مرکز خرید اوزدیلک

آنتالیا یکی از شهرهایی است که سالانه ایرانیان زیادی به آن‌جا سفر می‌کنند. آنتالیا یک شهر بندری در ترکیه است که لقب مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه را با خود یدک می‌کشد. در این شهر امکانات و تفریحات متنوعی مانند پارک‌های آبی، موزه‌ها و پارک‌های شهری به مسافران عرضه می‌شود. اما یکی از بهترین دلایلی که مسافران تور آنتالیا و تور استانبول را برای سفر انتخاب می‌کنند، خرید کالاهای خوب و با قیمت مناسب از مراکز خرید این دو شهر است. آنتالیا دارای مراکز خرید بزرگ، زیبا و با امکانات رفاهی فراوان است. در این مراکز خرید مسافران می‌توانند هرچه که احتیاج دارند اعم از پوشاک، طلا و جواهرات، گوشی‌های همراه و … را با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌هایی که در بیشتر اوقات سال عرضه می‌شود بخرند. علاوه بر خرید، امکانات تفریحی که در مراکز خرید آنتالیا وجود دارد امکان تفریح و سرگرمی را برای مسافران فراهم می‌کند. مراکز خرید در آنتالیا، به تنهایی می‌توانند انگیزه سفر به این شهر برای مسافران باشد. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید اوزدیلک در مرکز شهر آنتالیاست که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است.

مرکز خرید اوزدیلک مکانی عالی برای خرید در تور آنتالیا

امکانات مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک یک نام تجاری است که شامل ۸ مرکز خرید و ۸ هایپرمارکت است. در همه این مراکز خرید برندهای معروف اجناس خود را به مشتریان عرضه می‌کنند. در مرکز خرید بزرگ اوزدیلک ۱۰۰ فروشگاه، ۲۰ رستوران، هایپرمارکت، فروشگاه تکنولوژی، کافه، بولینگ، ۷ سالن سینما، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده و روباز وجود دارد. فروشگاه‌های تکنولوژی در مرکز خرید اوزدیلک اجناس متفاوتی را به مشتریان عرضه می‌کند. اجناس مختلفی که در این مرکز خرید عرضه می‌شود شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و ساعت است. ظرفیت پارکینگ سرپوشیده ۱۱۰۰ خودرو و ظرفیت پارکینگ روباز ۳۰۰ خودرو است. مرکز خرید اوزدیلک از بزرگترین و بهترین مراکز خرید در ترکیه است. مسافران در این مرکز خرید می‌توانند زمان خود را صرف خرید یا سرگرمی کنند. می‌توانند به سالن‌های سینما بروند یا بولینگ بازی کنند یا فرزندان خود را قسمت زمین بازی کودکان ببرند. همچنین می‌توانند اوقات خود را صرف رفتن به کافی‌شاپ کنند و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنند و موسیقی گوش کنند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. در رستوران‌های مرکز خرید اوزدیلک انواع غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شود.

مرکز خرید اوزدیلک مکانی عالی برای خرید در تور آنتالیا

دلایل انتخاب مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک به دلیل کیفیت خوب اجناس، احترام به مشتریان، صداقت با کارکنان و مشتریان بسیار مورد اعتماد مردم ترکیه است. این مرکز خرید تفریحات بسیار خوبی را به همراه اجناس باکیفیت و قیمت‌های مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. مرکز خرید اوزدیلک که در گذشته یک فروشگاه کوچک بوده است اکنون ۳۰ شعبه در خارج از ترکیه و ۲ شعبه اصلی دارد. در این مرکز خرید نزدیک به ۶۵۰۰ نفر کار می‌کنند. مرکز خرید اوزدیلک اکنون به دلیل ارائه کالاهای مورد نیاز مردم و امکانات رفاهی و تفریحی به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. نام این فروشگاه نیز معنای بسیار جالبی دارد و ozdilek به معنای رابطه گرم و صمیمی با مشتریان و تأمین رضایت مشتری بدون قید و شرط است. این مرکز خرید یک مکان تفریحی شاد برای اوقات فراغت خانواده است. رستوران مرکز خرید اوزدیلک که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را عرضه می‌کند در طبقه آخر قرار گرفته است که برندهای معروف فست‌فود نیز در آن شعبه دارند. این مرکز خرید یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های اجناس با مارک‌های معروف به شمار می‌رود. ساعات کار این مرکز خرید هر روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و تابستان‌ها تا ۱۱ شب است. مرکز خرید اوز دیلک برای همهٔ انواع مشتریان اجناس متنوعی را با قیمت‌های خوب و متنوع عرضه می‌کند. مهم نیست مشتریان به قصد خرید یا تفریح و سرگرمی به این مرکز خرید بیایند در هر صورت امکانات رفاهی خوب سبب می‌شود اوقات فراغت لذتبخشی را در آن‌جا تجربه کنند. در رستوران‌های این مرکز خرید بهترین غذاهای ترکی سرو و ارائه می‌شود. مرکز خرید اوزدیلک لذت پاساژگردی به سبک مدرن را به مسافران می‌شناساند.

مرکز خرید اوزدیلک مکانی عالی برای خرید در تور آنتالیا

امیدواریم از سفر خود در تور آنتالیا لذت ببرید و این مطلب شما را با این مکان دیدنی آنتالیا آشنا کرده باشد.