خرید کردن در پیچ و تاب‌های فروشگاه حرملیک

قسمت خاص و ویژه‌ای از هر سفر بدون شک به خرید سوغاتی‌ها برای برگشتن از آن سفر اختصاص پیدا می‌کند. قطعاً شما برای اطرافیان، دوستان، آشنایان یا خانواده خویش سوغاتی‌هایی را تهیه خواهید کرد که خیلی بهتر است بدانید کدام فروشگاه در منطقه‌ی مورد نظر شما می‌تواند تمام آنچه شما از یک سوغاتی در ذهن دارید برآورده فرماید. همچنین خرید سوغاتی برای خودتان می‌توانند یادگاری خوبی از سفری که رفته‌اید باشد و هر بار که به آن نگاه می‌کنید یادآوری لحظه های زیبای سفر شما را برای تان داشته باشد. اگر به ترکیه سفر می‌کنید و از تور استانبول استفاده کرده اید، لازم است بدانید که کشور ترکیه به کالاهای خواب و حمام معروف می‌باشد و شاید در جای جای این کشور نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌هایی برای ارائه هرچه بهتر سوغاتی آن کشور وجود داشته باشد.

در استانبول مراکز خرید زیادی وجود دارد و هزینه پوشاک کیف و کفش و غیره بسیار پایین می‌باشد اما وسایل برقی همچون تلفن همراه گرانتر از ایران است. برای خرید کردن از استانبول ترجیحا سعی کنید جای جای این شهر را زیر پا بگذارید تا از بازارهای رنگارنگ و تو در توی استانبول بهترین خرید خود را انجام دهید. این شهر دارای بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا می‌باشد و ۴۵۰۰ فروشگاه دارد.همچنین روزانه ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

معرفی فروشگاه حرملیک در استانبول

تنوع سوغاتی‌های استانبول بسیار زیاد است. شما می‌توانید از هنرهای دستی، فرش، قالیچه و زیورآلات گرفته تا پارچه، لباس، قهوه، قلاب بافی، اشیا عتیقه و باستانی، کالای خواب و حمام و غیره استفاده کنید. همچنین به علت شهرت قهوه ترک در آنجا می‌توانید فنجان‌های مخصوص قهوه خوری را نیز خریداری کنید.

فروشگاه حرملیک استانبول در زمینه پوشاک خواب و حوله تخصص دارد. محصولات از جنس کتان که در حمام استفاده می‌شود، پوشاک خواب عالی و سایر لوازم جانبی در این دو زمینه که با طرح‌های ترکی و عثمانی به صورت سنتی و مدرن بر روی آنها وجود دارد دوخته می‌شوند. همچنین ویژگی‌ای که خرید کردن در این مرکز خرید را جذاب‌تر می‌کند، وجود کافی شاپ ترکی در داخل آن است. شما می‌توانید با رفتن به این کافی شاپ در کنار خرید از فروشگاه حرملیک عصرانه‌هایی با طعم‌های مختلف مانند: شکلات، دارچین و هل در آن پیدا کنید. همچنین می‌توانید در این فروشگاه قهوه جوش‌ها و ابزار آلات مختلفی را برای دم کردن قهوه، دانه‌های خود قهوه و آسیاب شده آنها به سبک عثمانی که در همه جای دنیا آن را به نام قهوه ترک می‌شناسند بخرید.

اقلام و قیمت‌های فروشگاه حرملیک

در کشور ترکیه آنچه سبب کلاسیک شدن یک خانه می شود استفاده از قهوه جوش های ظریف نقره‌ای، قاشق، سینی و فنجان‌های بسیار زیبا برای سرو قهوه ترک می‌باشد که همگی آنها را می توان در فروشگاه حرملیک تهیه کرد.

همانطور که گفته شد استانبول در صنعت کالای خواب و حمام بسیار فعال می‌باشد و در داخل فروشگاه حرملیک در واقع شما نمایشگاهی از بهترین‌های صنعت خواب و حمام را دیدن می‌کنید.

قبل از خرید از ترکیه و مخصوصاً شهر استانبول باید در نظر داشته باشید که قیمت‌های اجناس در این شهر بسیار متفاوت می‌باشد. یعنی شاید شما اجناسی را با یک قیمت خیلی بالا یا برخلاف آن یک قیمت خیلی پایین و مناسب بتوانید پیدا کنید که کیفیت برابری داشته باشد. در نتیجه تلاش ما بر این است که نرخ معقول اجناس را در فروشگاه‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم ذکر کنیم. به همین دلیل باید بدانید فروشگاه حرملیک یکی از مراکز خرید استانبول است که به مرکز خرید ارزان در ترکیه مشهور می‌باشد. شما می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که اجناس مد نظر شما با قیمت مناسب به شما عرضه می‌شود. قطعاً این امر می‌تواند باعث ایجاد شادی در خرید شما بشود و شما خریدی به صرفه‌تر داشته باشید.

دسترسی به فروشگاه حرملیک و آدرس فروشگاه حرملیک

شما می‌توانید در فروشگاه حرملیک شیک‌ترین و به روز ترین تجهیزات اتاق خواب را نیز خریداری بفرمایید. فروشگاه حرملیک واقع در ناحیه شیک غرب استانبول می‌باشد و همچنین به یکی از لوکس‌ترین فروشگاه‌های کل شهر معروف است. حتی ساکنان این منطقه فروشگاه حرملیک را جزء بهترین مراکز خرید ترکیه می‌شناسند. لازم است که پیش از سفر به این منطقه بدانید که بعلت شهرت و مرکزیت فروشگاه حرملیکشما می‌توانید به سادگی با لوازم حمل و نقل عمومی که در اکثر مواقع نیاز به ژتون دارند، به فروشگاه حرملیک بروید. آدرس فروشگاه حرملیک نیز برای شما ذکر شده است.

Şair Nedim Bey Caddesi No:11, Akaretler, Beşiktaş – Istanbul