۰۴

آذر
۱۳۹۶

نمایشگاه کتاب استانبول

ارسال شده توسط: نورگشت/ 960 ۰
نمایشگاه کتاب استانبول هرساله با بهترین امکانات و تدابیر رفاهی برگزار می‌شود که همین تدابیر موجب شده است گردشگران تور استانبول هم به این نمایشگاه دیدوبازدیدی داشته باشند. نمایشگاه کتاب استانبول هرساله با ۱۹ کشور برگزار می‌شود، از حمله این کشورها ایران، عراق، سوریه و دیگر کشورها می‌باشد هرکدام از کشورها دارای غرفه مخصوص به خود است تا بتوانند محصولات فرهنگی خود را عرضه نمایند.پیش‌نمایش (باز شدن در پنجره تازه)نمایشگاه کتاب استانبول سالانه هزاران بازدیدکننده علاقه‌مند به فرهنگ و کتاب‌خوانی را به خود جذب می‌کند نمایشگاه کتاب استانبول همه‌ساله در تاریخ ۱۵ جولای برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ ناشر و موسسه انتشاراتی محصولات خود ازجمله کتاب، مجله و موارد دیگر را برای عموم به نمایش درمی‌آورند.

نمایشگاه کتاب استانبول از نگاه جوانان

نسل جوان بیشتر از انتظار مسئولین به نمایشگاه کتاب استانبول استقبال نشان دادن و به همین خاطر مسئولین تصمیم گرفتند که چندین غرفه را به کتاب‌ها و مجلات و محصولات مرتبط به حوزه جوانان اختصاص دهند. و هرساله جوانان بیشتری به این نمایشگاه جذب می‌شود و درخواست افزایش غرفه برای حوزه جوانان دارند.

در نمایشگاه کتاب استانبول علاوه بر معرفی کتاب‌های جدید و فروش آن‌ها، کتاب‌های قدیمی و دست‌دوم هم به فروش می‌رسد. هم‌وطنان ایرانی هرساله برای شرکت در این نمایشگاه با تور استانبول روانه کشور ترکیه می‌شوند اگر شما هم مایل به شرکت در نمایشگاه کتاب استانبول هستید ما به شما تور استانبول ویژه نمایشگاه کتاب معرفی می‌کنیم.

محل برگزاری نمایشگاه کتاب استانبول : ترکیه – استانبول – باکرکوی -یشیلکوی -مرکز نمایشگاهی سی ان آر

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید