تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

درباره مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول یکی از مراکز خرید مدرن این شهر است که در ۱۹ آوریل سال ۲۰۱۲ و در زمینی به وسعت ۴۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع تأسیس شده است.

این مرکز خرید خیابان مجیدیه کوی در کنار بزرگراه Istanbul Cevre Yolu در محله شیشلی Şişli استانبول که محله‌ای در بخش اروپایی استانبول است، قرار دارد و نکته جالب آن این است که اولین مرکز خرید از مجموعه دونالد ترامپ (رئیس جمهور میلیاردر آمریکایی) است که در خاک اروپا ساخته شده است. البته نام او صرفاً به عنوان برند روی این مرکز خرید است و به صورت حق امتیاز واگذاری شده است و دونالد ترامپ مالک کل این ملک نیست و مالک آن آیدین دوغان میلیاردر ترک است.

مرکز خرید ترامپ تاورز داخل مجموعه ترامپ تاورز یا برج‌های ترامپ است که شامل دو برج ۳۷, ۳۹ طبقه‌ای می‌باشد که به هم متصل می‌باشند. در هر یک از آن‌ها بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی و تعداد زیادی دفاتر اداری دارد که این مکان را به یکی از پر رفت و آمد ترین مکان‌های این محله تبدیل کرده است.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

در این مجموعه می‌توانید خریدهایی از برندهای مشهور ترک و جهانی داشته باشید و یکی از نکات مرکز خرید ترامپ تاورز این است که در آن می‌توانید انواع کالاهای محتلف نظیر پوشاک، کیف و کفش، ابزار، وسایل الکتریکی، جواهرات و ساعت و ده‌ها قلم دیگر اجناس با کیفیت را در طیف گسترده قیمتی (که البته بیشتر کالاهای گران قیمت) خریداری کنید.
از برندهای مشهوری که در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول مشغول به فعالیت هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Benetton
  • Bisse
  • Brangon
  • BTM
  • Mountain
  • defacto
  • FC PLUS
  • Home Store
  • Cotton
  • LC Waikiki
  • Lee Cooper
  • Mango
  • Marks & Spencer
  • Network
  • Penti
  • Novel

نکته جالب دیگر این مجموعه آن است که در سال ۲۰۱۵ که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا کاندید شد و شعار عدم ورود مسلمانان به آمریکا را اعلام کرد، طبق گزارش مجله رویترز مالک این ( آیدین دوغان) مجموعه خواهان این شد که ارتباط این مکان با نام ترامپ از بین برود اما همچنان شاهد آن هستیم که نام ابن مجموعه، مرکز خرید ترامپ تاورز می‌باشد. همینطور جالب است بدانید رضا ضراب که یکی از شخصیت‌های مشهور در زمینه تجارت می‌باشد از ساکنان این برج است.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

امکانات مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

مرکز خرید ترامپ تاورز از آنجا که بسیار مدرن است و هزینه زیادی در ساخت آن شده دارای امکانات رفاهی کاملی در کنار فروشگاه‌های متعدد است که خرید در آن را بسیار لذت بخش کرده است و در هر روز میزبان هزاران نفر از شهروندان و همچنین گردشگران تور استانبول می‌باشد.
از اطلاعات و امکانات مرکز خرید ترامپ تاورز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مرکز خرید دارای ۱۷۵ فروشگاه می‌باشد.
  • فود کورت این مجموعه بسیار بزرگ است و دارای بیش از ۳۰ رستوران مشهور از برندهای معروفی نظیر برگر کینگ و KFC و ۲۷ برند مشهور دیگر و همچنین بیش از ۱۵ کافی شاپ از برندهای مشهور جهانی نظیر Starbucks و lavazza است که در آن می‌توانید نوشیدنی و غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.
  • مرکز خرید برج‌های ترامپ دارای فضایی به وسعت ۹ هزار متر مربع است که برای کودکان طراحی شده و کودکان در آن می‌توانند به صورت تیمی و یا انفرادی فعالیت‌های گوناگونی را انجام دهند و با مشارکت هم و پویش حس خلاقیت، در زمینه‌های مختلف پرورشی فعالیت داشته باشند برای همین اگر با کودکتان به تور استانبول می‌روید این فرصت را از دست ندهید..
  • مرکز خرید ترامپ تاورز علاوه بر این دارای فروشگاه کودکان است که مخصوص آن‌ها طراحی شده و می‌توان در آن در کنار سرگرم کردن کودکان به خرید برای آن‌ها مشغول شد.
  • این مرکز خرید دارای ۴ سالن مجهز سینمایی با تمامی امکانات ۳ بعدی است که در آن فیلم‌های روز هالیوود و ترکیه را می‌توانید تماشا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.
  • همچنین دارای تئاتر دیزنی ترکیه که ظرفیت ۶۰۰ نفری دارد نیز در مرکز خرید برج‌های ترامپ می‌باشد.
  • این مجموعه همچنین دارای باشگاه بسیار مجهز ورزشی با تمامی امکانات در زمینی ۳۳۰۰ متر مربعی است که تحت برند World Fitness که برندی معتبر با شهرت جهانی است فعالیت می‌کند.
  • کل مجموعه در کل مساحتی به وسعت ۲۶۰ هزار متر مربع دارد.
  • این مجموعه دارای تنها مخزن شراب در ترکیه است که در آن ۱۶۸۰۰ بطری شراب نگهداری می‌شود.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

