شنبه‌بازار آنتالیا در ترکیه

۰۸

بهمن
۱۳۹۶

شنبه‌بازار آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1017 ۰

شنبه‌بازار آنتالیا در ترکیه

در دهه‌های اخیر ترکیه رونق زیادی در صنعت توریست و گردشگری داشته است که این پیشرفت را مدیون بازارهای محلی نظیر شنبه‌بازار آنتالیا، هتل‌های لوکس و ارزان‌قیمت، پوشاک باکیفیت و مکان‌های گردشگری می‌باشد. تور استانبول و تور آنتالیا همواره محبوب گردشگران است و بیشتر از دیگر شهرها در ترکیه بازدیدکننده دارد. همیشه در ترکیه طبیعت بکر، آرامش بی‌نظیر، مراکز خرید لوکس و بازارهای رنگارنگ و پرزرق‌وبرق موردتوجه قرارگرفته است. در این مقاله می‌خواهیم از مراکز لوکس و بازارهای مدرن کمی دور شویم و به کوچه‌ها و خیابان‌های قدیمی برویم چراکه همیشه افرادی هستند که نمی‌خواهند در مراکز لوکس تمام خرید خود را انجام دهند و به خرید کردن در بازارهای قدیمی علاقه دارند. در ادامه به بررسی شنبه‌بازار آنتالیا می‌پردازیم.

شنبه‌بازار آنتالیا در ترکیه

شنبه‌بازار آنتالیا

لارا ازجمله مهم‌ترین مناطق آنتالیا می‌باشد که امکانات رفاهی زیادی برای توریست‌ها تدارک دیده است. صدها هتل لوکس، فروشگاه‌هایی بزرگ برای خرید و مراکز گردشگری و تفریحی در لارا هست که تور آنتالیا هرساله گردشگران را به این منطقه می‌آورد. در لارا در روزهای شنبه، بازاری برپا می‌شود که در آن تقریباً هر چیزی که نیاز دارید وجود دارد. در شنبه‌بازار آنتالیا، لباس‌هایی برای تمام سنین، عینک‌های زیبا و شیک، وسیله‌های تزئینی و… در این بازار عرضه می‌شود. این بازار یکشنبه‌ها نیز برگزار می‌شود و تا پایان روز یکشنبه دایر است. در این بازار مواد خوراکی تازه و متنوع و محلی نیز یافت می‌شود نظیر میوه‌های تازه، سبزیجات معطر، غذاهای محلی، چرم، پارچه، گیاهان و ادویه‌های مخصوص این منطقه، انواع هدیه و سوغاتی، کفش و لباس. این شنبه‌بازار آنتالیا به‌قدری منظم و متنوع برگزار می‌شود که حتماً ارزش رفتن به آن را دارد.

شنبه‌بازار آنتالیا در ترکیه

امیدواریم از سفر به آنتالیا با تور آنتالیا لذت ببرید و با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا لحضات عالی و طلایی را رقم بزنید و اگر تجربه بازدی از این بازار های محلی را در آنتالیا دارید در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید تا دیگران هم از نظرات با ارزش شما بهره مند شوند.

شنبه‌بازار آنتالیا در ترکیه

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید