نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

۱۴

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1222 ۰

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا ایده آل برای آشنایی با این صنعت

تور استانبول , سفر به استانبول به دلیل نمایشگاه های متعدد و بین المللی معروفی که هر ساله در این شهر برگزار می شود،  همواره مورد توجه افراد زیادی بوده که با تهیه تور استانبول به این شهر آمده و در نمایشگاه های تخصصی آن شرکت می کنند.از نمایشگاه های تخصصی که در مجموعه نمایشگاه های اوراسیا هر ساله در ماه مارس برگزار می‌ شود و محل برگزاری آن مرکز نمایشگاهی تویاپ می‌ باشد نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول است که در آن می توانید با جدید ترین تکنولوژی های موجود در صنعت هیدرولیک و پنوماتیک و انتقال قدرت سیالات آشنا شوید.

اگر به این نمایشگاه علاقه مند هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل با نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول، محل برگزاری آن، زمان برگزاری آن و شرکت کنندگان آن آشنا شوید.

درباره نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول یک نمایشگاه تخصصی و ویژه برای انتقال قدرت سیالات تکنولوژی‌های به روز و مدرن مربوط به آن و همچنین صنعت هیدرولیک می باشد.
این نمایشگاه قسمتی از نمایشگاه اوراسیا که یک نمایشگاه بسیار تخصصی و پر بازدید می باشد است و هر ساله در ماه مارس برقرار می شود.
نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول و همچنین نمایشگاه اتوماسیون به صورت موازی با هم برگزار می شود، شما را با پیشرو های این صنعت و همچنین جدید ترین تکنولوژی ها و دستگاه ها آشنا می کنند.

در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول شرکت ها و تولید کنندگان و ارائه دهنده های سرویس های حرفه ای که مربوط به اتوماسیون و هیدرولیک می‌ شوند از سراسر دنیا به ویژه اروپا و آسیا شرکت می‌ کنند و می توانید به راحتی با شرکت های پیشرو این زمینه در جهان ارتباط برقرار کنید.

در کنار نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول همان طور که گفته شد نمایشگاه های دیگری نیز هم زمان و در همان مکان برگزار می شود که شامل موارد زیر می باشند:

  • نمایشگاه اتوماسیون
  • نمایشگاه الکترونیک و قدرت برق
  • نمایشگاه لجستیک و کنترل مواد
  • نمایشگاه جوشکاری
  • نمایشگاه رنگرزی
  • نمایشگاه بسته بندی های اتوماتیک

در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول می توانید دستگاه ها و بازو های هیدرولیکی مدرن و جدید را که در محیط‌ های شیشه ای ویژه به نمایش گذاشته می‌ شوند مشاهده کنید و از سرویس‌ ها و تکنولوژی‌ های آن ها بهره مند شوید.

فرقی نمی‌ کند که در چه صنعتی مشغول به کار می باشید، اما باید این را بدانید که اتوماسیون به ویژه در زمینه هیدرولیک و انتقال قدرت سیالات می‌ تواند در های صنعت شما را به فردا و تکنولوژی مدرن باز کنند.
در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول راه حل ها و سرویس های مدرن برای اتوماسیون توسط سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین شیرها و پمپ های روغنی سیستم های قدرت ارائه می شود تا بتوانید صنعت خود را به آن ها مجهز کنید.

تمامی کالاها و سرویس های ارائه شده در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول از استاندارد بالای جهانی و اروپایی بهره‌ مند می‌ باشند که بهره وری شما را در صنعت تضمین می کند.
لازم است بدانید که نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول توسط دو شرکت نمایشگاهی بسیار مدرن آلمانی به نام‌های BMWI و AUMA برگزار و حمایت می شود که کلید کیفیت بالای این نمایشگاه نیز همین شرکت‌ های آلمانی می باشند.

کشورهای مختلفی از اروپا، خاورمیانه و آسیای مرکزی و آسیای شرقی همگی دارای غرفه در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبولمی باشند و می توانید ارتباطات خود را با تمامی این کشورها به راحتی در نمایشگاه برقرار کنید.
از جمله اتفاقات دیگری که در این نمایشگاه می افتد کنفرانس های خبری و اطلاعاتی متعدد می باشد که شما را با جدید ترین تکنولوژی ها و راهکار ها و همچنین پیشرفت های علم در زمینه هیدرولیک پنوماتیک انتقال قدرت سیالات پمپ ها و شیرها آشنا می کنند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول دارای بخش های مختلفی می باشد که همگی مرتبط با صنعت هیدرولیک و انتقال قدرت سیالات هستند و در زیر به آن ها اشاره می‌کنیم:

