پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی

اگر در فکر زندگی و سرمایه گذاری در کشور ترکیه و در شهر استانبول هستید، منطقه‌ی بی لیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای این امر می‌باشد.
در منطقه‌ی بی لیک دوزو که یکی از امن‌ترین و ساکت‌ترین مناطق استانبول است، خبری از ترافیک سنگین شهر نیست و شما می‌توانید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان در این منطقه صاحب خانه و یا کسب و کار شوید.
با ما همراه باشید تا با گردشی کوتاه در منطقه‌ی پارک بی لیک دوزو استانبول، در متن زیر بیشتر با آن شویم.

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی

درباره‌ی منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول

منطقه‌ی پارک بی لیک دوزو استانبول در بخش اروپایی استانبول و در شمال دریای مرمره قرار دارد.
در واقع منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول برای اولین بار در زمان قرن دوم میلادی توسط یونانی‌ها به‌عنوان یک روستای کشاورزی تأسیس شد؛ و بعدها در زمان امپراتوری بیزانس یک جاذبه‌ی محبوب برای مردم آن دوره محسوب می‌گردید و این زمان وضعیت تا زمان سقوط قسطنطنیه به امپراتوری عثمانی ادامه داشت.
این منطقه در دوران عثمانی “باغ” نام گذاری شد و بعد از تشکیل جمهوری ترکیه به “کاواکلی” تغییر نام پیدا کرد و اسم مدرن آن به معنی “دشت‌های بی لیک” می‌باشد.

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی
منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول بعد از زمین لرزه‌ی سال ۱۹۹۹ استانبول به‌منظور ایجاد خانه‌هایی تازه ساز رونق بسیاری پیدا کرد؛ شهروندان استانبول از ترس خراب شدن خانه‌های خود در زمین لرزه به این منطقه پناه میاوردند تا خانه‌هایی تازه ساز و ایمن خریداری کنند.
بعد از سال ۲۰۱۲ و رونق سیستم حمل و نقل شهری استانبول و تغییر مفهوم “فاصله” دیگر مسافت دور یا نزدیک معنای خاصی نداشت و با امکانات جدید حمل و نقل تمام مسیرها نزدیک به‌حساب می‌آیند؛ از این رو فاز دوم توسعه‌ی منطقه‌ی بی لیک دوزو استانبول معنا پیدا کرد.
منطقه‌ی بی لیک دوزو استانبول یک شهر تازه تأسیس محسوب می‌شود که با توجه به مهاجرت بسیاری از شهروندان استانبول به این قسمت از شهر، پیشرفت خیلی چشمگیری داشته و سرمایه گذاران خود را در مدت خیلی کوتاهی ثروتمند می‌کند.

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی

امکانات و بخش‌های منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول

با توجه به آمارها که نشان می‌دهند بیش از ۴۰ درصد از ساکنان پارک بی لیک دوزو استانبول دارای مدرک دانشگاهی هستند، سرمایه گذاران سعی در ارتقای سطح خدمات این منطقه دارند.
از امکانات و بخش‌های منطقه‌ی پارک بی لیک دوزو استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نزدیکی به فرودگاه آتا ترک استانبول: اگر قصد خرید منزل در پارک بی لیک دوزو استانبول را دارید فرودگاه در نزدیکی شماست و با توجه به این نزدیکی و نبود ترافیک در این قسمت از شهر به‌سرعت به فرودگاه خواهید رسید.
  • مراکز خرید: منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول بهشت خرید است! وجود فروشگاه‌ها برای تأمین نیازهای ساکنین بخش پر اهمیت آن است.
  • آب و هوای عالی: با توجه به بالاتر بودن پارک بی لیک دوزو استانبول از سطح دریا، میزان رطوبت بسیار پایین است.
    به دلیل نزدیکی این منطقه به اروپا و وجود درختان بسیار زیاد در خیابان‌های منطقه بی لیک دوزو استانبول، شما با یک شرایط آب و هوایی عالی روبرو هستید که بساط پیاده روی‌های عصرگاهی شما را فراهم می‌کند.
  • مدارس و مراکز آموزشی: وجود مدارس ترک دولتی، غیرانتفاعی و هم چنین مدارس بین‌المللی در منطقه بی لیک دوزو استانبول راه را برای مهاجران از کشورهای دیگر باز کرده است تا با خیال راحت از تحصیل فرزندان خود مهاجرت کنند.
  • وجود باشگاه‌های ورزشی: مثل تمامی مکان‌های لوکس و رده بالا، در این منطقه هم باشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی خیلی خوبی وجود دارد که می‌توان به یکی بهترین آن‌ها، یعنی زمین ورزش گلف، اشاره کرد.
  • وسایل حمل و نقل عمومی: در این منطقه وسایل حمل و نقل عمومی به‌صورت ۲۴ ساعته فعال و مشغول به کار هستند.
  • مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها: از نیازهای اولیه هر جامعه‌ی انسانی وجود مراکز بهداشت و درمان است که در این منطقه‌ی زیبا نیز مراکز درمانی خوب و رده‌ی بالایی وجود دارد.
  • فضای سبز: همان‌طور که قبلاً هم گفته شد با توجه به نزدیکی منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول به اروپا، فضای سبز و پارک‌های بسیاری در این بخش قرار دارد که می‌توان در میان آن‌ها به “پارک قو ” هم اشاره کرد.
  • رستوران و کافه: به این فکر کنید که در یک عصر دل انگیز در حال قدم زدن در پارک بی لیک دوزو استانبول هستید، بوی ماهی کبابی و غذاهای ترک مشام شمارا پر کرده و برای استراحت قهوه بهترین گزینه است. از رستوران و کافه‌های زیبای این منطقه به‌سادگی نگذرید، ساعتی را به آنجا رفته و لذت ببرید.

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی

دسترسی به منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، یکی از امکانات مفید منطقه پارک بی لیک دوزو استانبول سیستم حمل و نقل عمومی ۲۴ ساعته است که شما در تور استانبول در هر ساعتی از شبانه روز و داشتن برنامه‌ی مسافربری می‌توانید از آن استفاده کرده و به هر نقطه از شهر که دوست دارید بروید.

آدرس پارک بی لیک دوزو استانبول

Cumhuriyet Mahallesi, Atatürk Bulv. No:28, 34520 Beylikdüzü/İstanbul, Turkey

شماره تلفن پارک بی لیک دوزو استانبول

+۹۰ ۴۴۴ ۰ ۹۳۹

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی

امیدواریم در سفر به کشور ترکیه و تور استانبول با خانواده و دوستان خود به شما خوش بگذرد و خاطرات بسیار خوبی را خلق کنید.
هم چنین آرزومندیم مطالب فوق در مورد پارک بی لیک دوزو برای شما مفید بوده و شما بتوانید لحظات خوبی را در این منطقه سپری کنید.

اگر قبلاً به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کرده‌اید، از شما ممنون خواهیم بود اگر نظرات و پیشنهادات خود را درباره‌ی پارک بی لیک دوزو در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

پارک بی لیک دوزو استانبول، دهکده زندگی