مرکز خرید اژه پارک ازمیر یکی از زیبا ترین و بزرگترین مراکز خرید ازمیر

شهر ازمیر یکی از شهرهای زیبا وخاص ترکیه است که مردمان خونگرم و مهربان این شهر، احساس خوبی را به توریست‌های تور ازمیر هدیه می‌دهند. تور ازمیر یکی از آرام بخش ترین و دلنشین ترین تورهای انتخابی کشور ترکیه است. ازمیر همانند سایر شهرهای توریستی ترکیه در کنار جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شامل مراکز خرید متعددی است که به همین دلیل در بین گردشگران تور ازمیر از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این شهر امکان خریدهای خوب از جمله کفش‌های دست دوز چرم را می‌توانید داشته باشید. در اینجا شما را با یکی از بهترین مراکز خرید بنام، مرکز خرید اژه پارک ازمیر آشنا می‌کنیم.

مرکز خرید اژه پارک ازمیر یکی از زیبا ترین و بزرگترین مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید اژه پارک ازمیر، یکی از مراکز کوچک و مدرن به‌حساب می‌رود که البته کمی خلوت‌تر از سایر مراکز خرید شهر است و بازدید کنندگان کمتری دارد. این مرکز خرید از صدو پانزده (۱۱۵) فروشگاه تشکیل شده است که اجناس متنوع و با کیفیت از برترین برندهای مشهور بین المللی را عرضه می‌کنند.

از اجناسی که در مرکز خرید اژه پارک دو طبقه برای زنان، مردان و کودکان عرضه می‌شود می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، ساعت‌های برند، لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص خانم‌ها با بهترین مارک‌های روز دنیا، بدلیجات و … اشاره کرد.

اما چیزی که سبب جذب توریست‌های تور ازمیر به این مرکز خرید می‌شود، امکانات تفریحی، سالن بولینگ، کافی شاپ، رستوران‌های شیک و زیبا با انواع غذاهای با کیفیت، محلی وخوشمزه ترکی و بین المللی، کافه تریا معروف با سرو انواع نوشیدنی‌ها و شش سالن سینما، سالن بزرگ بیلیارد و … است که موجب می‌شود گردشگران زمان را فراموش کنند و ساعت‌ها در مرکز خرید اژه پارک به تفریح و خرید بپدازند و لذت برند.

مرکز خرید اژه پارک ازمیر دارای ۲ شعبه است که شعبه اول این بازار نسبت به شعبه دوم آن از توریست‌های بیری برخوردار است، اما با این وجود مدیریت شعبه دوم میزان امکانات رفاهی و تفریحی این شعبه را درصدد هست که بیشتر کند تا گردشگران بیشتری را جذب کند، به‌طوری که پارکینگی به ظرفیت هزار و صد (۱۱۰۰) خودرو ساخت تا توریست‌های تور ازمیر نگران خودروهایشان و جای پارک برای آن نباشند. ضمناً فروشگاه میگروس نیز در مرکز خرید اژه پارک ازمیر، شعبه دارد. با توجه به امکانات اژه پارک، این مرکز خرید یکی از تفریحات تور ازمیر بشمار می‌رود.

مرکز خرید اژه پارک ازمیر یکی از زیبا ترین و بزرگترین مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید مرکز خرید اژه پارک Ege park Mavisehir

مرکز خرید اژه پارک Ege park Mavisehir توسط ags holding در استان ازمیر در تاریخ ۲۰ نوامبر سال هزار و نهصد و نود و نه (۱۹۹۹) افتتحاح شد؛ و در سال دوهزاروشش (۲۰۰۶) توسط Aegean Varlik خریداری شد و نام آن تغییر داده شد و به عنوان یکی از دو مرکز خرید بزرگ ازمیر در سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

مرکز خرید اژه پارک Ege park Mavisehir، کمپین‌ها، نمایشگاه‌ها و همکاری با نهادهای دولتی را برای آگاهی عمومی سازماندهی می‌کند. یکی از فعایت های این مرکز، برگزاری مناسبت‌های خاص، کریسمس، تعطیلات و یا تعطیلات مدرسه‌ای نیم سال، در داخل و خارج با خرید و تزیئنات به‌صورت سرگرمی است؛ و در سالگرد تأسیس، هدایایی به بازدیدکنندگان و توریست‌های تور ازمیر که در آنجا حضور دارند، به رسم یادبود اهد می‌شود.

مرکز خرید اژه پارک ازمیر یکی از زیبا ترین و بزرگترین مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید اژه پارک Ege park Mavisehir با برند و مارک‌های عالی از جمله تامی، واکوراما، هیلفیگر و برندهای خود ترکیه مثل به یمن و … از بهترین و مهمترین مرکز خرید ترکیه بشمار می‌رود. این مرکز خرید به اسم، بهشت خریداران شهرت دارد. همچنین دارای رستوران‌های بزرگ و مجللی است که توریست‌های تور ازمیر برای سرو غذا مجبور به بیرون رفتن از مرکز خرید اژه پارک Ege park Mavisehir نیستند.

در طبقه بالای مرکز خرید اژه پارک ازمیر، سینمایی با شش صفحه نمایش بزرگ و یک مجموعه کامل بولینگ در کنار رستوران‌های بزرگ، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، برای تفریح و سرگرمی مسافران تور ازمیر قرار دارد تا اوقات خوشی را در آنجا سپری کنند.