خیابان هفتم آنکارا (خیابان عشق‌آباد) مکانی برای گذراندن بعدازظهر رؤیایی در تور آنکارا

از جاذبه‌های اصلی تور آنکارا و همچنین سفر به ترکیه، جدا از خرید و دیدن مراکز خرید متعدد و رفتن به مکان‌ها تفریحی، دیدن خیابان‌های زیبای این شهر و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های بین‌المللی و ترک است.

خیابان هفتم آنکارا که به خیابان عشق‌آباد هم شناخته می‌شود، خیابانی دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعدد به سبک‌های ترک و فرنگی است.

همچنین این خیابان دارای فروشگاه‌های متعددی نیز است که در آن می‌توانید هم به خرید لباس و هم به خرید سوغاتی و کالاهای یادگاری بپردازید.

با ما در این مطلب همراه باشید تا بیشتر با خیابان هفتم آنکارا و همچنین جاذبه‌های گردشگری این خیابان آشنا شوید.

خیابان هفتم آنکارا (خیابان عشق‌آباد) مکانی برای گذراندن بعدازظهر رؤیایی در تور آنکارا

درباره خیابان هفتم آنکارا

خیابان هفتم آنکارا در مرکز شهر ترکیه و در جوار بلوار آتاتورک است.

این خیابان یک‌طرفه مکانی برای جوانان است و ازآنجاکه نزدیک دانشگاه‌های مهم آنکارا است رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دارد.
تصور کنید عصرگاه در پیاده‌رو خیابانی نشسته و از چای خود در فضایی سرشار از زندگی لذت می‌برید، خیابان هفتم آنکارا جایی است که در تور آنکارا می‌توانید این حس را تجربه کنید.

در این خیابان کافه‌های معروفی نظیر Seven Pub Bistro قرار دارد و در کنار آن‌ها فروشگاه‌های لباس و سوغاتی قرار دارد. البته بیشتر خیابان را رستوران‌ها و کافه‌ها اشغال مکرده‌اند و فروشگاه‌های کمی در این خیابان دیده می‌شود.

بازدید از خیابان هفتم آنکارا

برای رفتن به این خیابان می‌توانید از مترو و تاکسی استفاده کنید.
همچنین می‌توانید از اتوبوس‌های شهری نیز استفاده کنید تا در کنار رفت‌وآمدی به‌صرفه از خیابان‌های دیگر شهر نیز در تور آنکارا لذت ببرید.

در کنار این‌ها متوانید قبل از رفتن به خیابان هفتم آنکارا، در بلوار آتاتورک و زیا کوگالپ قدم بزنید و همچنین از مرکز خریدهای این خیابان‌ها مثل مرکز خرید کیزیلای که یکی از مرکز خریدهای مهم شهر آنکاراست و در قلب این شهر قرار دارد دیدن کنید و بعدازآن برای دیدن این خیابان و استراحت در کافه‌ها و رستوران‌هایش، می‌توانید به این مکان بیایید.

خیابان هفتم آنکارا (خیابان عشق‌آباد) مکانی برای گذراندن بعدازظهر رؤیایی در تور آنکارا

جاذبه‌های خیابان هفتم آنکارا

حقیقتاً اگر به شهر آنکارا بیایید و از خیابان هفتم دیدن نکنید تجربه‌ای عالی را ازدست‌داده‌اید.

از ویژگی‌های کافه‌های این خیابان قیمت‌های مناسب آن‌ها و همچنین کیفیت رقابتی و بسیار بالای غذاها است.

در کنار غذا خوردن می‌توانید از موسیقی زنده در بعضی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و همین‌طور موسیقی دل‌نشین نوازندگان خیابانی لذت ببرید.

کافه و رستوران Seven Pub Bistro که خیابان هفتم آنکارا قرار دارد نوشیدنی‌های کوکتل بسیار خوشمزه و هم‌چنین غذاهای بسیار لذیذی را برای مشتریان سرو می‌کند و به شما پیشنهاد می‌کنیم در تور آنکارا حتماً به این رستوران سر بزنید.

از رستوران و کافه‌های عالی دیگر واقع در این خیابان  می‌توان به کافه‌رستوران Tatanka اشاره کرد که مثل کافه ذکرشده در بالا دارای موسیقی، غذای باکیفیت، محیط بیرونی و همچنین قیمت‌های مناسبی است.

خیابان هفتم آنکارا (خیابان عشق‌آباد) مکانی برای گذراندن بعدازظهر رؤیایی در تور آنکارا

دسترسی به خیابان هفتم آنکارا

همان‌طور که در بالا گفته شد دسترسی به خیابان هفتم در آنکارا زیاد کار سختی نیست و شما فقط کافی ست که به مرکز شهر بروید و ازآنجا با پای پیاده یا با اتوبوس به خیابان مشهور عشق‌آباد بروید.
امید است از این مطلب نهایت بهره را برده باشید و در تور آنکارا لحظاتی طلایی و به‌یادماندنی همراه با خانواده و دوستانتان بسازید.