خریدی جانانه در کنار تفریح در مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

هر ساله عده زیادی از مردم سراسر جهان برای بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحی آنتالیا با تهیه تور آنتالیا به این شهر زیبا می‌آیند تا در آن روزهایی را به تفریح و خرید بپردازند.
یکی آر بهترین و پر بازدیدترین مکان‌های دیدنی آنتالیا که میلیون‌ها توریست را به خود دیده، مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌باشد که می‌توانید در آن از مشهورترین برندهای جهانی خریدهایی با قیمت‌های عالی داشته باشید.
با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا، امکانات آن و همچنین نحوه دسترسی به آن بیشتر بدانید.

خریدی جانانه در کنار تفریح در مرکز خرید میگروس 5M Migros آنتالیا

درباره مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا یک مرکز خرید بزرگ و با امکانات کامل می‌باشد که در تاریخ ۶ جون سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است و از زمان افتتاح آن تا امروزه میزبان میلیون‌ها توریست و بازدید کننده از سراسر جهان بوده است.

مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا یکی از اولین مراکز خرید بزرگ و مدرن بوده که در آنتالیا، در پی افزایش جمعیت و گسترش توریست در این شهر ساخته شده است و هدف آن ایجاد بازار برای برندهای مشهور ترک و جهانی در شهر آنتالیا بوده است.

شما مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌توانید خریدهای متنوعی با قیمتی مناسب داشته باشید زیرا در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالا را نظیر پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، اسباب بازی، قهوه و شکلات و… را پیدا کرده و خریداری کنید.

شهرت مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا تنها به این شهر بسنده نمی‌کند و افرادی از شهرهای اطراف نظیر قونیه و اسپارتا و بوردور برای خریدهای خود به شهر آنتالیا و این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

خریدی جانانه در کنار تفریح در مرکز خرید میگروس 5M Migros آنتالیا

امکانات مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا دارای ۱۳۰ فروشگاه یزرگ و مدرن می‌باشد که همگی کالاهای برند و اوریجینال را با قیمتی معقول به شما ارائه می‌کنند.

در این فروشگاه‌ها می‌توان برندهای مشهوری را یافت که در زیر برای شما مثال‌هایی از برندهای فعال در مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌زنیم:

  • Zara
  • H&M
  • Mudo
  • LC Waikiki
  • AsBoyner
  • united colors of Benetton
  • Nautica
  • Lacoste
  • Tommy Hilfiger
  • Desa
  • POLO
  • Nike

از امکانات دیگر مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران‌ها و کافی شاپ های مشهور و متعدد که در فود کورت مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا قرار دارند و شما می‌توانید بعد از خرید جانانه در آن‌ها به استراحت و خوردن نوشیدنی و غذای مورد علاقه خود بپردازید. در رستوران‌های موجود در این مرکز خرید انواع غذاهای فست فود، ترکی و بین المللی موجود است و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.
  • پارکینگ با ظرفیت ۱۳۰۰ خودرو (اگر با خودرو شخصی به این مرکز خرید بیایید مشکل جای پارک نخواهید داشت)
  • مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا دارای ۳ ورودی می‌باشد که یکی از آن‌ها ورودی اصلی می‌باشد و دیگری در طبقه اول قرار دارد و دیگری در ضلع کناری مجتمع واقع شده است.
  • با وجود ۱۲ پله برقی و ۲ آسانسور پانوراما می‌توانید به راحتی به قسمت‌های مختلف این مرکز خرید بروید.
  • مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا دارای یک هایپر مارکت بسیار بزرگ هم می‌باشد که می‌توانید در آن خریدهای معمولی خود را انجام دهید. این هایپر مارکت در طبقه همکف قرار دارد.
  • مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا همچنین دارای ۸ سالن سینمایی مدرن و مجهز می‌باشد که هر روزه انواع فیلم‌های بروز هالیوودی و ترکی در آن به اکران در می‌آید و یکی از بهترین سینماهای شهر آنتالیا محسوب می‌شود.
  • از ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید بزرگ این است که فود کورت این مجموعه از آن جا که در طبقه اول قرار دارد دارای چشم انداز دریای مدیترانه و کوه‌های بی داغی می‌باشد.

علاوه بر امکانات ذکر شده در بالا، مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا دارای معماری و ساختمان بسیار زیبایی می‌باشد که در کنار خرید و تفریح، می‌توانید از زیبایی ساختمان این مرکز خرید هم لذت ببرید.
چراغ‌های بسیار زیاد و نور پردازی منحصر به فرد این مرکز خرید شما را خیره خواهد کرد.

خریدی جانانه در کنار تفریح در مرکز خرید میگروس 5M Migros آنتالیا

بازدید از مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

همان طور  گفته شد مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا یک مرکز خرید مدرن و با امکانات عالی است. برای همین بازدید شما از این مکان می‌تواند بسیار لذت بخش و بدون دردسر باشد.

برای بازدید از مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا باید بین ساعت ۱۰ صبح و ۱۰ شب به این مکان مراجعه کنید و از این مرکز خرید زیبا بازدید کنید اما به خاطر داشته باشید این مرکز خرید در روزهای تابستان به خاطر وجود توریست‌های بیشتر تا ساعت ۱۱ شب باز می‌باشد.

به یاد داشته باشید این مرکز خرید در ساعت‌های بعد از ظهر بسیار شلوغ می‌باشد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ساعت‌های ظهر و اولیه صبح به این مکان دیدنی آتالیا آمده و از بازدید آن لذت ببرید.

در کنار بازدید از مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌توانید از مکان‌های دیدنی آنتالیا که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد هم بازدید کنید که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاک آب آکوالند آنتالیا: این پارک آبی بسیار مجهز و بزرگ در جوار این مرکز خرید قرار دارد و می‌توانید قبل از مراجعه به این مکان، به آن جا رفته و ساعاتی را در آن بگذرانید.
  • پارک Aktur: یک پارک سر سبز که در روبروی مرکز خرید ۵M Migros آنتالیا قرار دارد.
  • پارک بسیار وسیع Miniature Culture: این پارک در پشت مرکز خرید قرار دارد و یکی از مکان‌های دیدنی شهر آنتالیا محسوب می‌شود.

دسترسی به مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

از آن جا که مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا در بخش غربی آنتالیا قرار دارد برای دسترسی به آن باید مسافت ۲۰ دقیقه‌ای را از مرکز شهر به مرکز خرید طی کنید اما چون این مرکز خرید در کنار مکان‌های مهم دیگر آنتالیا قرار دارد می‌توانید به آسانی به اینجا دسترسی داشته باشید.
برای دسترسی به مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و تاکسی استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما استفاده از اتوبوس می‌باشد زیرا هم در نزدیکی مرکز خرید ایستگاه دارد و هم اینکه بسیار به صرفه‌تر از تاکسی می‌باشد.

برای دسترسی با اتوبوس باید سوار اتوبوس‌های خط خیابان آتاتورک شوید و در ایستگاه مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا از اتوبوس پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا

+۹۰ ۲۴۲ ۲۳۰ ۱۱ ۱۱

در آخر آرزو داریم تا بازدیدی سرشار از خاطرات و خریدهای خوب در مرکز خرید میگروس ۵M Migros آنتالیا تجربه کنید و از تور آنتالیا خود لذت ببرید.
امیدواریم این مطب شما را با این مکان دیدنی آنتالیا به خوبی آشنا کرده باشد.