شهربازی ویالند استانبول مکانی سرشار از شور و هیجان غیر قابل وصف

سفر به استانبول با تور استانبول قطعاً می‌تواند فوق العاده جذاب باشد، زیرا استانبول چه از نظر باستانی، چه از نظر تفریحی و مراکز خرید، بسیار غنی و عالی می‌باشد. مرکزی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم شاید در نظر اول مخصوص کودکان به نظر برسد اما اگر تاثیر حضور در این مراکز شاد را بدانید، قطعا در هر سنی که هستید سری به آن زده و از جذابیت‌های آن لذت می‌برید.

رفتن به شهربازی شاید شما را به دوران کودکی خود بکشاند. اما این را بدانید که تاثیرات هیجان بالا روی بدن انسان می‌تواند استرس‌ها را کاهش داده و ترشح آدرنالین خون را بیشتر کند. با ما همراه باشید تا شهربازی ویالند استانبول را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید در هنگام سفر به استانبول در کنار تفریحات دیگر یک تفریح هیجان انگیز هم داشته باشید.

شما می‌توانید شهربازی ویالند را در قسمت گلدن هورن، که بخش اروپای این شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند بیابید. شهربازی ویالند در تقاطع دو بزرگراه در مرز ایوب و شهرداری واقع شده است.

دسترسی به شهربازی ویالند که از میدان تکسیم تقریبا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد از طریق مترو امکان پذیر است. همچنین در ویالند شما می‌توانید از شهربازی، مرکز خرید، پارک آبی، پارک موضوعی یا تم پارک و هتل ویالند استفاده کنید. که این مجموعه به طور کلی وسعت یک میلیون متر مربع را اشغال کرده است.

اگر بخواهید راجع به تاریخچه تم پارک اطلاع داشته باشید این قسمت از شهربازی در پاییز سال ۱۳۹۳ شمسی ساخته شده است و در کل ساخت کامل مجموعه شهربازی ویالند از سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز شده و در ۲۶ می ۲۰۱۳ پایان یافت و آغاز تفریحات هیجان انگیز برای مراجعان به این شهر بازی از این تاریخ شروع شده است.

شهربازی ویالند استانبول مکانی سرشار از شور و هیجان غیر قابل وصف

وسایل بازی و امکانات شهربازی ویالند

شک به دلتان راه ندهید اگر حتی از هیجانات شهربازی ترس دارید به آن وارد شوید، روی ترس خود پا بگذارید! وسیله‌های مرتفع را سوار شوید از پرواز در ارتفاع لذت ببرید. شاید این تجربه زیبا دیگه هیچ وقت برای شما تکرار نشود؛ پس آن را به سادگی از خود نگیرید. تفریح در یک شهر بازی زیبا که شما را به خاطرات کودکی خود و حتی کارتون‌هایی که می‌دیدید می‌برند، می‌تواند یک یادآوری و یک تجربه فوق‌العاده از آن دوران باشد و قطعاً در هر سنی که باشید می‌توانید رویاهای کودکی تان را یک جا جلوی چشم خودتان ببینید.

قلعه‌های بلند و نوک تیز کودکیتان را به خاطر بیاورید رنگ‌ها و چراغ‌های آن قلعه‌ها که شاید درخشش آن هنوز هم در ذهن شما باقی مانده باشد. آبشارهای بلند که در آن زمان دوست داشتید در آنها قایق سواری کنید و در رودخانه به ماهیگیری بپردازید. قطعاً این تفریحات شما را هیجان زده خواهد کرد و روحتان را به کودکی می‌برد.

البته فراموش نکنید خیلی از بازی‌های موجود در شهربازی ویالند مخصوص بزرگسالان می‌باشد و طوری طراحی شده که مناسب جثه کودکان نیست.

شما می توانید از وسیله‌هایی که در کشور ما وجود ندارد در استانبول و شهربازی ویالند آن استفاده کنید. زیرا در شهربازی ویالند استانبول اسباب بازی‌ها و وسیله‌های شهربازی زیادی وجود دارد. یکی از آنها ترن هوایی آبی می‌باشد که ساختار آن به شکلی است که ترن از آبشار عبور می‌کند.

یکی دیگر از وسیله‌های موجود رولر کستر خانوادگی است. که در آن شما می‌توانید به همراه خانواده خود از وسیله استفاده کنید. همچنان Rafting Ride برای یک ماجراجویی ۷۰۰ متری در وسط آبشار می‌باشد به غیر از آن تونل وحشت، جت اسکی، سینما، بولینگ و یک کینگ کونگ ۱۵ متری ردیف‌های صندلی در دستش شما را به بازی دعوت می‌کند.

شهربازی ویالند استانبول مکانی سرشار از شور و هیجان غیر قابل وصف

شرایط شهربازی ویالند، ساعت کاری و قیمت بلیط‌ها

کسانی که به شهربازی ویالند رفته اند نظرات متفاوتی راجع به آن داشتند. برخی آن را واقعاً عالی و هیجان انگیز دانسته و بسیار راضی و خوشحال از رفتن خود به شهربازی ویالند بودند. برخی از مردم هم آن را بسیار ترسناک معرفی کردند. برخی دیگر از امنیت آن بسیار مطمئن و راضی بودند و برخی دیگر نیز آن را بهترین شهر‌بازی معرفی کردند. در هر حال بد نیست شما هم هیجان موجود در شهربازی ویالند را به عنوان یک تجربه در خاطرات خود داشته باشید.

خبر خوشحال کننده دیگری که برای شما مسافر عزیز به استانبول و مراجعه کننده به پارک ویالند داریم این است که این پارک در تمامی ساعات شبانه روز باز می‌باشد. شما می‌توانید در روز به خرید گشت و گذار و دیدن آثار تاریخی این شهر بپردازید و در شب همراه با نورهای رنگی به شهربازی بروید. اما در نظر داشته باشید که قیمت بلیط شهربازی ویالند همچنان که برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است در ساعات شبانه روز نیز متغیر می‌باشد. در ماه‌های مختلف سال و روزهای بخصوصی هم شاهد تغییر قیمت‌ها می‌باشید. برای مثال در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۹۴ آمار قیمت شهربازی ویالند ۸۴ لیره ترک بوده است.

امیدواریم این مطلب مفید بوده باشد و از تور استانبول خود لذت ببرید.

شهربازی ویالند استانبول مکانی سرشار از شور و هیجان غیر قابل وصف

آدرس شهربازی ویالند

Yeşilpınar Mahallesi, Şehit Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp/İstanbul, Turkey

شماره تلفن شهربازی ویالند

۸۵۶۳ ۲۱۰ ۸۵۰ ۹۰+