بازدید از مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

همانطور که تا اینجا باید متوجه شده باشید، مرکز خرید ترامپ تاورز یکی از مجهزترین و پر امکانات ترین مراکز خرید استانبول است مه در تور استانبول می‌توانید از آن بازدید کنید و ضمن خرید از امکانات آن بهره مند شده و لذت ببرید.
مرکز خرید ترامپ تاورز یک مجموعه کامل است و اگر با کودک خود سفر به استانبول را تجربه می‌کنید و یا علاقه به دیدن مرکز خریدهای شیک و با کلاس و خرید اجناس با کیفیت دارید، به هیچ عنوان تجربه بازدید از این مکان را از دست ندهید و حتماً بین ۲ تا ۴ ساعت زمان از تور استانبول خود را به بازدید از این مکان اختصاص دهید.

جدا از این‌ها حالا که تا این محله یعنی محله شیشلی آمده‌اید، بد نیست سری هم به مکان‌های دیدنی استانبول که در نزدیکی مرکز خرید ترامپ تاورز قرار دارد بزنید و از بازدید از آن‌ها هم بهره مند شده و لذت ببرید.
از مکان‌های دیدنی این شهر زیبا که در نزدیکی مجموعه مرکز خرید ترامپ تاورز قرار دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید جواهیر
  • مرکز خرید پروفیلو
  • مرکز خرید آستوریا
  • مرکز خرید زورلو
  • موزه آتاتورک
  • محله نیشان تاشی (قلب خرده فروشی استانبول)

ساعات بازدید از مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

برای بازدید از مرکز خرید ترامپ تاورز می‌توانید در تمامی روزهای هفته بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مکان مراجعه کنید که برای دور ماندن از ازدحام زیاد این مجموعه در ساعات عصر به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساعات اولیه صبح و ظهر را برای بازدید از این مکان در تور استانبول در نظر بگیرید.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

دسترسی به مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

دسترسی به مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول از آن جا که این مجموعه در محله شیشلی که محله‌ای مشهور در مرکز شهر قسمت اروپایی قرار دارد، آسان و بدون دردسر است و می‌توانید به راحتی با انواع وسایل نقلیه مانند اتوبوس و مترو به راحتی و با صرف هزینه کم به آن دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ما به عنوان یک راه آسان و به صرفه برای آمدن به مرکز خرید ترامپ تاورز این است که با مترو از هر کجای شهر خود را به خط M2 برسانید و بعد از آن در ایستگاه شیشلی Sisli از قطار پیاده شده و بعد از بیرون آمدن از مترو با ۱۰ دقیقه پیاده روی در خیابان بویوک دره به سمت شما و گذر از بزرگراه Istanbul Cevre Yolu به برج‌های ترامپ دسترسی پیدا خواهید کرد و زمانی که از درب مترو بیرون میایید برج‌ها را خواهید دید و نیازی به پرس و جو برای یافتن آن نیست.

آدرس مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

Kuştepe Mahallesi, Mecidiyeköy Yolu Cd. No:12, 34387 Şişli/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

+۹۰ ۲۱۲ ۳۴۸ ۷۸ ۳۶

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

در آخر آرزو داریم که از سفر به ترکیه و تور استانبول خود نهایت لذت را برده باشید و در طول این سفر خاطراتی طلایی و به یاد ماندنی را در کنار دوستان و همراهان خود رقم بزنید.
و همچنین امیدواریم این مطلب شما را به طور کامل و به خوبی با این مکان دیدنی در این شهر زیبا آشنا کرده باشد.
اگر قبلاً تجربه رفتن به مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول را دارید در زیر این مطلب نظرات و تجربیات خود را از این مکان با ما در میان بگذارید تا دیگر مسافران و کاربران هم بتوانند از نظرات ارزشمند شما بهره مند شوند.

تفریح و خرید در کنار هم در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول