تجربه هیجان و تفریحات بی‌نظیر در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

بازدید از آنکارا همواره همراه با بازدید از مکان‌های مختلفی نظیر مکان‌های فرهنگی هنری و دیدنی‌های باستانی و همچنین پارک‌ها و شهربازی‌ها و مکان‌های بسیار مهیج و تفریحات ای بوده است.
در تور آنکارا همواره مراجعه‌کنندگان به این شهر زیبا برای بازدید از شهربازی‌های بزرگ ترکیه و به‌خصوص شهر آنکارا از خود علاقه نشان دادند.
یکی از این شهربازی‌ها که بسیار بزرگ و زیبا است سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در آنکارا می‌باشد.
اگر می‌خواهید راجع به سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در آنکارا و همچنین امکانات و جاذبه‌های دیدنی آن بیشتر بدانید، با ما در این مطلب همراه باشید.

تجربه هیجان و تفریحات بی‌نظیر در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

درباره شهربازی سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در آنکارا

اگر با خانواده به تور آنکارا رفته‌اید، از اولین انتخاب‌های شما برای بازدید باید شهربازی سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari باشد.
چراکه این سرزمین عجایب بسیار مناسب برای کودکان و نوجوانان است و همچنین محلی برای تفریح بزرگ‌سالان نیز می‌باشد.
زمانی که وارد سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari می‌شوید به‌خصوص در روزهای تعطیل، بوی کباب و باربی کیو را می‌توانید به‌خوبی حس کنید و به شما پیشنهاد می‌کنیم با بردن وسایل پیک‌نیک در این پارک، می‌توانید هنگامی‌که کودکان در حال بازی هستند کباب درست کنید و از پیک‌نیک لذت ببرید.
سراسر شهربازی سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari پرشده از مجسمه‌های بسیار بزرگ شخصیت‌های کارتونی مثل تام و جری و همچنین سفیدبرفی و کوتوله‌ها و … می‌باشد و انواع آن‌ها در اندازه‌های مختلف دیده می‌شوند و خانه‌های موجود در این شهربازی همگی خانه‌هایتم دار هستند. که به‌صورت فانتزی و مثل کارتون‌ها ساخته‌شده‌اند.

سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari که در حومه غربی شهر آنکارا قرار دارد دارای بخش‌ها و امکانات متعددی می‌باشد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تور شهربازی: شما در هنگام ورود به شهربازی می‌توانید با قطار موجود در این پارک به اطراف آن بروید و توری را که شمارا با این پارک آشنا می‌کنند بگذرانید.
  • دریاچه مرکزی: سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در میان خود دارای یک دریاچه بزرگ است که درون آن نیز قایق‌های پدالی قرار دارد و شما می‌توانید قایقی اجاره کرده و از رفتن و گشتن درون دریاچه لذت ببرید.
  • مسیر دوچرخه‌سواری: یکی دیگر از امکانات شهربازی سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari مسیر مجهز دوچرخه‌سواری آن است. که در ابتدای درب ورودی و در چندین جا از پارک می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و در این پارک زیبا به‌دوراز آلودگی‌های شهر دوچرخه‌سواری کرده و لذت ببرید.
  • زمین‌بازی ورزشی: همچنین در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari می‌توانید در زمین‌های بازی ورزشی که ورزش‌هایی همچون والیبال بسکتبال و فوتبال دارد، بازی و ورزش کنید و در مسابقات دوستانه‌ای که هرروز در این زمین‌های ورزشی برگزار می‌شود شرکت کرده و لذت ببرید.
  • فواره‌های متعدد: در طول بازدید از سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari می‌توانید در سراسر پارک فواره‌های زیبا و آب‌نماهای جالب را ببینید، که جلوه‌ای بسیار زیبا به پارک بخشیده و همچنین هوا را در گرمای تابستان بسیار خنک می‌کنند.
  • رستوران و کافی‌شاپ: به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای پیک‌نیک به سرزمین عجایب هاریکالار دیاری بروید اما ازآنجاکه پیک‌نیک در تور آنکارا می‌تواند سخت باشد و خرید مایحتاج پیک‌نیک برای شما وقت‌گیر باشد، می‌توانید تنها با خود زیرانداز برده و در کنار لذت بردن از طبیعت برای خوردن غذا به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد درون پارک بروید و از غذاهای ترکی و فرنگی آن‌ها لذت ببرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این پارک اسکندر کباب را حتماً امتحان کنید.
  • وسایل ورزشی و بازی در اطراف فضای سبز:  در این پارک در جای‌جای آن می‌توانید لوازم ورزشی و بازی کودکان و بزرگ‌سالان را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.
  • باغ لاله: سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari دارای باغچه‌های بسیار زیبای سراسر پرشده از گل می‌باشد که در فصلی از سال می‌توانید تعداد بسیار زیادی لاله زیبا را در باغچه‌های این پارک ببینید و لذت ببرید.

