مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum مکانی زیبا برای خرید با کیفیت و سرگرم شدن

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید میتوانید از مناظر ، مساجد و مکان های تازیخی استانبول رفته و لذت ببرید. اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما میتوانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید مارمارا فروم است.

مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum که مرکز خریدی در محله ی عثمانیه در قلب منطقه ی باکرکوی قرار دارد یکی از بهترین مرکز خرید های استانبول میباشد که با ما در این متن همراه باشید تا بیشتر راجع به مرکز خرید مار مارا فروم بدانید.

درباره ی مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum

مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum در مارس سال ۲۰۱۱ در فضایی به ۳۷۵ هزار مار مربع افتتاح شد. این مرکز خرید زیبا و معروف امکانات رفاهی و تفریحی علاوه بر فروشگاه های متنوع نیز دارد. این امکانات رفاهی و تفریحی شامل

  • ۱۶ سالن سینما و تأتر
  • سالن بولینگ
  • شهر بازی
  • طیقه ای برای استراحت که پر از رستوران و کافه میباشد
  • تراسی بزرک با چشم اندازی از دریای مرمره
  • سالن مراقبت زیبایی و چشم پزشک
  • اتاق کودک ، پاسیو و هاپرمارکت

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum و برندهای متنوع و معروف باعث شده است که این مرکز خرید به یکی از پر بازدید ترین مرکز خرید ها در استانبول تبدیل شود.

اجناسی متنوعی از جمله نواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، موسیقی ، کتاب ، اسباب بازی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، زیورآلات و ساعت را میتوان خریداری کرد و همچنین برند های معروفی که در مرکز خرید مارمارا فروم شعبه دارند شامل زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون و … میشوند.

بازدید از مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum

مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum یکی از پر بازدید ترین مرکز خرید های استانبول میباشد. این مرکز خرید دارای ۳۰۰ مارک ملی و ترکی و مارک بین المللی است و توریستان میتواند با جست و جو در میان طبقات این مرکز خرید از خرید خود لذت ببرند و خریدی خوب تجربه کنند.

مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum فاصله ی چندانی با فرودگاه بین المللی استانبول ندارد و با ۱۵ دقیقه رانندگی میتوان به این مرکز خرید رفته و از آنجا بازدید کنید.

مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز میباشد و هنگام بازدید حتما از ساعت شلوغی و خلوتی این مرکز خرید اطمینان حاصل کنید تا هنگام بازدید دچار مشکل نشوید. شلوغ ترین روز کاری این مرکز خرید یک شنبه ها میباشد که شلوغ ترین ساعت این روز از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۷ شب میباشد.

دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum

از آن جا که مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum در محله ی عثمانیه و نزدیک به فروزگاه بین المللی قرار دارد دسترسی به این مرکز خرید ساده است. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

به راحتی با تراموا ، مترو ، و یا تاکسی میتوان به مرکز خرید مارمارا فروم رفته و از بازدید از این مرکز خرید بزرگ لذت کافی ببرید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر های ترکیه  برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید در جهان است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

 

آدرس مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum

Osmaniye Mahallesi , Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No :3 , 34568 Bakirköy/Bakırköy/İstanbul , Turkey

شماره ی تماس مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum

+۹۰ ۲۱۲ ۴۱۴ ۹۴ ۹۴