برج‌های دوقلو TOBB آنکارا قلب تجاری آنکارا و مکانی برای بازرگانان

 

آنکارا از شهرهای بزرگ و پیشرفته ترکیه محسوب می‌شود و اگر برای تفریح و مسافرت تور آنکارا را انتخاب کنید و به این شهر زیبا بیاید، متوجه مکان‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز در آن خواهید شد.
از این مکان‌ها می‌توان به چشم‌اندازهای شهر که شامل برج‌های بلند می‌شود اشاره کرد که دو تا از همین برج‌های بلند که از سراسر شهر قابل‌رؤیت هستند برج‌های دوقلو TOBB آنکارا هستند که مرکزی مدرن و جدید و همچنین پیشرفته برای تجارت و بازرگانی می‌باشد و شما میتوانید با بازدید از آنجا از امکانات و جاذبه های توریستی و بازرگانی متعدد این مکان بهره مند شوید.

با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را بیشتر با برج‌های دوقلو TOBB آنکارا و امکاناتی که در بازدید از آن در تور آنکارا می‌توانید استفاده کنید، آشنا کنیم.

درباره برج‌های دوقلو TOBB آنکارا

برج‌های دوقلو TOBB آنکارا به ارتفاع ۱۴۰ متر در کناره بزرگراه اسکی واقع در غرب آنکارا قرار دارند.
این برج‌ها در دو بلوک ساخته‌شده‌اند که مرکز بازرگانی و همچنین اتاق بازرگانی اصناف مختلف ترکیه است و کلمه TOBB شامل حروف اول عبارت Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği به معنی مرکز تجارت، بورس و بازرگانی ترکیه می‌باشد و بیانگر مقصود ساخته‌شدن این برج دوقلو است.

برج‌های دوقلو TOBB آنکارا هم‌اکنون از بلندترین ساختمان‌های ساخته‌شده در آنکارا هست و از تمامی شهر قابل‌رؤیت می‌باشد.
در ابتدا این برج‌ها شامل پروژه عمرانی tekel و میدان‌های اصلی شامل انبارهای زیاد و همچنین دفاتر مدیریت بازرگانی و دولتی بوده است، اما در سال‌های بعدی و در فروش واحدهای برج‌های دوقلو TOBB آنکارا، این بودجه کافی برای انجام و تکمیل این پروژه‌ها به دست نیامد. در سال ۲۰۰۵، این دو برج ارزش کلی ۱۱۰ میلیون دلار داشتند که در سال ۲۰۰۹ از گران‌ترین و پربازده‌ترین سرمایه‌های بازرگانی در ترکیه و شهر آنکارا محسوب شده است.

همان‌طور که گفته شد مقصود از ساخت برج‌های دوقلو TOBB آنکارا فعالیت‌های بازرگانی و تجاری است و اگر برای تجارت به ترکیه و تور آنکارا می‌روید، قطعاً باید از این مکان دیدن کنید و از فرصت‌های مالی و تجاری که در دفاتر موجود در این برج دوقلو ارائه می‌شود استفاده کنید.
همچنین ازآنجاکه این دو برج در نزدیکی خود دارای مرکز تجاری کوچک و همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد است، می‌توانید زمان خالی خود را با خرید، استراحت و خوردن غذا در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد آن بگذرانید.

بازدید از برج‌های دوقلو TOBB آنکارا

همان‌طور که گفته شد این مرکز بیشتر جنبه اقتصادی و تجاری دارد اما برای بازدید از آن می‌توانید از مرکز خرید و همچنین امکانات رفاهی اطراف آن دیدن کرده و بهره‌مند شوید.
در کنار این منطقه و برج‌های دوقلو TOBB آنکارا، پارک بزرگی نیز قرار دارد که فضای سبز دل‌نشین دارد و می‌توانید ساعاتی را به آرامش در آن بگذرانید و همچنین از مکان‌های دیگر قرارگرفته شده در خیابان اسکی که یک خیابان معروف و قدیمی در شهر آنکاراست دیدن کنید و همچنین به مرکز خرید معروف آرمادا که در این بلوار قرار دارد بروید و از بازدید و خرید در آن لذت ببرید.

 

دسترسی به برج‌های دوقلو TOBB آنکارا

همان‌طور که گفته شد برج‌های دوقلو آنکارا در جاده اسکی که به نام بلوار dumlupinar هم شناخته می‌شود قرار دارد که در غرب شهر آنکارا می‌باشد.
برای دسترسی به آن می‌توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید که برای رفتن به برج‌های دوقلو TOBB آنکارا می‌توانید در ایستگاه مترو meden tetkik ve arama و یا ایستگاه bilkent (که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به برج‌ها است) پیاده شده و از آنجا با اتوبوس به برج‌های دوقلو TOBB آنکارا دسترسی پیدا کنید.
همچنین در جوار برج‌های دوقلو  مرکز خریدی به اسم maidan قرار دارد که شما با پای پیاده می‌توانید به آنجا بروید و از این مرکز خرید نیز دیدن کنید.
امکان دارد برای شما دسترسی به این مراکز سخت باشد اما اگر قصد دیدن از مرکز خرید آرمادا Armada و همچنین Maidan را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از برج‌های دوقلو آنکارا هم دیدن کنید.

 

آدرس برج‌های دوقلو TOBB آنکارا

Mustafa Kemal Mahallesi, Eskişehir Yolu 9. Km. Bilkent Kavşağı Tobb İkiz Kuleleri, 06510 Çankaya/Ankara, Turkey

 

شماره برج‌های دوقلو TOBB آنکارا

+۹۰ ۳۱۲ ۲۱۸ ۲۰ ۰۰

 

در آخر در بازدید از برج‌های دوقلو TOBB آنکارا برای شما آرزوی سفری عالی و سرشار از خاطرات خوش و همچنین موفقیت‌های تجاری در تور آنکارا می‌کنیم.