  • ارائه کنندگان محصولات فرآیندها و راهکارهایی برای انتقال اتوماتیک انرژی ازطریق سیالات
  • ارائه کنندگان و تولیدکنندگان دستگاه های روباتی که توسط سیستم های هیدرولیک اداره می شود
  • شرکت های پیشرو در خدمات فناوری اطلاعات صنعتی هیدرولیک و همچنین سخت افزار ها و سرویس های آنها
  • ارائه کنندگان خدمات تولید سیستم های هیدرولیک و نگهداری و تعمیرات آن
  • ارائه کنندگان سیستم انتقال قدرت از طریق سیالات
  • ارائه کنندگان سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک
  • ارائه کنندگان و سازندگان سیستم های انتقال قدرت هیدرولیک آب و تجهیزات آن ها
  • موتور های مکانیکی چرخ ها و چرخ دنده های این سیستم ها
  • ارائه کنندگان تکنولوژی‌ های خطی در زمینه تولید هیدرولیک و پنوماتیک
  • ارائه کنندگان خدمات وکیوم و مهر و موم صنعتی
  • ارائه کنندگان خدمات روان کننده اتوماتیک برای دستگاه ها و درایوهای صنعتی
  • شرکت های تولید کننده بلبرینگ
  • شرکت های تولید کننده روغن های هیدرولیک و روان کننده های صنعتی حرفه ای

بازدید از نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

همانطور که گفته شد نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول در مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار می شود و با بازدید از نمایشگاه می توانید از نمایشگاه های دیگری که در همکین مکان برگزار می‌ شود هم دیدن کرده و یک روز کامل را به بازدید از نمایشگاه های مربوط به صنعت و اتوماسیون اختصاص دهید و در کنار آن با صنعت های دیگری نظیر جوشکاری و رنگرزی و همچنین بسته بندی صنعتی آشنا شوید.
بازدید از نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول امکان دارد یک روز وقت شما را بگیرد اما از آنجا که این نمایشگاه بسیار مدرن و طبقه بندی شده می باشد دیدن آن لذت بخش و آسان خواهد بود در کنار آن در ضمن بازدید از این جا می توانید در رستوران ها و کافی شاپ های موجود در مرکز نمایشگاهی تویاپ استراحت کرده و غذا میل کنید.

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول هر ساله در ماه مارس برگزار می شود که سال ۲۰۱۸ این رویداد پانزدهم مارس و هجدهم مارس برگزار می شود.

این نکته را باید بدانید که هر ساله به صورت معمولی  نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول و نمایشگاه های مرتبط با آن در همین دوران برقرار می شوند.

بعد از بازدید از نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول می توانید از مکان های موجود در اطراف مرکز نمایشگاهی نظیر مرکز خرید اوت لت استانبول و همچنین فروشگاه arcelik fabrika که هر دو در نزدیکی نمایشگاه قرار دارند دیدن کنید و اگر نیاز به استراحت داشتید می توانید در پارک بسیار بزرگ و سرسبز نزدیک نمایشگاه به نام buyuk cemece رفته و فضای سبز آن لذت ببرید.

دسترسی به نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبولدر مرکز نمایشگاهی تویاپ در منطقه جمهوری و در غرب شهر استانبول قرار دارد و می توانید از طریق سرویس های ایاب ذهاب مخصوص نمایشگاه به راحتی و با قیمتی به صرفه به آن دسترسی پیدا کنید.

اما اگر خواستید در ساعت خارج از وقت حرکت این سرویس های ایاب و ذهاب به نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول دسترسی پیدا کنید می توانید از طریق اتوبوس های بی آر تی تندرو استفاده کنید و به نمایشگاه دسترسی داشته باشید و می توانید همچنین از تاکسی استفاده کنید اما این روش به خاطر گران بودن توسط ما به شما پیشنهاد نمی‌شود.

آدرس نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

Tüyap Fair Convention ; Congress Center
E-5 Karayolu Üzeri, Gürpınar Kavşağı
۳۴۵۰۰ Istanbul, İstanbul, Turkey

شماره تلفن نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

+۹۰ (۲)۱۲ ۳۳۴۶۹۰۰

در آخر آرزومندیم که از بازدید خود از نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول و همچنین مرکز نمایشگاهی تویاپ لذت برده و با جدید ترین تکنولوژی های مرتبط به هیدرولیک و پنوماتیک به صورت کامل آشنایی کسب کرده باشید.

امیدواریم این مطلب شما را با نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول به صورت کامل آشنا کرده باشد سفر خوبی را برای شما در تور استانبول آرزو می کنیم.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید