مکانی عالی برای گذراندن وقت و خرید اجناسی با کیفیت

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید میتوانید از مناظر ، مساجد و مکان های تازیخی استانبول رفته و لذت ببرید. اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما میتوانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید هیستوریا است.

مرکز خرید هیستوریا اولین و تنها مرکز خرید منطقه ی هیستوریکال پنینسولا است که در محله ی فاتیح واقع شده است. در این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به این مرکر خرید بدانید.

درباره ی مرکز خرید هیستوریا

همانطور که گفته شد مرکز خرید هیستوریا اولین و تنها مرکز خرید منطقه ی هیستوریکال پنینسولا است که در محله ی فاتیح واقع شده است. این مجتمع شامل ۴ طبقه ی تجاری ، ۱ طبقه فود کورت ، ۸ سالن سینما ، شهر بازی و سالن بولینگ میباشد.

این مرکز خرید جز مراکز خرید اقتصادی نیز میباشد. در معماری مرکز خرید هیستوریا از طرح هایی به سبک عثمانی قدیم استفاده شده است و همجنین سقف این مرکز خرید شیشه ای بوده تا در هنگام روز تمام نقاط مجتمع از نور آفتاب بهره کافی و لازم را ببرند.

برای خرید لباس ، بدلیجات لوازم دکوراسیون داخلی و منزل ، تکنولوژی ، خوراکی و حتی رستوران کافه و تفریح و سرگرمی به مرکز خرید هیستوریا رفته و از آن بازدید کرد.

بازدید از مرکز خرید هیستوریا

مرکز خرید هیستوریا به دلیل اقتصادی بودن و داشتن کانتر tax free معروف است. کانتر tax free همان کانتری است که توریست ها آن جا رفته که باعث میشود مالیات خود برای خرید اجناس را پس بگیرید.

از برند های معروفی که در این مرکز خرید است میتوان به ZARA , BRESHKA , COTTON , US POLO , LC WAIKIKI , AKER , COLIN’S , LEVIS , ADDIDAS , NIKE و… اشاره کرد.

اطلاعات کلی که میشود راجع به مرکز خرید هیستوریا و بازدید از آن داد به این صورت است که

  • در طبقه ی همکف این ساختمان میتوان به کافی شاپ رو باز که متعلق به برند معروف star bucks است اشاره کرد
  • فود کورت این مجتمع در طبقه ی سوم قرار دارد که برند های معروف خورام از جمله ERKET DONNER‏B , ‏KING BURGER‏ , ‏, KFC  PIZZA HUT  , MC ‎DONALDو.. اشاره کرد که آن جا شعبه دارند
  • خدمات کارواش ، واکس کفش ، خشک شویی ، داروخانه و حتی مسجدی کوچک نیز در این مرکز نیز ارایه میشوند

مرکز خرید هیستوریا نزدیک به هتل های موجود در مناطق آکسارای و یا فندق زاده هستند که هنگامی که اقامت در این هتل ها را انتخاب کرده اید به راحتی میتوانید از این مرکز خرید اقتصادی و پر برند بازدید کنید و لذت کافی ببرید.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صیح تا ساعت ۱۰ شب باز میباشد و هنگام بازدید از مرکز خرید هیستوریا به ساعت شلوغی و خلوتی آن دقت کافی داشته باشید به طوری که در روز های یک شنیه و دوشنبه این مرکز خرید بسیار خلوت میباشد اما  روز شنبه شلوغ ترین روز این مرکز است که در این روز ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۸ شب شلوغ ترین ساعت این مرکز خرید می باشد.

دسترسی به مرکز خرید هیستوریا

از آن جا که مرکز خرید هیستوریا در محله ی فاتیح واقع شده است که یکی از معروفترین محله ها به شمار میاید دسترسی بسیار ساده ای دارد. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

شما میتوانید با اوتوبوس و یا تاکسی به این مرکز خرید بروید اما ساده ترین روش آن استفاده از مترو میباشد به طوری که اگر شما در ایستگاه آکسارای AKSARAY پیاده شوید تنها چیزی دز حدود ۵ دقیقه به سمت مرکز خرید هیستوریا شما فاصله دارید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید هیستوریا بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید هیستوریا

Molla Gürani Mahallesi, 34080, Adnan Menderes Blv. No:2, 34093 Fatih/İstanbul, Turkey

شماره تماس مرکز خرید هیستوریا

+۹۰ ۲۱۲ ۵۳۲ ۰۲ ۰۲