مرکز خرید حمام جنیفر استانبول مکانی مناسب برای خرید وسایل حمام

اگر برای کار یا تفریح به استانبول سفر کرده اید و تور استانبول را انتخاب کرده اید می‌توانید از مناظر، مساجد و مکان های تاریخی استانبول رفته و لذت ببرید.
اما استانبول شهری است پر از مرکز خرید و اجناس با کیفیت که یکی از بهترین شهر ها برای خرید پوشاک و دیگر چیز ها است. یکی از این مرکز خرید ها که شما می‌توانید اجناس خود را از آن خریداری کنید مرکز خرید حمام جنیفر استانبول است.

مرکز خرید حمام جنیفر استانبول مرکز خریدی است که وسایل مرتبط با حمام را میفروشد که می‌توان انواع حوله های دست بافت و ماشینی را از آن جا خرید با این متن همراه باشید تا راجع به این مرکز خرید بیشتر بدانید.

درباره ی مرکز خرید حمام جنیفر

مرکز خرید حمام جنیفر که مرکز خریدی است در محله ی فاتیح و در بازار arasta قرار دارد. این مرکز خرید توسط جنیفر گادت که یک خانم کانادایی است و صاحب مرکز خرید جنیفر است افتتاح شده است.

تمامی اجناس موجود در این مرکز خرید همگی به حمام مربوط می‌شوند از جمله حوله های دست بافت و ماشینی، یسه حمام، صابون های طبیعی و دیگر ترکیبات از گل سرخ دوش های مختلف و دیگر چیزهای مرتبط به این گونه اقسام به فروش میرسد.

بازدید از مرکز خرید حمام جنیفر

هنگامی که با تور استانبول به بازار arasta رفته اید یکی از مکان هایی که بازدید از آن خالی از لطف نیست همین مرکز خرید حمام جنیفر است. این مرکز خرید انواع و اقسام حوله های معمولی تا لاکچری را دارا بوده و می‌توانید از آن جا بازدید و خریداری کنید.

مرکز خرید حمام جنیفر در محله ی فاتیح قرار دارد و این محله جاها ی دیدنی بسیاری دارد نزدیک ترین مکان دیدنی که به همین این مرکز خرید زیبا و عالی نزدیک است بازار arasta است که قبل از رفتن به این مرکز خرید حتما سری به این بازار زیبی و تاریخی بزنید و از این مکام مناسب لذت ببرید.

مرکز خرید حمام جنیفر همه روزه از ساعت ۸ و نیم صبح تا ساعت ۸ شب برای بازدید عموم باز بوده و در بین این ساعت می‌شود آن جا رفت و وسایل مرتبط با شست و شو و پاکیزگی خریداری نمود.

هنگامی که از مرکز خرید حمام جنیفر یازدید می‌کنید حتما از اتاق نمایش یا همان showroom رفته و دیدن کنید زیرا اکثریت برای بازدید به آن جا رفته و لذت کافی را از موارد به نمایش گذاشته می‌برند و حتی پس از خرید در صورت تمایل افرادی که در آن جا حضور دارند وسایل خریداری شده را به محلی که اقامت دارید میاورند.

دسترسی به مرکز خرید حمام جنیفر

از آن جا که مرکز خرید حمام جنیفر در محله ی فاتیح که یکی از معروف ترین محله های استانبول است و همچنین در بازار arasta  که این بازار نیز جز معروف ترین بازار های استانبول است پس دسترسی به این مرکز خرید آسان بوده. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

هم می‌توان با استفاده از مترو به این مرکز خرید رفت و وسایل بهداشتی خود را از آن جا خریداری کنید و هم با اتوبوس می‌توانید به مرکز خرید حمام جنیفر رفته و از اجناس موجود بهره ببرید.

پس با توجه به مطالب بالا و همچنین در نظر گرفتن این که استانبول یکی از بهترین شهر برای خرید در میان تمام مردمان است و اینکه این شهر جز ۱۰ شهر برتر برای خرید است و همچنین تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است هنگام سفر به استانبول و انتخاب تور استانبول به مراکز خرید با کیفیت آن از جمله مرکز خرید حمام جنیفر بازدید کرده و از آن جا لذت کافی را ببرید.

آدرس مرکز خرید حمام جنیفر

RASTA BAZAAR, No: 135, ARASTA BAZAAR, No : 125, Ogul Sokak NO : 20 (showroom), 34400 Sultanahmet-Fatih /İstanbul, Turkey

شماره ی تماس مرکز خرید حمام جنیفر

+۹۰ ۲۱۲ ۵۱۶ ۳۰ ۲۲