بازار برج مرکزی trump towers استانبول مکانی شیک و پر امکانات برای خرید و سرگرمی

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید میتوانید از مناظر، مساجد و مکان های تاریخی استانبول رفته و لذت ببرید. اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما میتوانید اجناس خود را از آن خریداری کنید بازار برج مرکزی trump towers است.

بازار برج مرکزی trump towers در واقع برج دو قلویی است که هم واحد مسکونی دارد و هم واحد اداری و تجاری. این برج در محله ی شیشیلی واقع شده است و جز برج های پر امکانات استانبول می باشد. با این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به بازار برج مرکزی trump towers، بازدید و نحوه ی دسترسی به آن اطلاعات کسب کنید.

درباره ی بازار برج مرکزی trump towers

بازار برج مرکزی trump towers که در محله ی شیشیلی واقع شده است برج دوقلویی که یک برج آن مسکونی و دیگری تجاری و اداری می باشد. قسمت مسکونی این برج شامل ۲۰۰ واحد مسکونی می شود. قسمت تجاری و اداریبازار برج مرکزی trump towers شامل ۱۷۵ فروشگاه لباس های مد روز، سینما و امکانات رفاهی و تفریحی می شود.

این برج در آوریل سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است، و مساحتی بالغ بر ۴۳۶۰۰ متر مربع را دارا بوده است. یکی از برج هایبازار برج مرکزی trump towers ۳۷ طبقه و دیگری ۳۹ طیقه را دارا می باشد. قسمت مسکونی ۳۹ طبقه می باشد و امکانات زیر را دارا بوده

  • ۲۰۰ سوئیت برای اقامت
  • استخری سر پوشیده
  • مرکز تناسب اندام
  • و امکانات گسترده ی رفاهی و تفریحی

اما قسمت ۳۷ طبقه ی اداری و تجاری بازار برج مرکزی trump towers امکانات زیر دارا بوده

  • دارای ۱۷۵ قروشگاه مد روز لباس
  • دارا بودن ۴۰ دفتر اداری
  • ساخت بازار های ویژه ی خردسالان که مساحتی در حدود ۹۰۰۰ متر مربع را دارا می باشند
  • داشتن سالن تأتر و سالن سینما
  • داشتن پارکینگی به ظرفیت ۸۰۰ ماشین آن هم در شلوغ ترین محله ی استانبول

امکانات بالا امکانات کلی است که می توان راجع بهبازار برج مرکزی trump towers گفت اما در قسمت بازدید همراه باشید که اطلاعات بیشتری راجع به این برج مرفه و مدرن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازدید از بازار برج مرکزی trump towers

هنگامی که شما وارد بازار برج مرکزی trump towers می شوید، تمامی وسایل آن جا از جمله لوستر و کف پوش به دلیل طرح خاص و خیره کننده ای که دارند نظر شما را به طور عجیبی جذب می کنند. این برج از آن دسته از برج هایی می باشد که علاوه بر خرید از برند های معتبر شما می توانید از سالن های سینما و تأتر های موجود در داخل این برج استفاده کنید و سرگرم شوید، همچنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز در بازار برج مرکزی trump towers وجود دارند که در صورت گرسنگی و خستگی به این مکان ها رفته و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

فروشگاه های معتبر موجود در بازار برج مرکزی trump towers معمولا در داخل استانبول شعبه های متعددی دارند و شما از مکان های دیگر نیز می توانید برند مورد نظر خود را تهیه کنید اما اگر شما اهل خرید باشید و برند های معروف را بشناسید تنها برندی که در استانبول موجود است در این برج شعبه دارد و آن هم برند lee cooper می باشد.

قسمت تجاری و اداری بازار برج مرکزی trump towers همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب برای بازدید عموم باز می باشد و همچنین هنگام بازدید از این مجتمع رفاهی توجه کامل داشته باشید که از در روز یکشنبه شاهد شلوغ ترین روز این برج آن هم از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۷ شب می باشد.

دسترسی به بازار برج مرکزی trump towers

از آن جا که بازار برج مرکزی trump towers در یکی از شلوغ ترین و معروف ترین محله های استانبول یعنی محله ی شیشیلی قرار دارد پس دسترسی نسبتا ساده ای را دارا خواهید بود.

ساده ترین راه دسترسی به این برج استفاده از مترو می باشد، به طوری که اگر شما در ایستگاه لونت از مترو پیاده شوید تنها ۵ دقیقه تا بازار برج مرکزی trump towers فاصله دارید. اما راه های دیگری نیز همانند اتوبوس وجود دارد که در ۵۰ متری این برج ایستگاه اوتوبوسی نیز وجود دارد و می توانید به این برج مسکونی و اداری رفته و از بازدید از آن لذت کافی را ببرید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله بازار بر مرکزی trump towers  بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس بازار برج مرکزی trump towers

Mecidiyeköy Mahallesi, Mecidiyeköy Yolu Caddesi No:12, 34400 Şişli/İstanbul, Turkey

شماره تماس بازار برج مرکزی trump towers

+۹۰ ۲۱۲ ۳۴۸ ۷۸ ۴۰