قسمت فانتزی و بسیار جالب این سرزمین عجایب در میان دریاچه قرار دارد که به آن ماسال آداسی masal adasi می‌گویند و در همین منطقه که توسط پل به اطراف پارک متصل شده است، می‌توان مجسمه‌های فراوان و همچنین خانه‌هایتم دار را دید و همچنین از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های روباز و همچنین رو بسته‌ی این جزیره استفاده کرد.

تجربه هیجان و تفریحات بی‌نظیر در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

بازدید از سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در آنکارا

بازدید از سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari می‌توانند از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین بازدیدهای شما در تور آنکارا باشد.
این پارک در روزهای عادی و ساعات صبح و شب زیاد شلوغ نیست اما در ساعات بعدازظهر شلوغ می‌شود.
اگر برای پیک‌نیک به این پارک می‌روید پیشنهاد می‌کنیم اول صبح به آنجا رفته تا بتوانید مکان خود را برای پیک‌نیک انتخاب کنید.
البته در نظر داشته باشید که در روزهای تعطیل به‌خصوص دوشنبه و یکشنبه این پارک بسیار شلوغ می‌شود پیشنهاد ما به شما برای بازدید از سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari این است که در روزهای عادی و در ساعات صبح به آنجا بروید.
همچنین می‌توانید ضمن بازدید از سرزمین عجایب از مراکز خرید نزدیک آن در حومه غربی آنکارا دیدن کنید و از خرید لذت ببرید.

تجربه هیجان و تفریحات بی‌نظیر در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

دسترسی به سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari

برای دسترسی به سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari که در غرب شهر آنکارا و در کنار بلوار آیاش آنکارا یولو ayas ankara yolu قرار دارند، می‌توانید به‌راحتی از اتوبوس استفاده کنید، چراکه در نزدیکی سرزمین عجایب ایستگاه‌های متعدد اتوبوس قرار دارد و همچنین می‌توانید با مترو به ایستگاه فاتیح بیایید و بعد از پیاده شدن و رفتن به میدان توغرا آنیتی tuqra aniti با پای پیاده در خیابان قدم بزنید و به پارک برسید.
یا این‌که در ایستگاه مترو سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari پیاده شده و مستقیماً به درون پارک بروید.
بااینکه سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari در حومه شهر آنکارا قرار دارد، اما به خاطر داشتن ایستگاه‌های متعدد در اتوبوس و همچنین ایستگاه داخلی مترو دسترسی به آن بسیار آسان بوده و نیازی به گرفتن تاکسی نیست و می‌توانید به‌راحتی و به‌سرعت در هر زمان به این پارک زیبا دسترسی داشته باشید.

تجربه هیجان و تفریحات بی‌نظیر در سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

آدرس سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

Yunus Emre Mahallesi, 371. Sk. 4 A, 06933 Sincan Osb/Sincan/Ankara, Turkey

شماره تلفن سرزمین عجایب هاریکالار دیاری Harikalar Diyari آنکارا

+۹۰ ۳۱۲ ۲۷۳ ۶۰ ۰۴