نمایشگاه بین المللی بسته بندی مواد غذایی استانبول

۱۳

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه بین المللی سیستم های پردازش و بسته بندی مواد غذایی استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 1039 ۰

نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول فرصتی برای ارتباط با صنایع مربوط بین‌المللی

هرساله افراد زیادی با تهیه تور استانبول برای بازدید از نمایشگاه های مختلفی که در شهر است بزرگ و زیبای استانبول برگزار می‌شود، به این شهر می‌روند تا در این نمایشگاه ها شرکت کنند یا اینکه به‌طور مستقیم با تهیه تورهای نمایشگاهی مخصوص نمایشگاه های مختلف به شهر استانبول آمده و در کنار تفریح مختصر، به نمایشگاه های موردنظر خود می‌روند.
یکی از نمایشگاه‌های که هرساله در استانبول برگزار می‌شود نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول می‌باشد.
ترکیه و شهر استانبول یکی از معدود برگزارکنندگان این نوع از نمایشگاه می‌باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول، زمان و مکان برگزاری آن و نحوه دسترسی به آن آشنا شوید با ما در این مقاله همراه باشید.

درباره نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول

اگر درزمینهٔ مواد غذایی و تولید و بسته‌بندی آن فعالیت دارید قطعاً نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول،نمایشگاه مناسبی برای شما، برای بازدید می‌باشد و در تور استانبول می‌توانید از آن دیدن کنید.
هرساله در استانبول دو نمایشگاه برگزار می‌شود که مرتبط با صنعت بسته‌بندی و پردازش مواد غذایی می‌باشند که در زیر هردوی آن‌ها را برای شما ذکر کرده توضیحاتی را برای شما ارائه می‌کنیم:

نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول GIDA

این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های بسیار پرطرفدار ای می‌باشد که در آن ارائه‌کنندگان صنعت پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی به‌طور ویژه فعالیت می‌کنند.
ارائه‌کنندگان خدمات بسته‌بندی مواد غذایی در نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی GIDA هرساله از کشورهای اروپایی و آسیایی صنعتی به‌طور ویژه غرفه‌های مختلف برپا می‌کنند تا بازدیدکنندگان را با جدیدترین تکنولوژی‌ها و خدمات مدرن صنعت بسته‌بندی مواد غذایی آشنا کنند.
شما در نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذاییمی‌توانید ارتباطات خود را با شرکت‌های ارائه‌کننده صنایع بسته‌بندی غذایی و پردازش فرآورده‌های آماده، به‌صورت بین‌المللی گسترش داده و همچنین می‌توانید جدیدترین دستگاه‌های تولیدشده را خریداری کنید.

 شرکت‌کنندگان فعال در نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی GIDA

  • صنایع تولیدکننده مواد غذایی آماده و پردازش‌شده
  • صنایع سازنده دستگاه‌های مخصوص پردازش مواد غذایی
  • صنایع ارائه‌کنندگان خدمات بهداشتی پردازش و نگهداری مواد غذایی
  • ارائه‌کنندگان مواد خام بسته‌بندی مواد غذایی
  • ارائه‌کنندگان دستگاه‌های ویژه بسته‌بندی و پکیجینگ مواد غذایی
  • تولیدکنندگان مواد غذایی یخ‌زده
  • سیستم‌های برودتی و انجماد سریع مواد غذایی
  • ارائه‌کنندگان نرم اقزار های ویژه دستگاه‌ها و رایانه‌های مربوط  به دستگاه‌های مواد غذایی
  • تولیدکنندگان مواد غذایی فراوری‌شده نظیر غذاهای آماده و سوسیس و کالباس

نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی در مرکز نمایشگاهی Tuyap برگزار می‌شود که یک مرکز نمایشگاهی بسیار مدرن و پیشرفته می‌باشد و شما می‌توانید به‌راحتی از این نمایشگاه بدون هیچ دردسری بازدید کنید.

درباره زمان برگزاری نمایشگاه می‌توان اشاره کرد که این نمایشگاه هرساله در سپتامبر و در اواخر تابستان برگزار می‌شود که برای سال ۲۰۱۸ این تاریخ به‌صورت دقیق بین روزهای پنجم سپتامبر تا هشتم سپتامبر می‌باشد.

البته این نکته را به خاطر بسپارید که در ساعت‌ها و روزهای به‌خصوص از زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی، در این نمایشگاه رویدادهای مهمی نظیر کلاس‌های آشپزی ارائه‌شده توسط آشپزان حرفه‌ای برگزار می‌شود که اگر در زمان مناسب به آنجا مراجعه کنید می‌توانید در این رویدادها شرکت کنید.

درباره نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی I-Pack

نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی I-Pack هم‌زمان با نمایشگاه ذکرشده در بالا و در یک تاریخ برگزار می‌شود و می‌توانید ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی GIDA از این نمایشگاه نیز دیدن کنید.
این نمایشگاه نیز ارائه‌کننده خدمات بسیار تخصصی بسته‌بندی و ارائه غذاهای آماده می‌باشد و فعالان این صنعت در این نمایشگاه حضور دارند.
شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی I-Pack شامل تولیدکنندگان دستگاه‌های بسته‌بندی و نگهداری غذا و همچنین شرکت‌های فعال درزمینهٔ تولید مواد غذایی بسته‌بندی‌شده و فراوری‌شده می‌شود و می‌توانید با فعالان بین‌المللی حاضر در نمایشگاه به‌راحتی ارتباط برقرار کنید.

