خریدی خوب در ازمیر مرکز خرید Agora ازمیر

یکی دیگر از پرطرفدارترین مراکز خرید در شهر ازمیر ترکیه، مرکز خرید Agora است که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده و در منطقه بالجوا و در جاده ساحلی ازمیر واقع شده است، اکثر مسافران تور ازمیر آن را می‌شناسند و تا به الان رضایت خریداران را جلب کرده است. Agora در زمان قدیم به معنی بازار بوده است و علت نامگذاری این مرکز خرید از این موضوع نشات گرفته است.

خریدی خوب در ازمیر مرکز خرید Agora ازمیر

درباره مرکز خرید Agora ازمیر

مرکز خرید Agora یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه محسوب می‌شود و خدمات عالی به خریداران ارائه می‌دهد و رتبه اول را به خود اختصاص داده است و همچنین جزو وسیعترین مراکز خرید می‌باشد طوری که مساحت آن ۸۹۰۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۲۹۴۰۰ مترمربع بوده و دارای ۱۷۸ فروشگاه بین المللی است. پیشنهاد ما به مسافران و گردشگران تور ازمیر این است که حتماً سری به این مرکز خرید بزنند و یقین داشته باشند که دست خالی برنخواهند گشت و خاطره خوبی از خرید را تجربه خواهند کرد.

خریدی خوب در ازمیر مرکز خرید Agora ازمیر

در مرکز خرید Agora در شهر ازمیر میتوانید:

در مرکز خرید Agora، می‌توان انواع مارک‌ها و برندهای عالی و با کیفیت ترکیه‌ای و بین المللی را پیدا کرد و تنوع زیادی در محصولات لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، ابزار موسیقی، اسباب بازی، پوشاک، جواهرات و کتاب در فروشگاه‌های آن می‌توان یافت و در کنار خرید از تفریحات و سرگرمی‌های آن مانند سینما و رستوران و … لذت برد. در رستوران‌های مرکز خرید Agora انواع غذاهای ترکی و بین المللی با کیفیت عالی سرو می‌شود و همچنین سرو غذا به‌صورت جداگانه در فضای باز از ساعت ۲۲ شب به بعد نیز انجام می‌شود که یکی از مزایای آن این است که دیگر لازم نیست تا گردشگران و مسافران تور ازمیر برای صرف شام، خود را ملزم به بازگشت به هتل بکنند. از مزیت‌های دیگر این مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی آن است که ظرفیت آن ۲۱۰۰۰ وسیله نقلیه است.

خریدی خوب در ازمیر مرکز خرید Agora ازمیر