خیابان آتاتورک ازمیر یکی از زیبا ترین خیابان های ازمیر

هر سال افراد زیادی با تهیه تور ازمیر به این شهر زیبا میروند تا در آن علاوه بر خرید و بازدید از مکان های دیدنی قدیمی، از خیابان های زیبای این شهر هم دیدن کنند و در آن از غذاهای خوشمزه و مغازه های آن خرید هایی را انجام دهند.

خیابان آتاتورک ازمیر یکی از زیبا ترین خیابان های ازمیر

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خیابان‌های ازمیر خیابان آتاتورک می‌باشد که در امتداد ساحل کشیده شده است. خیابان آتاتورک در بین مردم ازمیر به اسم کوردون معروف است. اهالی ازمیر ساعت‌های زیادی را برای پیاده‌روی در این خیابان به خاطر جاذبه‌های دیدنی و ساحل آن سپری می‌کنند. با تور ازمیر از آرامشی که در این خیابان به دلیل وجود ساحل زیبایش می‌باشد برخوردار شوید.

با تور ازمیر می‌توانید به مرکز خرید کوناک پیر با یک سینما و برندهای مختلفی که در آن وجود دارد سری بزنید و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت کافی را ببرید. للزمه بدانید این منطقه در ازمیر بسیار زیبا و دیدنی است و بهترین مکان برای عکاسی می باشد.

خیابان آتاتورک ازمیر یکی از زیبا ترین خیابان های ازمیر

خرید در خیابان آتاتورک ازمیر

در خیابان آتاتورک بازارهای بسیاری با برندهای مختلف وجود دارد و افرادی که می‌خواهند خریدهایی با برند اصلی داشته باشند می‌توانند به نمایندگی‌های آن که واقع در همین خیابان می‌باشد مراجعه کنند. ازجمله خرید از نمایندگی آدیداس، نمایندگی زارا، نمایندگی مأوی، نمایندگی نایک، نمایندگی وایکیکی و … را می‌توانید با تور ازمیر تجربه نمایید.

همچنین گردشگران با اقامت در بهترین هتل‌ها و مناسب‌ترین غذاها و لذت برن از آثار تاریخی رومی، یونانی و عثمانی موجود در خیابان آتاتورک می‌توانند سفر خوشی را با تور ازمیر سپری کنند.

خیابان آتاتورک ازمیر یکی از زیبا ترین خیابان های ازمیر

امیدواریم در سفر با تور ازمیر از جاذبه‌های این خیابان با ساحل آن لذت ببرید و همچنین آرزو داریم در طول این سفر از زیبا ترین منظره ها لذت ببرید و طلایی ترین خاطره ها را تجربه کنید.