مزیت‌های بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول در ترکیه

نمایشگاه های متعددی درزمینهٔ غذا و بسته‌بندی آن در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود اما بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبولدر کشور ترکیه مزیت‌های دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

  • کشور ترکیه همسایه کشور ایران است و بازدید از آن می‌تواند به‌سرعت انجام شود و این گزینه خوبی برای مدیران پرمشغله می‌باشد.
  • هزینه‌های سفر به کشور ترکیه و تور استانبول ارزان و به‌صرفه می‌باشد.
  • خود کشور ترکیه یکی از فعالان بسیار خوب این صنعت می‌باشد.
  • ترکیه به دلیل اروپایی بودن دارای ارتباطات بین‌المللی بسیار خوبی با اروپا می‌باشد و تمامی برند‌های مشهور جهان به خصوص اروپا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
  • تورهای نمایشگاهی متعددی برای بازدید از این نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبولوجود دارد.
  • کشور ترکیه نیاز به گرفتن ویزا ندارند و بازدید از آن بدون دردسر صورت می‌گیرد.

بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول

ازآنجاکه هر دو نمایشگاه ذکرشده در بالا در یک‌زمان و در مرکز نمایشگاهی Tuyap برگزار می‌شوند، بازدید از آن می‌توان بسیار جذاب و سرشار از تجربیات خوب باشد.
همان‌طور که گفته شد زمان برگزاری این نمایشگاه ها در ماه سپتامبر می‌باشد برای همین در اواخر تابستان اگر قصد بازدید نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی  رادارید، برای تهیه تور استانبول یا تور نمایشگاهی در تابستان اقدام کنید.

برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی باید بین ساعت ۱۰ صبح و ۷ بعدازظهر به مرکز نمایشگاهی Tuyap واقع در غرب استانبول مراجعه کنید.
برای بازدید از نمایشگاه باید مبلغ ۲۰ لیره را پرداخت کنید اما می‌توانید با نصب نرم‌افزار مرکز نمایشگاهی Tuyap علاوه بر تخفیف‌های ویژه، از امکانات بی‌نظیر و متعدد این نرم‌افزار نظیر نقشه کامل غرفه‌ها بهره‌مند بشوید.

به یاد داشته باشید که ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی که در غرب استانبول قرارگرفته است، می‌توانید از مکان‌های دیدنی نزدیک آن نظیر مرکز خرید اوت لت استانبول و پارک کودک نیز دیدن کنید و لذت ببرید.
همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد موجود در نمایشگاه نظیر مک‌دونالد استراحت کرده و غذاهای خوش‌مزه نوش جان‌کنید.

دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول

مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبولدر غرب شهر و مکانی نسبتاً خارج از شهر قرار دارد، اما راه‌های دسترسی به آن متعدد می‌باشد و برای همین می‌توانید به‌آسانی به آنجا دسترسی پیدا کنید.
ازجمله روش‌های دسترسی نمایشگاه در زیر عنوان‌شده است:

  • استفاده از سرویس ایاب و ذهاب: مرکز نمایشگاهی Tuyap دارای سرویس ایاب ذهاب اختصاصی می‌باشد که یکی از بهترین آن‌ها در فرودگاه آتاتورک استانبول قرار دارد و شما می‌توانید ساعت نه و نیم صبح به آنجا مراجعه کرده با سرویس‌های ویژه به مرکز نمایشگاهی مراجعه کنید و بازگشت این سرویس‌ها در ساعت پنج و نیم بعدازظهر و یک‌بار در هفت بعدازظهر صورت می‌گیرد.
  • اتوبوس‌های تندرو: برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی با اتوبوس‌های تندرو، باید از خطوط زیر استفاده کنید و در ایستگاه مرکز نمایشگاهی Tuyap پیاده شوید:
    •  ZİNCİRLİKUYU –  BEYLİKDÜZÜ (TÜYAP)
    • SÖĞÜTLÜÇEŞME –  BEYLÜKDÜZÜ (TÜYAP)
  • استفاده از تاکسی: شما با تاکسی نیز می‌توانید به‌راحتی و به‌سرعت به نمایشگاه دسترسی پیدا کنیدT اما ازآنجاکه کرایه تاکسی در ترکیه گران است این روش از دسترسی را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

آدرس نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول

Tüyap Fair and Congress Center Cumhuriyet Mahallesi Eski Hadımköy Yolu Caddesi 9/1, 34500 Büyükçekmece – İSTANBUL

شماره تلفن نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول

+۹۰ (۲۱۲) ۸۶۷ ۱۱ ۰۰

در آخر آرزو داریم از بازدید خود از نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های پردازش و بسته‌بندی مواد غذایی استانبول در تور استانبول لذت ببرید و این مطلب شمارا به‌طور کامل با این نمایشگاه ها آشنا کرده باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید