خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

خیابان‌ها در استانبول موزه‌ای جذاب و حیرت برانگیز در نگاه بازدید کنندگان محسوب می‌گردند. موزه‌هایی که توانایی انتقال فرهنگ و آداب مردمان این شهر را دارا می‌باشند. خیابان باکرکوی استانبول مقصد گردشگری بدون محدودیت در تمامی زمان‌های سال محسوب می‌گردد. مقصدی که بر اساس آمارهای گردشگری، از جذابیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد.
هم جواری استانبول با دریا، این شهر را به شهری متفاوت در لیست شهرهای توریست پذیر تبدیل نموده است. جذابیت‌هایی که می‌توان در کنار دریا شاهد آن بود، در هیچ یک از نقاط دیگر جهان قابل رؤیت نبوده و نیست.

شاید بتوان گفت که استانبول هم چون اروپایی زیبا و کوچک می‌باشد که نیازهای بصری گردشگران و مسافران را با امکانات خود به خوبی برطرف می‌کند.

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

تاریخچه خیابان باکرکوی استانبول

قدمت خیابان‌ها در شهر استانبول نمایانگر دوران ساخت و تمامی فرهنگ‌های نهفته در آن می‌باشد. خیابان‌هایی که اغلب می‌توان سبک ساخت منحصر به فردی را در آن شاهد بود. از این رو خیابان باکرکوی استانبول از جمله خیابان‌هایی است که دارای قدمتی کهن بوده و این خود نشانگر دوران ساخت و تاریخ‌های فرهنگی و هنری موجود در دل آن می‌باشد.

ساخت خیابان باکرکوی استانبول در دوره بیزانس بوده و دوران‌های بعد از آن نیز تأثیری بر زیبایی و شکوه این خیابان نداشته‌اند. از دیگر مواردی که می‌توان به عنوان تاریخچه خیابان باکرکوی استانبول به آن اشاره کرد، تاریخچه زندگی اقوام ترک در این مکان می‌باشد. تاریخچه‌ای که این خیابان را امروزه به یکی از بهترین خیابان‌ها در استانبول به منظور بالا بودن سطح رفاه مردم تبدیل نموده است.

وجود چند ساختمان در  خیابان باکرکوی استانبول به عنوان ساختمان‌هایی مهم از جمله فاکتورهایی است که بر اهمیت خیابان باکرکوی استانبول افزوده و آن را در دوران ساخت خود یعنی دوران بیزانس به مکانی پر بازدید بدل می‌نموده است.

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

جاذبه‌های گردشگری خیابان باکرکوی استانبول

اصلی‌ترین محور جذابیت‌ها در استانبول و بالأخص سفر به ترکیه، وجود ساختمان‌ها و مکان‌های زیبا و تاریخی است. در کنار این موضوع، قرار گرفتن هتل‌های پنج ستاره در کنار دریای زیبا، بر تمامی اهمیت‌های بازدید استانبول افزوده است. رستوران‌های فوق‌العاده و شیک از دیگر فاکتورهای جذاب در خیابان باکرکوی استانبول محسوب می‌گردد. فاکتوری که گاها گردشگران را با ستاره‌های سینمای ترکیه نیز آشنا نموده است. چرا که زیبایی و منحصر به فرد بودن رستوران‌های یاد شده، موجب گردیده است تا بسیاری از بازیگران و ستارگان سینمای ترک، این رستوران‌ها را برای سرو غذایی لذیذ انتخاب نمایند.

وجود بازارها به صورت روزانه و هفتگی از دیگر پارامترهای جذاب خیابان باکرکوی استانبول خواهد بود. بازاری که از آن به نام شنبه بازار یاد می‌شود و در آن می‌توان اصلی‌ترین و مهم‌ترین ملزومات مورد نیاز را به سادگی و با قیمت‌هایی مناسب خریداری نمود. شنبه بازار بزرگ این خیابان باعث گردیده است تا علاوه بر گشت و گذاری ساده و جذاب، امکان خرید بهترین لوازم و اقلام مورد نیاز برای افراد نیز فراهم گردد.

  • شنبه بازارهای بزرگ و دیدنی
  • مراکز خرید مهم و زیبا
  • رستوران‌های شیک و مجلل
  • کافی شاپ های امروزی
  • ساختمان‌هایی با معماری متفاوت

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

مراکز خرید خیابان باکرکوی استانبول

پاساژهای کوچک و بزرگ در خیابان باکرکوی استانبول، به عنوان مقصد اصلی گردشگران شناخته می‌شود. پاساژهایی که تنوع قیمت در آن به سادگی قابل مشاهده بوده و این در حالی است که بیش‌ترین سطح تنوع نیز در کنار قیمت‌های مناسب، فاکتور اصلی خرید را برای خریداران فراهم خواهد نمود. از مهم‌ترین و مشهورترین مراکز خریدی که می‌توان به آن اشاره کرد، مرکز خرید کاپاسیتی با ظرفیت‌های ویژه خرید و مرکز خرید کاروسل می‌باشد.

از آن جایی که سفر به ترکیه به خودی خود دارای وجهه‌های توریستی متنوع و جذاب خواهد بود، تور استانبول شرایط خرید ارزان قیمت و مطلوب که یکی از اهداف گردشگران به شمار می‌رود را به خوبی تأمین خواهد نمود.
خیابان باکرکوی استانبول منزلگاه زیبایی‌ها و جذابیت‌هایی است که دیدن آن برای تماشاگران خالی از لطف نخواهد بود. به این واسطه می‌توان این خیابان را در زمره اولین مقاصد اصلی در تور استانبول محسوب نمود.

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

بازدید از خیابان باکرکوی استانبول

تنها خواندن جزئیاتی کامل و شفاف از استانبول اغنا کننده ذهن خواننده نخواهد بود. چرا که خواندن هرگز هم گام با دیدن نمی‌تواند تمامی زیبایی‌های بصری را به بیننده منتقل نماید.

بازدید از خیابان باکرکوی استانبول فرصت مناسبی است تا با استفاده از پتانسیل‌های گردشگری ناب و ویژه، امکان تجربه سفر به اروپایی کوچک را بتوان به صورت کامل در خاطرات سفر ثبت نمود.

منزل‌های اجاره‌ای ساحلی در خیابان باکرکوی استانبول یکی دیگر از اولویت‌هایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

دسترسی به خیابان باکرکوی استانبول

قرار گرفتن خیابان باکرکوی استانبول در قسمت اروپایی استانبول موجب گردیده است تا فاصله زمانی این محل تا فرودگاه آتاتورک، فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای باشد. فاصله‌ای که بر اساس آن امکان رفاه بیشتر برای گردشگران در سهولت دسترسی به خیابان یاد شده فراهم خواهد گردید.

خیابان باکرکوی استانبول، مقصد گردشگری در تمام فصول

جزئیات یاد شده در این سفر نامه کوچک کشور ترکیه در خیابان باکرکوی استانبول محتوایی کامل از بیش‌ترین فاکتورهای مورد نیاز گردشگران بوده که هم گام با اطلاعات روز درج گردیده است. به همین دلیل می‌توان سفرنامه را به عنوان منبعی کامل در شناخت مراکز خرید، دیدنی‌ها و جذابیت‌های این خیابان محسوب نمود.
باعث خوشحالی و افتخار خواهد بود که شما خوانندگان عزیز نیز با درج نظرات و تجربیات خود در ارتباط با تور استانبول و سفر به ترکیه، پل ارتباطی دقیقی را با ما و دیگر خوانندگان برقرار نمایید تا به این واسطه بتوان شاهد مطالبی پربارتر در آینده بود.