مرکز خرید آستوریا استانبول، جاذبه ای برای برند پوشان و لوکس گرایان

یکی از قسمت‌های مهم هر سفر می‌تواند خرید کردن از مراکز تجاری آن باشد. همچنین اگر از ایران با تور استانبول به این کشور می‌روید، قطعاً یکی از مقاصدی که در این سفر دارید خرید کردن از اجناس ترک می‌باشد. به یاد داشته باشید که سوغاتی‌هایی برای عزیزانتان از مراکز معتبر خریداری کنید. ترکیه یکی از بزرگترین تولید کننده‌های پوشاک و برندهای مختلف می‌باشد. شما می‌توانید در جای جای این کشور و از جمله مهم‌ترین شهر آن استانبول، به خرید کردن بپردازید ناگفته پیداست که اگر در این شهر مرکز تجاری بزرگ می‌بینید قطعاً در آن برندهای مختلفی وجود دارند که به شما می توانند اجناس اورجینال را ارائه دهند. با ما همراه باشید تا مرکز خرید آستوریا‍  را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید آستوریا استانبول، جاذبه ای برای برند پوشان و لوکس گرایان

معرفی مرکز خرید آستوریا‍

مرکز خرید آستوریا‍ گلچینی از بهترین برندهای ترک و بین المللی در بیش از ۱۱۰ فروشگاه بزرگ گرد هم آمده اند. اگر می‌خواهید در کنار خرید و گشت و گذار به ورزش نیز بپردازید باید بدانید که در مرکز خرید آستوریا‍، سالن‌های مجزایی برای ورزش‌هایی از جمله فیتنس، شنا و … وجود دارد. همچنین ۲۵ هزار مترمربع فضای اختصاص داده شده به مغازه‌های مختلف با ۱۱۰ فروشگاه و ۴۹ متر فضای بزرگ و باز در وسط ساختمان که توسط شیشه پوشیده شده است قابل مشاهده می‌باشد که نور طبیعی این محیط از آن گرفته می‌شود.

مرکز خرید آستوریا استانبول، جاذبه ای برای برند پوشان و لوکس گرایان

امکانات ویژه‌ی مرکز خرید آستوریا‍

گنجایش ۸۰۰ وسیله نقلیه در پارکینگ به همراه رمپ‌های عریض و تحویل نیز از امکانات دیگر مرکز خرید آستوریا‍ است. همچنین در کنار این مرکز خرید مجموعه دیگری نیز قرار گرفته است که شامل ۱۶۰ خانه برای افرادی است که می خواهند این اتاق‌ها را اجاره کنند. شما می‌توانید در مقیاس‌ها و متراژهای مختلف مکان مورد نظر برای اقامت خود را انتخاب کنید.

چیدمان این این خانه‌ها به گونه‌ای است که به علت شباهت آن به منزل شخصی شاید شما آن را به بودن در هتل ترجیح بدهید. در واقع می‌توانید این خانه ها را با مدت‌های متفاوت به اجاره بگیرید. نام این مجموعه kempinski Residences  است. همچنان مرکز خرید آستوریا‍ یک مجتمع تجاری اداری می‌باشد و کسانی که می‌خواهند نمایندگی دفتر کار و شرکت خود را در مرکز خرید آستوریا‍ داشته باشند، می‌توانند از واحدهای اداری آن استفاده کنند.

علت محبوبیت مرکز خرید آستوریا‍ می‌تواند برند‌های مختلف موجود در آن باشد. که باعث شده به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود. همچنین لازم است بدانید ۳۵ هزار متر مربع فضای کلی این مرکز خرید می‌باشد و ۲۵ هزار متر مربع فضای سرپوشیده آن است. مرکز خرید آستوریا‍ مطابق با استانداردهای آمریکا و به روز جهانی ساخته شده که این تکنولوی‌ها در فضای پارکینگ و رمپ‌ها بکار گرفته شده است.

مرکز خرید آستوریا‍ در سال ۲۰۰۸ در منطقه شیشلی افتتاح شد. همچنان مرکز خرید آستوریا‍ ۵ طبقه لوکس و بسیار شیک را دارا می‌باشد و از امکانات مرکز خرید آستوریا‍ می‌توان به کافی شاپ، هایپرمارکت، رستوران غذاهای ترکی، بین المللی، سالن نمایش مد و کارگاه‌های آشپزی اشاره نمود.

مرکز خرید آستوریا استانبول، جاذبه ای برای برند پوشان و لوکس گرایان

محیط اطراف مرکز خرید آستوریا‍

در اطراف مرکز خرید آستوریا ، شما می‌توانید برند  D & R برند چاکرا و همچنین کافی شاپ معروف و جهانی استارباکس را مشاهده کنید.

کمی آن طرف تر از مرکز خرید آستوریا هتل ویلا آماده خدمت گذاری به شما می‌باشد. امکان صرف یک عصرانه‌ی آرامش بخش در رو به روی مرکز خرید آستوریا و داخل کافه لیما وجود دارد. کافه لیما دارای فضای باز می‌باشد برای کسانی که علاقه دارند در جریان تکاپوی خیابان مرکز خرید آستوریا‍ باشند. اما این کافه فضای داخلی خود را نیز برای افرادی که می‌خواهند چندین دقیقه را به دور از صداهای همیشگی شهر شلوغ استانبول و در خلوت بگذرانند آماده خدمت دهی کرده است. در هر صورت این شما هستید که فضای مورد استفاده‌ی خود را در کافه تعیین میکنید. به همین دلیل در نظر داشته باشید که فضای باز این کافه مستقیما با خیابان اصلی در تعامل است.

در کنار سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام مرکز خرید آستوریا‍ دو برج ۲۷ طبقه که ۱۶۰ واحد دارد موجود می‌باشد و در منطقه‌ای با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با منظره‌ای جذاب از تمام افق‌های استانبول واقع شده است.

مرکز خرید آستوریا استانبول، جاذبه ای برای برند پوشان و لوکس گرایان

دسترسی به مرکز خرید آستوریا

برای رفتن به مرکز خرید آستوریا در تور استانبول ، از میدان تکسیم و یا از هر نقطه دیگری کافی است سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه  Gayrettepe  گایرتپه پیاده شوید و با دنبال کردن تابلوها و علائم به مرکز خرید آستوریا برسید.

آدرس مرکز خرید آستوریا

Büyükdere Cd. No:127, 34394, Turkey استانبول, ترکیه