اوت لیت نوادا ازمیر، مکانی برای تفریح و خرید در ازمیر

شهر ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر بعد از بندر استانبول است که بااین‌حال، بازهم درحال‌توسعه و گسترش کشور ترکیه قرار گرفته است. ازمیر یکی از قطب‌های تجاری و حمل‌ونقل بزرگ در کشور ترکیه به‌حساب می‌آید، ازاین‌رو دارای مراکز تجاری مهم و بی‌شماری می‌باشد. این شهر به دلیل داشتن دیدنی‌های بی‌نظیر، جاذبه‌های تاریخی و قدیمی در کنار مراکز تفریحی و مراکز خرید سبب شده بسیاری از مردم برای سفر به کشور ترکیه، تور ازمیر که یکی از محبوب‌ترین پایگاه‌های گردشگری ترکیه شناخته شده است را انتخاب کنند. مطمئناً خرید در همچین شهری نیاز به آگاهی و شناخت کافی دارد، بنابراین به شما مسافران محترم که تور ازمیر را برای سفر انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم با مرکز خرید اوت لیت نوادا ازمیر آشنا شوید.

اغلب مسافران با بودجه‌ای مشخص و محدود سفر می‌کنند و نمی‌توانند برای خرید و سوغاتی، سمت برندهای گران‌قیمت و گزاف روی آورند ما به این مسافران، اوت لیت نودا ازمیر را برای خرید مقرون‌به‌صرفه و مناسب پیشنهاد می‌کنیم. از ویژگی‌های اوت لیت نودا ازمیر این است که اکثر برندهای مختلف که دیگر مد روز نیستند و کمی قدیمی‌تر شده‌اند را می‌توانید با قیمت‌های استثنایی و تعجب‌آوری که فروشندگان به شما پیشنهاد می‌کنند، خرید کنید.

اوت لیت نوادا ازمیر، مکانی برای تفریح و خرید در ازمیر

برخی از اشخاص فقط به قصد دیدن و سرگرمی به این مراکز می‌روند و خرید می‌کنند اما عدهٔ زیادی از مردم به خاطر بضاعت مالی و نداشتن توان خرید بالا، تنها قادرند این مراکز را برای برطرف کردن نیازهای خود انتخاب می‌کنند. نکته قابل توجه که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، افزایش رشد روزافزون اوت لیت استورهاست و تأثیر بسزایی که بر اقتصاد جهانی دارد.

اوت لیت نوادا ازمیر در سال ۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرد اما در سال ۲۰۱۲ در طی یک عملیات بازسازی به مدرن‌ترین و با امکانات ترین مرکز خرید دنیا تبدیل شد و مساحت این مرکز خرید در این بازسازی به مقدار قابل‌توجهی گسترش و افزایش یافت. اوت لیت نوادا ازمیر ، در ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس در ۶ کیلومتری ازمیر و جنب بزرگراه ازمیر واقع شده است.

اوت لیت نوادا ازمیر، مکانی برای تفریح و خرید در ازمیر

مساحت اوت لیت نوادا ازمیر به ۳۵ هزار مترمربع می‌رسد و با ۳۲۹۰ فروشگاه و مغازه پوشش داده‌شده است، بنابراین مطمئن باشید مسافران تور ازمیر که به این مراکز سر می‌زنند، نمی‌توانند دست‌خالی برگردند. به علت تعداد زیاد فروشگاه‌های اوت لیت نوادا ازمیر، مدیریت این مرکز برای بهبود خدمات به مشتریان تدابیر ارزشمندی اندیشید. برای راحتی گردشگران حدود دو هزار مترمربع به غذاخوری و رستوران و کافه تخصص یافت که از نظر معماری و تجهیزات مشهور هستند و همچنین سوپرمارکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای معروف ازمیر هم در این مرکز خرید دارای شعبه هستند. البته سرگرمی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی برای سنین مختلف در اوت لیت نوادا ازمیر نیز وجود دارد. در این مرکز خرید پارکینگی به مساحت سه کیلومترمربع برای جای پارک خودروها و اطمینان خاطر مسافران در نظر گرفته شده است.

شک نکنید در مرکز خرید اوت لیت نوادا ازمیر هم توریست‌های تور ازمیر و هم مردمان بومی ترکیه می‌توانند هم از خرید و هم از سرگرمی‌های آنجا لذت ببرند.

اوت لیت نوادا ازمیر، مکانی برای تفریح و خرید در ازمیر

 اطلاعات اوت لیت نوادا ازمیر

آدرس دقیق اوت لیت نوادا ازمیر :

بزرگراه ازمیر، ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس در ۶ کیلومتری ازمیر

آدرس اوت لیت نوادا ازمیر:

Çetin Emeç Mah. Kıvanç Sk. İzmir Çevre Yolu, Balçova – İzmir