خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

خیابان فاتیح استانبول را می توان بخش جداگانه ای در شهر استانبول شناخت که معیار های هر گردشگر را به تنهایی دارا می باشد.

یک سفر دو نفره بهترین تجربه از خاطره سازی را در استانبول به دنبال خواهد داشت. سفری که به واسطه در اختیار داشتن اطلاعات مهم در آن می‌توان از هر گونه ابهام و سؤال بری شد.
در ادامه می‌خواهیم مطالبی مفید و خواندنی را برای شما همراهان عزیز بازگو کنیم تا در نهایت سرشار از ایده‌ها و نظرهای متناسب برای تصمیم به سفر در توراستانبول شوید.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

درباره خیابان فاتیح استانبول

استانبول مرز رؤیایی در کشور ترکیه است. وجود دریایی زیبا و آب و هوایی متفاوت، این شهر را به یکی از مقاصد اصلی در انتخاب محورهای گردشگری بدل نموده است. از آن جایی که تور استانبول هر ساله جمعیتی عظیمی از مسافران و علاقه مندان را به خود جذب می‌نماید؛ معرفی برخی از مهم‌ترین مکان‌ها و امکنه های گردشگری خالی از لطف نخواهد بود.
خیابان‌ها در استانبول بخش جدایی از زیبایی و نشاط را در نظر توریست‌ها ایجاد می‌نمایند تا از این دریچه بتوان شاهد بازتاب‌هایی بکر در صنعت گردشگری استانبول بود.
خیابان فاتیح استانبول از جمله معابری است که زیبایی منحصر به فردی را می‌توان در دل آن شاهد بود. خیابانی که بر گرفته از هنرهای متنوع و چشم نواز می‌باشد.
تور استانبول از جمله انتخاب‌هایی است که برای آشنایی کامل با آن، زمان زیادی را می‌بایست صرف نمود. چرا که جاذبه‌های دیدنی و زیبای این شهر، تمام شدنی نخواهند بود و هر بار با دیدن یکی از آن‌ها، چشم انسان منظره‌ای حیرت انگیز را تجربه خواهد نمود.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

دیدنی‌های خیابان فاتیح استانبول

جذابیت‌ها و جاذبه‌های توریستی و گردشگری در استانبول آنقدر عظیم و گسترده است که هر کس در واقعیت عزمی جزم را برای سفر به این شهر خواهد داشت.
جذابیت‌ها و دیدنی‌های خیابان فاتیح استانبول هم چون بسیاری از نقاط دیگر در این شهر، شکل گرفته در دوران عثمانی و دوران‌های قبل از آن می‌باشد. به همین واسطه است که سبک و سیاق آثار این شهر را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین علت استقبال توراستانبول در میان تورهای خارجی مشابه ذکر نمود.
جاذبه‌هایی که می‌توان اروپای کوچک را در مقدمه آن یادآور شد. تجربه لحظات دریا، خشکی، خیابان‌های زیبا، مراکز خرید مجلل و بسیاری موارد دیگر که با دیدنی‌ترین‌های جهان قابل قیاس خواهند بود.

خیابان فاتیح استانبول با توجه به قرار گرفتن درمنطقه ای مرکزی، از رسوم کهن فوق العاده ای برخوردار می‌باشد. یکی از این آداب زیبا و جذاب، چهارشنبه بازارها در این خیابان می‌باشد.
چهارشنبه بازارهایی که محیط خرید امنی را برای خریداران در سایه تنوع اقلام ایجاد می‌نماید و این موضوع خود به عنوان یکی از تفاوت‌های بارز این خیابان با خیابان‌های مشابه به شمارمی آید.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

هم جواری با مسجد فاتح از دیگر مواردی است که ثمره گردشگری و بازدید از مکانی مذهبی را نیز در لیست مسافران خواهد گنجاند.
خیابان فاتیح استانبول از جمله خیابان‌هایی است که جذابیت‌های متنوع آن را می‌توان در

  • مراکز خرید لوکس و مجلل
  • هتل‌های لاکچری و فوق العاده
  • در دسترس بودن وسایل حمل و نقل عمومی برای بازدید از خیابان
  • موقعیت ممتاز به منظور سفر به نقاط دیگر شهر
  • قرار داشتن پارک گلخانه در اطراف آن
  • نزدیکی عمارت توپکاپی با آن
  • نزدیکی و مجاورت با مسجد فاتیح
  • چهارشنبه بازارهای فاتیح

این موارد ذکر نمود.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

تاریخچه خیابان فاتیح استانبول

دوران ساخت خیابان فاتیح استانبول در زمان عثمانی‌ها بوده که این امر یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت‌های منحصر به فرد این مکان تلقی می‌گردد.
قدیمی بودن خیابان فاتیح، از علل اصلی محبوبیت آن در حوزه گردشگری محسوب می‌گردد. چرا که جاذبه‌های توریستی تاریخی، اصالت و شخصیت تاریخی یک شهر و خیابان و یا حتی محله را به صورت شفاف و بدون گفتار در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

بازدید از خیابان فاتیح استانبول

تجربه منحصر به فرد سفر به استانبول، تجربه‌ای بر پایه حس تمامی فاکتورها و جذابیت‌های این استان می‌باشد.
به همین جهت تور استانبول این امکان را فراهم می‌نماید تا گردشگران با تمامی محورهای گردشگری در این شهر آشنا شده و از تمام لحظات خود، خاطراتی جذاب را ثبت نمایند.

زمان بازدید از خیابان فاتیح استانبول

خیابان فاتیح استانبول از جمله مکان‌هایی است که در طول شبانه روز مسیر مناسبی را برای گردشگران ایجاد خواهد نمود و از این حیث محدودیتی در بخش زمانی بازدید از خیابان فاتیح استانبول وجود نداشته و نخواهد داشت.
بر این اساس امکان بازدید ۲۴ ساعته از این خیابان به سادگی فراهم گردیده است.

خیابان فاتیح استانبول متفاوت‌ترین تجربه در کشور ترکیه

دسترسی به خیابان فاتیح استانبول

به منظور دسترسی آسان به خیابان فاتیح، می‌توان در صورت اسکان در منطقه سلطان احمد، مسیر عبور با تاکسی را برای راحتی هر چه بهتر انتخاب نمود.

مجاورت با مسجد فاتیح نیز تأثیر بسزایی در یافتن ساده مسیر خواهد داشت.
در این متن سعی کردیم تا جلوه‌ای نو و مدرن از خیابان فاتیح استانبول را برای خوانندگان به نمایش در آوریم. بر این اساس ذکر تمامی فاکتورهای مورد نظر در این مطلب، گنجینه‌ای جذاب را در اختیار خوانندگان قرار خواهد داد تا با استفاده از محتویات ذکر شده، سفری روشن وبدون ابهام را در تور استانبول تجربه نمایند.
و درنهایت از شما خوانندگان عزیز دعوت می‌کنیم تا تمامی سهم ویژه‌ای را در به اشتراک گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود در این صفحه داشته باشید.