فروشگاه کارفور در آنتالیا یکی از بهترین ها در آنتالیا

۰۷

بهمن
۱۳۹۶

فروشگاه کارفور در آنتالیا | آژانس مسافرتی نورگشت

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1575 ۰

فروشگاه کارفور در آنتالیا یکی از بهترین ها در آنتالیا

هنگامی‌که به تعطیلات می‌روید، مهم‌ترین موضوع خریدن کادو یا لوازم ضروری است. اگر با تور آنتالیا به این شهر می‌آیید، به دلیل مدرن شدن و پیشرفت این منطقه، یکی از بهترین و ایدئال‌ترین شهرها را برای خرید برای انواع مختلف خریدها در ترکیه پیش رودارید. مراکز خرید آنتالیا مانند فروشگاه کارفور قیمت‌ها مناسب و تنوع کالاها زیاد است. در تور آنتالیا در حین گذراندن تعطیلات در این مراکز خرید، زیورآلات و لباس‌های پرزرق و برگ و شیک به چشمتان خواهد آمد که در بهترین فرصت می‌توانید خرید فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

فروشگاه کارفور در آنتالیا یکی از بهترین ها در آنتالیا

فروشگاه کارفور

فروشگاه کارفور یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که بین‌المللی نیز می‌باشد. شعبه اصلی فروشگاه های کارفور در فرانسه است. این فروشگاه در فرانسه در سال ۱۹۵۸ افتتاح شد و ازنظر سوددهی فروشگاه‌ها در کل جهان در رتبه سوم قرار دارد. کارفور به معنای چهارراه است. این نام به این دلیل انتخاب‌شده که اولین شعبه آن بر سر چهارراه بازگشایی‌شده است. شعبه کارفور در ترکیه با شرکت سابانجی گروپ همکاری کرده و آن را به نام کارفوسا می‌شناسند.

فروشگاه کارفور در آنتالیا یکی از بهترین ها در آنتالیا

دسته‌بندی فروشگاه کارفور

فروشگاه کارفور به پنج دسته تقسیم‌بندی شده است:

هایپر مارکت ها:

در این هایپر مارکت ها مواد بهداشتی، غذایی، پوشاک، لوازم‌خانگی و … ارائه می‌شود.

سوپرمارکت‌ها:

تنها مواد غذایی عرضه می‌شود.

فروشگاه‌های هارد دیسکانت:

در این فروشگاه محصولات را باقیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌کنند.

فروشگاه‌های کش اند کری:

در این قسمت محصولات به‌صورت عمده به فروش می‌رسد.

این هایپرمارکت تمام مایحتاج روزانه نظیر مواد خوراکی، انواع محصولات موردنیاز خانواده مانند پوشاک، ظروف، لوازم بهداشتی و… را تأمین می‌کند.

قیمت محصولات کارفور در فروشگاه کارفور

جالب است بدانید تمام محصولاتی که بانام کارفور در قفسه‌های این فروشگاه عرضه می‌شود قیمتی کمتر و مناسب‌تر نسبت به دیگر محصولات دارند درصورتی‌که کیفیت با بقیه محصولات برابری می‌کند. به‌طور مثال سس مایونزی که بانام برند کارفور ارائه می‌شود قیمتی کمتری و کیفیتی برابر با دیگر محصولات دارند.

فروشگاه کارفور در آنتالیا یکی از بهترین ها در آنتالیا

امیدواریم از سفر به آنتالیا با تور آنتالیا لذت ببرید و با بازدید از مکان های دیدنی آنتالیا لحضات عالی و طلایی را رقم بزنید.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید